Jump to content

Starcraft II: Wings of Liberty


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Tyckte det var grym strategi av MC iaf!

Vet inte, tyckte det var ett lite tråkigt avslut.

---

Kollade helt random upp Destiny, det var länge sen jag kollade på hans stream. Herregud vad stor han har blivit nu, och han har gått med i ROOT. Jag minns fortfarande när jag hittade hans stream under betan, han hade kanske 50-150 viewers eller så. Nu ligger han på ~2000 viewers och har slutat på sitt jobb eftersom han tjänar tillräckligt med pengar genom att streama. Är fortfarande mod i hans kanal. w00t_1181130_0.gif

http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Destiny

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte, tyckte det var ett lite tråkigt avslut.

---

Kollade helt random upp Destiny, det var länge sen jag kollade på hans stream. Herregud vad stor han har blivit nu, och han har gått med i ROOT. Jag minns fortfarande när jag hittade hans stream under betan, han hade kanske 50-150 viewers eller så. Nu ligger han på ~2000 viewers och har slutat på sitt jobb eftersom han tjänar tillräckligt med pengar genom att streama. Är fortfarande mod i hans kanal. w00t_1181130_0.gif

http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Destiny

Destiny är ju kung! :D

Grymt rolig att titta på :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Spelar du inte så mycket längre eller är det bara sjukt svårt att bli master (top 2% eu, right?)

Det är absolut inte sjukt svårt men det är inte lätt heller, särskilt inte om man spelar Zerg och måste lära sig alla timings in och ut. Är på god väg dock, kan enkelt ligga 50% win mot en low master-spelare oavsett matchup. Tror jag tidigare spelat mycket på min RTS-skill men när man når high diamond räcker det inte till riktigt och man måste verkligen försöka för att bli bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ställde mig upp ur stolen och skrek under de sista 20 sekunderna lol. :>

Trodde det var kört för honom efter game 4, men jävla nice serie overall!

Vi var ett gäng på Skype som satt och skrek hur jävla länge som helst när Thorzain lyckades styra upp det hela haha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Diamond i 3v3 nu! :)

Känner att 4v4 inte är min grej så efter skolan nu blir det väl lite fokus på 1v1 (going for diamond :D)

Gillar att de veckorna som jag körde lite 1v1 så var ligorna låsta så jag var rank 1 i Bronze fast jag mötte Top 8 Gold players :) Ingen annan som spelar SC2 längre? verkar som forumet slutat helt med SC2 :(

Nån som vill lära mig spela 1v1 i lite customs? :) adda FreemaN id:392

Säkert nån som missat expansions trailern också.

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...