Jump to content

L.A. Noire


Kiedis
 Share

Recommended Posts

  • 6 months later...

L.A. Noire uppskjutet till Q1 2011... Inte speciellt förvånande med tanke på hur tyst det varit om spelet de senaste månaderna.

Mjo, man tycker ju att det är dags att de visar upp det snart.

Vore även trevligt med lite info angående Agent.

Men visst skulle väl Rockstar ha ett eget event nu någon gång? Eller har det redan varit? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, man tycker ju att det är dags att de visar upp det snart.

Vore även trevligt med lite info angående Agent.

Men visst skulle väl Rockstar ha ett eget event nu någon gång? Eller har det redan varit? :o

Det finns ingenting officiellt om något R*-event... Det enda som finns är rykten om ett event mest för Max Payne där de också ska annonsera det nästa GTA. Men det är som sagt bara rykten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2007 startade jag den här tråden, sen dess har jag längtat som fan efter det här spelet.

Jag vart inte ett dugg besviken på den första trailern, den sa inte så värst mycket mer än att det kommer bli ett grymt snyggt spel, analyserna var klockrena och väldigt bra info från Rockstars sida, gillar ansiktsanimationerna skarpt och att man kommer kunna välja om man tror eller inte tror på personen som blir utfrågad.

Sen gillar jag att dom tagit med funktionen med att välja vilken väg man ska gå, och på så sätt påverka storyn, då kan man spela om spelet fler gånger men med andra sätt att ta sig till slutet.

Hoppas på en ny trailer snart och kanske lite gameplay.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...