Jump to content

L.A. Noire


Kiedis
 Share

Recommended Posts

L.A. Noire

En av dom senare nyheterna från Rockstar, ser jävligt intressant ut om ni frågar mig, helt min typ av spel.

Poliser, Los Angeles, 40-talet, kommer säkert bli våldsamt också.

L.A Noire is an interactive detective story set in the classic noir period of the late 1940’s. L.A. Noire blends action, detection and complex storytelling and draws players into an open-ended challenge to solve a series of gruesome murders. Set in a perfectly recreated Los Angeles before freeways, with a post-war backdrop of corruption, drugs and jazz, L.A. Noire will truly blend cinema and gaming.

Inte så mycket information om när det kommer och till vilken konsol det kommer till på deras hemsida, men på CDON.com så kan man bevaka spelet till Xbox360 och Playstation 3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser väldigt lovande ut tycker jag :)

Men jag har för mig att inte rockstar ska göra allt själva, dom skulle bara göra modellerna eller vad jag hörde.

Edit: Japp enligt FZ så står det såhär

Kodningen kommer dock inte Rockstar att stå för utan kommer att skötas av de nykläckta australien-baserade utvecklarna Team Bondi.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=15513

Står även på FZ att det bara kommer till PS3 :)

Redigerad av LunCh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt Jack Tretton, chef över Sony's amerikanska avdelning har Sony förhandlat med Take2 och Rockstar att detta spel släpps exklusivt för PS3. Detta som en del av överenskommelsen att GTA IV även släpps till 360.

http://www.gametrailers.com/player/22894.html

Det är inte LA Noire han pratar om... det är något som inte blivit utannonserat ännu.

As Jack mentioned in the interview with Geoff, this franchise is not LA Noire, but something all new. We agreed with Rockstar and Take-Two Interactive Software that we wouldn’t disclose anything more about the deal or title at this time, so stay tuned, we’ll share more info as soon as we can.

http://blog.us.playstation.com/2007/07/27/...ive-to-the-ps3/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Fråga aldrig personalen i en spel butik om spel. De vet fan ingenting. En snubbe sa till mig en gång att GTA serien skulle sluta efter Vice City. Well, SA, LCS, VCS, och nu IV. Han visste inte vad han snackade om. Nu säger jag ju inte att alla är så här. Men jag har fått annan missvisande info från biträden i spel butiker också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga aldrig personalen i en spel butik om spel. De vet fan ingenting. En snubbe sa till mig en gång att GTA serien skulle sluta efter Vice City. Well, SA, LCS, VCS, och nu IV. Han visste inte vad han snackade om. Nu säger jag ju inte att alla är så här. Men jag har fått annan missvisande info från biträden i spel butiker också.

Han knappade på en dator och visade listan med release datum för fler spel, klart man tror den stämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...