Jump to content

Starcraft II: Wings of Liberty


VickeX
 Share

Recommended Posts

Nöter på så mycket jag hinner. Hamnade endast i Gold denna gången, men ligorna verkar nästan tuffare nu.

Har för mig att jag läste att gold är det högsta man kan komma i placement och att man måste spela sig upp till plat/diamond.

Silver i 1v1, gold i 2v2 och silver i 3v3 nu :doh:

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är Starcraft 2-betan nere för sista gången i alla fall! Samma sekund som jag blev kickad från Battle.net så surfade jag in och beställde det ifrån Elgiganten! Det blir nu en låååång vecka till releasen!

Edit: Ny trailer:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var nyss på Webhallen i Stockholm för att kanske, kanske ha en chans att komma in och lägga vantarna på en kopia. Men icke! Kön var cok lång, och jag bestämde mig för att gå dit imorgon istället.

Hehe, polaren var förbi Gamestop i Göteborg och det var visst en lång kö där med.

Nej, jag väntar fint tills imorgon. Jag har lite jobb jag måste få färdigt ändå, så SC2 nu skulle bara distrahera mig. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska testa dra ner detta från nätet(ja ni vet vad jag menar) just bara för att testa hur det är och så. Om det är nåt att ha så kanske det blir ett köp. Testade SC1 när min kompis hade det fastade inte för det så mycket.

Det är en dålig ide. Så vitt jag har fortståt så är Starcraft som bäst när man spelar online och att kampajen inte är mycket att hänga i julgranen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kampanjen är mycket bra. Det sagt bör SilentViper absolut köpa spelet direkt istället för att tramsa runt med olagligheter.

Fick nu en 7h trail version av min kompis nu så laddar ner clienten sen installera. Sen kan jag nu inte köpa SC2 först nästa månad nu när jag inte har pengar till för att köpa spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Known Issues

The installer allows multiple copies of the game to be installed

Unlike previous Blizzard installers, this one will always let you install another copy of the game. It does not check for previous installations so be careful of how many folders you end up making.

Compatibility Modes will not work properly

Attempting to run StarCraft 2 on a compatibility mode (Windows XP SP3 from Windows 7, for example) will make it crash. Please run the game normally.

Certain screens make your hardware work pretty hard

Screens that are light on detail may make your system overheat if cooling is overall insufficient. This is because the game has nothing to do so it is primarily just working on drawing the screen very quickly. A temporary workaround is to go to your Documents\StarCraft II Beta\variables.txt file and add these lines:

frameratecapglue=30

frameratecap=60

You may replace these numbers if you want to.

User report - Security program flagging the beta downloader as a trojan

We had some reports where a security program might flag the beta downloader as a trojan. It is a false positive.

Black Screens

There have been multiple reports of black screen issues being related to the use of a Quick Cam webcam.

In some cases exiting out of the software has resolved the issue but others have reported a need to uninstall the software for the camera in order to resolve the problem.

There are also reports where some security programs like Comodo firewall can cause the game to start and stay on a black screen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...