Jump to content

Starcraft II: Wings of Liberty


VickeX
 Share

Recommended Posts

Ska bli roligt att se vilken liga jag hamnar i nu när season 3 startar! Är iaf för bra för brons nu, luls. Roligt spel det här, btw

Även fast ligan resettas så resettas inte din osynliga MMR. Oftast spelar man bara 1 placement match och placeras sedan i en liga som brukar vara ungefär den man låg i innan reset.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska bli roligt att se vilken liga jag hamnar i nu när season 3 startar! Är iaf för bra för brons nu, luls. Roligt spel det här, btw

Även fast ligan resettas så resettas inte din osynliga MMR. Oftast spelar man bara 1 placement match och placeras sedan i en liga som brukar vara ungefär den man låg i innan reset.

Dock så kan ju din MMR var högre än bronze fast du är kvar i ligan vilket borde resultera i en promote :)

Hände iallafall mig i S2. Var i bronze fast jag mötte bara high plat spelare (ligan var låst när jag började gibba 1v1 så jag kunde inte bli promotad fast MMR:en gick upp) Blev efter första vinsten :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dock så kan ju din MMR var högre än bronze fast du är kvar i ligan vilket borde resultera i en promote :)

Hände iallafall mig i S2. Var i bronze fast jag mötte bara high plat spelare (ligan var låst när jag började gibba 1v1 så jag kunde inte bli promotad fast MMR:en gick upp) Blev efter första vinsten :D

Ja, jo, det stämmer, många promotas efter ladder reset... Men det är bra att veta att mmr:en inte är resettad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde min placement, mötte top guld spelare sist även fast jag låg i bronze.

Vann min match, hamna i bronze. det här spelet suger!

Bara så du vet, enda meningen med den enda placementmatchen är att sålla ut inaktiva spelare. Den har inte särskilt stor påverkan på var du hamnar eftersom att din mmr är sparad sedan tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Hello xxxxxxxx,

Blizzard Entertainment has recently received a request to change the e-mail address used to log in to your Battle.net account. The e-mail address xxxxxxxxxxx@xxxxxxx.com was specified as the new username for your Battle.net account. In order to finalize and authorize the e-mail address change, please click the Confirmation Link below. The update will NOT be completed unless you click that link.

Confirmation Link: xxxxxxxxxxxxxx

If you no longer wish to make the above change, or if you did not initiate this request, please disregard and/or delete this e-mail. Please note that this link will expire in 7 days.

If you're experiencing difficulties finalizing this request, click here to access contact information for the Blizzard Billing & Account Services team.

Sincerely,

The Battle.net Account Team

Online Privacy Policy

Någon har bytt sitt kontos email till min. Har ingen aning vem, eller varför. Finns det något sätt att kolla upp hans användarnamn eller så? :unsure:

Tydligen en välkänd lustigkurre som har använt många adresser. Snubben kallar sig Zhang.

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har börjat möta diamonds regelbundet nu. Nice!

Hur svårt är StarCraft II egentligen? Hur mycket måste man tänka etc.

Svårare än alla andra spel du har provat på. Men det är gratis att testa! Dock bara några uppdrag singleplayer, och custom games. Du är begränsad till en ras (terran) och typ fyra maps. https://eu.battle.net/account/sc2/starter-edition/

Redigerad av Gof
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...