Jump to content

L.A. Noire


Kiedis
 Share

Recommended Posts

F.ö så funkar inte länken.

Tror inte R* sviker PC spelarna vi såg ju hur det vart med IV endast konsol nån måndag eller år(?) senare så kom det fram att det blir en PC version. Så hoppas på nåt likadant till detta skulle vilja testa detta men som sagt känns onödigt att köpa 360/PS3 just för detta.

:D

Det var Rockstar North som utvecklade GTA IV. De har gjort PC-spel innan.

Red Dead Redemption gick hos San Diego (tror jag). Släpptes inte till PC.

LA Noire hos Team Bondi. De har inte heller någon historia på PC-marknaden.

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet ser grymt skoj ut och intressant tror ni på nån PC version av detta? Eller har team bondi eller R* sagt nåt om en PC version eller kommer det endast till konsol? För det känns lite waste of money att köpa Xbox 360/PS3 just bara för att spela detta.

Det känns som att man har hört det där ett flertal gånger från dig, så det kanske är dags att införskaffa en konsoll.happy_1182248_0.gif

Team Soho arbetade ju endast med PS2 förra generationen, så jag tror inte det blir någon PC-version.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D

Det var Rockstar North som utvecklade GTA IV. De har gjort PC-spel innan.

Red Dead Redemption gick hos San Diego (tror jag). Släpptes inte till PC.

LA Noire hos Team Bondi. De har inte heller någon historia på PC-marknaden.

Man kan alltid hoppas.

Det känns som att man har hört det där ett flertal gånger från dig, så det kanske är dags att införskaffa en konsoll.happy_1182248_0.gif

Team Soho arbetade ju endast med PS2 förra generationen, så jag tror inte det blir någon PC-version.

Haha jo jag har sagt det ett antal gånger men skulle sitta fint med en PC version annars så får man väl införskaffa sig en konsoll för detta spel och kanske en del andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här blir ett givet köp, ser riktigt intressant och välgjort ut. Sann Rockstar-kvalitet rakt igenom. Jag är inte någon grafikdyrkare men ansiktsanimationerna är ju snudd på fantastiska. Trevligt att spelet släpps lagom till semestertider också, nu får man hoppas på en kall och blöt sommar.

Är det Tom Hagen i huvudrollen förresten? :naughty:

Sätter 100 spänn på att de kommer dumma ner detektivdelen för att kunna sälja det till en bredare kundkrets. :(

Sätter inte emot. Det kommer garanterat vara mer eller mindre nerdummat men det är sånt man får leva med när spelen blir mainstream-underhållning.

http://gamrfeed.vgchartz.com/story/85880/la-noire-will-let-you-skip-sections-that-keep-you-stuck/

F.ö så funkar inte länken.

Tror inte R* sviker PC spelarna vi såg ju hur det vart med IV endast konsol nån måndag eller år(?) senare så kom det fram att det blir en PC version. Så hoppas på nåt likadant till detta skulle vilja testa detta men som sagt känns onödigt att köpa 360/PS3 just för detta.

Well, hur gick det t.ex. med Red Dead Redemption? PC:n som spel-plattform är tyvärr inte så lönsam som den en gång var och det gäller i synnerhet genrer utanför multiplayer, strategi och fps.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet kommer ligga på 3 (eller var det 4?) skivor så jag tvivlar på att de skalar bort något från spelet.

Tre DVD-skivor. Umberto menade inte avskalat som i att de tar bort faktiskt material utan snarare att spelaren själv har möjlighet att skala bort det. Är man en god gamer hoppar man knappast över någonting!

Bara 1 till PS3 hoppas jag? :P

En BR-skiva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick förövrigt ett meddelande från Spelbutiken angående ändrat releasedatum, tydligen gäller den 19 maj numera även för oss.

"Även för oss"? what? Spelet kommer ut den 17e Maj i NA och den 20 Maj i EU.

För att citera newswire artikeln om launch trailern:

Look for the debut of the full-length Official L.A. Noire Launch Trailer tomorrow at noon eastern - the final official video to whet your appetite before the game's release next week (May 17th in North America and May 20th in Europe and Australia).

Det är säkert bara ett påhitt från Spelbutiken för att göra sina kunder ännu mer irriterande. Hehe

Har bara haft dåliga erfarenheter av spelbutiken och dess förmåga att skicka ut spel på releasedagen.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Även för oss"? what? Spelet kommer ut den 17e Maj i NA och den 20 Maj i EU.

För att citera newswire artikeln om launch trailern:

Det måste vara ett påhitt från Spelbutiken för att göra sina kunder ännu mer irriterande.

Har bara haft dåliga erfarenheter av spelbutiken och dess förmåga att skicka ut spel på releasedagen.

Ja, 20 maj sa Tor till mig, med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...