Jump to content

Starcraft II: Wings of Liberty


VickeX
 Share

Recommended Posts

Bump.

http://forums.battle.net/thread.html?topicId=16903634489

BETA OPT-IN :(

Edit:

För tillfället funkar inte programvaran för EU Opt-In. Gå till http://us.battle.net/ och gör det där istället :angry:

Förövrigt måste man ha minst ett Blizzarspel (WoW går inte för tillfället), men det borde väl alla som är fans av Starcraft ha. :)

Aww synd att jag är för olaglig för att ha ett Blizzardspel. Iofs så skrev dom att betan skulle hållas i delar. Dvs först norra america och sedan resten av amerika osv... Så jag kanske hinner ta mig till att köpa StarCraft en gång för alla, innan det är dags för Europa.

Hoppas att detta betyder att spelet är nära på release. Om betan börjar någon gång i sommar / höst så hoppas jag så på att få se spelet i början av 2010, senast.

Har förresten hört att spelet kommer släppas såhär, en cd per kampanj? Alltså kan man köpa StarCraft 2 Terran. Antar att det då bara är kampanjen som är annorlunda och att multiplayer är fullutvecklat på alla cd's. Min fråga är då, tror ni att Terran kommer att släppas först (jag har för mig att det stog att de skulle släppas vid olika tidpunkter). För Terran är ju det jag mest vill ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 9 months later...
  • 1 month later...

Var en kille som släppte massor av nycklar på Flashback. Här är de sista som han släpper ut.

Mina SISTA nycklar:

F9RXZZ-EVEV-HHB6XY-7ERP-K2HHWP

E62FY6-V68H-KPDWCR-D9F7-J2X2HG

92NC7V-JB9C-JX4TMK-HGZG-TY97F9

XWCMT4-8ZB6-KRFF94-2YBJ-Y72C4F

R2XMVH-FEDC-Y62PGC-K6XP-GWGWGG

KDYK6X-R9WH-6PXHWK-EP7C-CG9EB4

FMVK68-DWXC-B9PKB9-DP9Z-FDX47V

6ZZWPV-FC8C-NMZ2CB-2NMM-RZHW4Z

6KWZ6Z-HDM9-6KRCKY-N99M-E66WPT

YF9VHY-NEMT-YR77RV-JMWH-MMWK84

YBG97G-TDMD-ZE9CJK-CEJN-XNBZRD

N266MR-C7NJ-TVTTGY-8N2V-B7XE7Z

GYT276-BYTW-PJWFM7-H8EX-PFCN2Z

DFEHV9-YJXR-X6VMKK-VTCJ-9NCDWG

RJ2WCY-X7BF-KW6FZJ-9ECC-VPWTTD

RC2J7W-82TF-2PCKHK-HYK8-GN64G6

W996WD-B4GY-XDP2VE-Y9T7-2Y2NHG

FMFXC7-HPER-PJMCXK-JXVM-THHV86

MZZK46-FX2M-VGTKN4-C828-FKXD7R

E4KTW2-YB2N-G2TXFE-7ZCF-2DNV4Z

92D8PH-9NJ4-9G276M-ZEGT-FE6EBC

47TE7T-2BFX-ZRCT9D-6PJY-X7BDNB

RBY7DV-VEBW-BKGCGG-F4GG-KPGPG7

G7J7YT-76B4-DGCYV9-HFGH-7WGD89

NBXJCR-J8DV-RGTPMD-YECW-2EGGXC

MZV4GT-MDJ9-HR9VTJ-J2RH-6JP6HE

E4FK6N-RKPG-C2ENBD-TKPT-RH4HGZ

RFCCKY-PK49-6J6YYD-JKC2-DJBF6V

RY9J2J-6P79-RDFTNT-4VNM-E4CBED

MDYX6F-8RMW-TVN4RB-6XHZ-HFV7FM

RBDJFR-MZ2C-Y962HM-E82T-9XN28H

W7JPXK-MVDT-94TWEC-6HTC-E2NZGC

7E2FCH-9HG6-NEZFMC-9MKV-NZVHHR

Z9WNPD-4DPZ-NCYFD9-TN6R-PF97TZ

TTMJ9D-87N6-BNGGMJ-JMWR-YKCHGF

TCGE27-YV8W-4ZE2FX-XVVH-KMW8GB

MDWRJ9-H99K-CF2CRF-XMN2-HVB6ET

RE6HH8-ZKK2-VEK4E4-22NZ-GXFJB2

X2ZP6H-PJJT-66VHXV-MD2B-E76X4Y

M7DW6B-KVYY-WKMGPT-74PD-KGPJHB

2GJZCY-9JC8-ENZK69-B4XH-FNP8XN

D2W7DM-XTXN-7PYBEF-CVKB-922J2K

82R4ZZ-D4KH-WPY6FX-XRKR-HXNW4Y

GG9WBH-N9K4-82G2ZJ-VPHE-YE9FBT

WR8BHX-EVHB-DB6FDD-27C6-HXWPDZ

KWMYBD-MRW6-TEVXMK-VMT6-DWCT7H

R9NPYT-DJ7D-2T76HM-2BTX-684G84

284ZXY-REC8-CXEHEE-WJPH-K96ECE

CTEEM6-T876-FWVHVR-6R6V-9P26T8

7V2BMG-M2PV-P9WER4-48N9-ZHNTYY

G9P79C-NWY9-EZNCZV-WTFK-JVH8HZ

WGZFBZ-MKYB-GD96B4-82TG-4T6DZ2

ZWHFWB-VXMK-W6RVFZ-JGW8-NFXEGP

KPM6PP-4DZW-XM7TKY-JJD6-H9P7E8

PXYVXK-EV88-X82JWT-G2TE-JFPGZV

CJJK98-KMCF-WDZFCD-BG94-WBGVRW

7KZCCT-TEET-4TFYBG-ND8M-4469P6

G777Y6-867E-WNXMW6-DC69-NRVC4W

ZR4VPH-JFFD-PDBW7E-9297-72626W

KG9RJM-RB4H-N8RVMZ-49K2-R4GBHJ

PMEHPZ-ECT6-X22THB-Z9GG-J4FJG6

CD2RJ6-MVZF-WBTTG6-9ZWN-VM688M

7DXR6E-WVV6-ZDJHZR-WYFE-DG68XJ

FRBYYW-HXPJ-WYJKCZ-YRH7-KE488P

VZ2DPR-TTG2-WWVN94-42ZZ-YZGXMM

ZGHZ74-WX9B-VHG9J7-NK7Z-JTHDYC

KCMD4B-2YY6-FEYMCT-7KVN-ZCF7WJ

PF69DW-XGZ8-THZCE9-E6XT-86BFHR

C7TTEP-JCDT-ECFTWR-ZM86-PMH8HE

78PJZC-6ZYE-YRKJDB-8BFJ-PXFFF2

FKFNKP-BHDX-EVV2DR-M4FR-CZHEBP

VWCMVW-KWPB-KEM8DK-KPJP-XJ4RX9

JYZC4X-YFHZ-26XPF8-RR4Y-YEM6YZ

P9F7YX-X29W-CJG2GN-WZ9C-N826GE

BYCR7T-7PC6-X9KT7P-EJPW-9ZV6NJ

6Y6MVZ-7KCZ-H6BGDB-6HJ8-WVHCG2

FEFB4T-74GP-YPMDEH-JNWG-HTB6B4

VNN9BM-HCMV-2R99DP-9TEY-8CMD6H

YZDN2B-N6JG-EMR977-XX46-PGX9B7

JNYZMY-GHGG-ZJNFYZ-EYPF-4P6P79

NZ4BYJ-F4JY-HNJXF9-2HM7-VZHNCK

Credits till Stumpan12. Många av dom är säkert döda men den är bara 20 minuter gammal så det finns nog kvar några, ni går in på erat battle.net konto och lägger till koden bara så är det klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förboka spelet på webhallen med en fakemail, välj betala i kassan.

Få nyckeln och avbeställ spelet.

Hur lång tid tar det att få nyckeln? Jag registrerade mig nämligen på en 10 minute mail, men då det inte verkar vara automatiserat tror jag "Meister Humledräkt" blir utan key. :(

Där fick jag två stycken, beställde visst 2 spel ja. :( Exploitable.

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur lång tid tar det att få nyckeln? Jag registrerade mig nämligen på en 10 minute mail, men då det inte verkar vara automatiserat tror jag "Meister Humledräkt" blir utan key. :(

Där fick jag två stycken, beställde visst 2 spel ja. :( Exploitable.

Haha wtf, vad blir det för konsekvenser av detta för webhallen egentligen? de måste ju tappa en hel del köpare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha wtf, vad blir det för konsekvenser av detta för webhallen egentligen? de måste ju tappa en hel del köpare.

Mja, snarare skaffa intressanter som vill åt betanycklar och på så sätt upptäcker sidan, om än omenat. :(

Skaffade ett gäng åt kompisar, blev en över...

YG92B8-JN9T-R7TKH6-NFV9-DEFTBW

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har tips på zerg build-orders i SC2? Brukar köra 13pool och 15hatch, sedan utveckla med roaches/lings hydras/lings/banes eller roaches/mutas osv. beroende på vad jag möter, men tycks alltid förlora, har ofta problem med att få upp en tredje expansion. (Tar gärna emot tips på hur man expandar snabbt på ett sätt att man inte är så sårbar mot early/midgame attacker)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har tips på zerg build-orders i SC2? Brukar köra 13pool och 15hatch, sedan utveckla med roaches/lings hydras/lings/banes eller roaches/mutas osv. beroende på vad jag möter, men tycks alltid förlora, har ofta problem med att få upp en tredje expansion. (Tar gärna emot tips på hur man expandar snabbt på ett sätt att man inte är så sårbar mot early/midgame attacker)

Testa 8pool mot en 2gates protoss, är du tillräckligt snabbt brukar det även funka på 1gate, fokusera på att ta ner probes ( shift klicka probes så det inte blir rörigt och så att dem inte ger sig på eventuella zealots som kommer )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fuck. Vill ha en betakod och testa betan, men jag har glömt mitt battle.net username och användarnamn... Och vilket namn jag skrev när jag registrerade mig. Och vilken emailadress jag har. Och så får man bara koppla upp ett spel en gång på ett konto. Och jag Har bara ett spel (Starcraft 1)... Så jag kan inte... Bleh. This is bullshit. Battlenet 2.0 is bullshit

Finns det någon typ av funktion så att man kan söka användare genom spel-keys? Kanske skulle hjälpa om jag visste vad jag använde för användarnamn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fuck. Vill ha en betakod och testa betan, men jag har glömt mitt battle.net username och användarnamn... Och vilket namn jag skrev när jag registrerade mig. Och vilken emailadress jag har. Och så får man bara koppla upp ett spel en gång på ett konto. Och jag Har bara ett spel (Starcraft 1)... Så jag kan inte... Bleh. This is bullshit. Battlenet 2.0 is bullshit

Finns det någon typ av funktion så att man kan söka användare genom spel-keys? Kanske skulle hjälpa om jag visste vad jag använde för användarnamn.

Skulle gissa på att Blizzard är de enda som möjligtvis skulle kunna lösa det här, sen om de vill göra det är en annan sak, men skadar väl inte att försöka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har tips på zerg build-orders i SC2? Brukar köra 13pool och 15hatch, sedan utveckla med roaches/lings hydras/lings/banes eller roaches/mutas osv. beroende på vad jag möter, men tycks alltid förlora, har ofta problem med att få upp en tredje expansion. (Tar gärna emot tips på hur man expandar snabbt på ett sätt att man inte är så sårbar mot early/midgame attacker)

13pool 15hatch är bra, jag brukar köra så med (gas på 14 förövrigt). Brukar pumpa speedlings&roaches mot alla typ, och gör några banelings om du spelar mot en annan zergspelare. Om zergspelaren går för muta-harass så pumpa hydras, de äger mutas så hårt. Roaches + hydras är en combo jag personligen älskar, roaches har schysst armor och hp och tankar, så uppgraderar du range på dina hydras och har dem i bakgrunden. Jag brukar inte stressa för mycket med exp, många newbies expar alldeles för snabbt och åker på spö för att de fokuserar sig för mycket på byggnader och inte på units. Jag har vunnit många matcher mer bara en exp, tre hatcherys totalt. Min senaste match var 1v1 på en 4player-bana, slängde upp en exp långt bort åt helvete och byggde INGET försvar och inga units där, bara spammade drones och samlade mineraler och gas. Funkar förstås bara mot newbies. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...