Jump to content

L.A. Noire


Kiedis
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Vi får en Nordic Edition av L.A Noire. Men tyvärr så innehåller den bara 2 av förbokningsDLCerna.

Vice uppdraget 'The Naked City'

'Badge Pursuit Challenge' (20x5 XP + 'Button Man' detective suit som gör att man kan bära mer ammo)

De som saknas är:

'The Broderick' detective suit (större styrka, tar mindre skada) + Pistol

Traffic uppdraget 'A Slip of the Tongue'.

'The Sharpshooter' detective suit (gör att man siktar bättre) + Pistol

Samt en L.A. Noire T-shirt och Soundtrack.

Kläderna rör inte mig så mycket men att missa ett uppdrag suger lite. Kan ju hoppas att det bara är att man får den gratis medans andra måste köpa den.

Btw. Pre-order uppdraget "The Naked City" är faktiskt spelversionen av en film från 1948 vid samma namn.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi får en Nordic Edition av L.A Noire. Men tyvärr så innehåller den bara 2 av förbokningsDLCerna.

Vice uppdraget 'The Naked City'

'Badge Pursuit Challenge' (20x5 XP + 'Button Man' detective suit som gör att man kan bära mer ammo)

De som saknas är:

'The Broderick' detective suit (större styrka, tar mindre skada) + Pistol

Traffic uppdraget 'A Slip of the Tongue'.

'The Sharpshooter' detective suit (gör att man siktar bättre) + Pistol

Samt en L.A. Noire T-shirt och Soundtrack.

Kläderna rör inte mig så mycket men att missa ett uppdrag suger lite. Kan ju hoppas att det bara är att man får den gratis medans andra måste köpa den.

Btw. Pre-order uppdraget "The Naked City" är faktiskt spelversionen av en film från 1948 vid samma namn.

Jo, men vi ska väl vara glada att vi får 2 st av alla pre-order-bonuses medans de som bor i USA måste välja att förbeställa det från ett ställe och då bara får ett utav alla dem där. Dessutom så kommer senare alla pre-order bonuses släppas för nerladdning (antagligen ganska billigt).

Här får ni ett exklusivt screenshot vi på RockstarBase fick inatt:

http://www.rockstarbase.com/wp-content/gallery/l-a-noire-march/exclusive-for-rockstarbase.jpg

rstarbexclusivelanscreen.png

Klicka här för ytterligare ett par nya screens:

http://www.rockstarbase.com/2011/03/30/exclusive-new-l-a-noire-screenshot/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men vi ska väl vara glada att vi får 2 st av alla pre-order-bonuses medans de som bor i USA måste välja att förbeställa det från ett ställe och då bara får ett utav alla dem där. Dessutom så kommer senare alla pre-order bonuses släppas för nerladdning (antagligen ganska billigt).

Är det officiellt bekräftat eller ett antagande? Hittade svaret själv. :P Hoppas bara att det inte tar lika lång tid som med Red Dead Redemption vars pre-order släpps nästa månad. <_<

Jag gillar att vi kommer få en chans att spela igenom 5 olika Crime Desks. Hoppas de är långa. :D

Beat Cop (Patrulerande polis)

Traffic (Trafik utredare)

Homicide (Mord)

Vice (Omoraliska brott som t ex droger, alkohol, olagligt spelande osv)

Arson (Mordbrand)

Jag ser mest fram emot Homicide men alla är väldigt intresanta. Den smutsiga världen av Vice eller utreda om trafikolyckor är olyckor eller inte i Traffic. Beat Cop hoppas jag att man får utreda lite saker som i Cops, t ex bråk i hem, väskryckningar, rån, slagsmål osv. Lite underligt att Arson är sist. Men kanske är det intresantare än det låter?

Hoppas där är en speciell seriemördare som man jagar genom hela spelet också. :)

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har bara svårt att välja mellan Spelbutiken och Game.se.

Spelbutiken är billigaste men de har inget info om hurvidar de säljer Nordic Edition eller inte och dessutom så har de blivit sämre på leverans de sista åren så ibland får man spelet efter release.

Game kostar 100kr dyrare men man får garenterat spelet minst 1 dag innan release (troligen 2-3) och de har garenterat Nordic Edition.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har bara svårt att välja mellan Spelbutiken och Game.se.

Spelbutiken är billigaste men de har inget info om hurvidar de säljer Nordic Edition eller inte och dessutom så har de blivit sämre på leverans de sista åren så ibland får man spelet efter release.

Game kostar 100kr dyrare men man får garenterat spelet minst 1 dag innan release (troligen 2-3) och de har garenterat Nordic Edition.

Jag har bara positiva erfarenheter av GAME.

Som du själv säger, de är pålitliga.

100:- är en struntsumma om ditt spel kommer 2-3 dagar tidigare.

Vad är skillnaden mellan Nordic Edition och vanliga?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...