Jump to content

Ett jävla loj här!


SlewME
 Share

Recommended Posts

Måste bara påpeka att StellHell har en grymt bra poäng. Kanske är du ute efter denna sida också, Slew?

Uh, jag förstår inte var ni får era hittepå ifrån. Bara för att han vill ha mer drag på forumet och fler heta debatter så vill han helt plötsligt ta över det?

Se på dig själv. Du är ganska klipsk, för att vara 15 år. Jag är ärlig när jag säger det.

Du börjar 9an va? Eller 1an? Hur som. Både Svenska A och B lärde man sig att diskutera, då även om man kanske inte alltid var förberedd. Man fick helt sonika improvosera. Vill minnas att man även lärde sig diskutera under 9an.

Haha, det är ganska roligt, för i åttan och nian hade vi stenhårda svensklektioner. Nu under ettan har vi bara kollat på film. :unsure:^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 191
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Se på dig själv. Du är ganska klipsk, för att vara 15 år. Jag är ärlig när jag säger det.

Du börjar 9an va? Eller 1an? Hur som. Både Svenska A och B lärde man sig att diskutera, då även om man kanske inte alltid var förberedd. Man fick helt sonika improvosera. Vill minnas att man även lärde sig diskutera under 9an.

Tack. Jag börjar ettan, är 15 nu. Jag gillar att diskutera och har gtasajten att tacka för att det "intresset" väcktes, har lärt mig hur mycket som helst här känns det som.

Killar, att påstå att SlewME vill "ta över" gtasajten kanske är att gå lite väl långt, onödiga beskyllningar.

Simpa: Jag har då aldrig fått diskutera varken på svenskan eller SO:n, skitlärare =/

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu sitter du ju och fabulerar som aldrig förr. Det där är ju bara tomma påhopp, i brist på annat. Tråden handlar varken om mig eller mina hemsidor. GTAnytt är GTAnytt, Beffo är Beffo. Totalt olika typer av sidor.

Vaknat på fel sida? Vart får du det till påhopp, snälla lilla gubben. Jag har inga brister i mitt uttalande, du har suttit här i flera år nu och kommit med idéer hur just du vill att gtasajten och dess forum ska se ut, och aldrig har du fått medhåll. Det är inget du kan förneka.

Och denna tråd handlar i största grad om dig och dina sidor, samt gtasajtens forum. Du hackar på gtasajtens forum, när du själv har en gtasajt med medhörande forum. Du vill således att detta ska bli som ditt (vilket jag inte kan säga att du lyckats med. Mest massa lekar vad jag sett)

Tweak: Läs om, läs rätt. Jag har inte sagt att någon är dummare än någon annan. Jag sa att man inte kan begära att alla ska kunna lika mycket när det är så spridda åldrar och kunskaper.

*quickie*

Vi beskyller honom inte. Han har så vitt jag vet gått ut och sagt att han kan ställa upp att ta över och liknande saker när sidan var i bott och hultan var puts veck. Inget som fick medhåll det heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tweak: Läs om, läs rätt. Jag har inte sagt att någon är dummare än någon annan. Jag sa att man inte kan begära att alla ska kunna lika mycket när det är så spridda åldrar och kunskaper.

Nej det har du rätt i faktiskt, förstod nog det egentligen men ville ändå säga att det finns smarta 15-åringar också (som om du inte visste det, duh) Aja, ursäkta.

Edit: Har han? Länk tack! ang. övertagandet alltså.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Vaknat på fel sida? Vart får du det till påhopp, snälla lilla gubben. Jag har inga brister i mitt uttalande, du har suttit här i flera år nu och kommit med idéer hur just du vill att gtasajten och dess forum ska se ut, och aldrig har du fått medhåll. Det är inget du kan förneka.

Och denna tråd handlar i största grad om dig och dina sidor, samt gtasajtens forum. Du hackar på gtasajtens forum, när du själv har en gtasajt med medhörande forum. Du vill således att detta ska bli som ditt (vilket jag inte kan säga att du lyckats med. Mest massa lekar vad jag sett)

Tweak: Läs om, läs rätt. Jag har inte sagt att någon är dummare än någon annan. Jag sa att man inte kan begära att alla ska kunna lika mycket när det är så spridda åldrar och kunskaper.

*quickie*

Vi beskyller honom inte. Han har så vitt jag vet gått ut och sagt att han kan ställa upp att ta över och liknande saker när sidan var i bott och hultan var puts veck. Inget som fick medhåll det heller.

Har ett egetutvecklat forum som jag är grymt nöjd. Skulle inte vilja ta över GTAsajten. Den enda anledningen till att jag skulle vilja göra det är för att ta itu med vissa personer. Men det är en annan femma. Vem vill inte det å andra sidan?

Förstår inte varför du blandar in min hemsida när jag tar upp GTAsajten. Har jag inte rätt att uttala mig om andra sidor för att jag driver egna? Som att påstå att glassbilen inte får sälja glass, för det gör redan ICA.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett egetutvecklat forum som jag är grymt nöjd. Skulle inte vilja ta över GTAsajten. Den enda anledningen till att jag skulle vilja göra det är för att ta itu med vissa personer. Men det är en annan femma. Vem vill inte det å andra sidan?

Förstår inte varför du blandar in min hemsida när jag tar upp GTAsajten. Har jag inte rätt att uttala mig om andra sidor för att jag driver egna? Som att påstå att glassbilen inte får sälja glass, för det gör redan ICA.

Du och dina missbildade gämförelser.

Jag blandar in din hemsida och ditt forum då du vill göra om detta forum så det ligger dig till lags, men jag tycker du gått kan dra härifrån om det inte passar och försöka göra ditt egna, egetägda forum precis som du själv vill ha det. Folk här vill inte ha det som du, så du måste inse det någon gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk är väl rädda för att bli överbevisade och ägda också antar jag. :unsure:

Spot on!

Verkar som folk är rätt heta på gröten när det gäller debatt, nytt rekord: 5½ sida på 2:49.

Nejnej, det goda gamla StellHell-upproret slår den här tråden med hästlängder.

Wohoo, I'm a three-liner! happy0064_841005_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du och dina missbildade gämförelser.

Jag blandar in din hemsida och ditt forum då du vill göra om detta forum så det ligger dig till lags, men jag tycker du gått kan dra härifrån om det inte passar och försöka göra ditt egna, egetägda forum precis som du själv vill ha det. Folk här vill inte ha det som du, så du måste inse det någon gång.

Finns inget att tillägga som jag inte redan har skrivit. Att du sedemera valt att inte ta till dig av något som jag skrivit är ditt problem. Du får tro vad du vill, det är upp till dig.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blandar in din hemsida och ditt forum då du vill göra om detta forum så det ligger dig till lags, men jag tycker du gått kan dra härifrån om det inte passar och försöka göra ditt egna, egetägda forum precis som du själv vill ha det.

Har han ju redan gjort. Var bra ett tag, men nu är det innaktivt, tomt och värdelöst. Och har nästan aldrig sett en enda debatt där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser ingen anledning till att jag ska sitta och upprepa mig gång på gång med samma sak. För att du i varje inlägg hävdar att jag vill ta över GTAsajten.

Gud straffar somliga på en gång.

När du själv sagt att du velat göra ändringar här, och gärna skulle kunna ta över sajten och dittan och dattan så är det dig själv du har att skylla.

Du är kanske inte avundsjuk, om man väl skulle vilja säga. Men du har inte alls denna medlemsström som detta forum har på ditt egna, och därför känner du större press på att fixa till detta forum än ditt eget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns inget att tillägga som jag inte redan har skrivit. Att du sedemera valt att inte ta till dig av något som jag skrivit är ditt problem. Du får tro vad du vill, det är upp till dig.

Du missar poängen. Det han menar är att om du vill ha fler debatter så kan du fixa till det på ditt egna gtaforum där du har makten att göra precis vad du vill. Här vill inte alla ha fler debatter och då får du leva med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv ser jag det endast som att SlewME i denna tråd postade lite tankar han hade om detta forum, vad han tyckte kunde bli bättre och så vidare. Kanske kunde valt en mer passande trådtitel dock.

Sen om han vill ta över GTAsajten eller inte vågar jag faktiskt inte uttala mig om, både för att jag inte vet tillräckligt mycket om vad som sagts och inte sagts och därför att det i min mening inte hör hit, tråden handlar om att mängden större debatter på detta forum, inget annat.

Hur som helst har nog diskussionen gått lite för långt, eller i alla fall kommit in på fel spår.. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv ser jag det endast som att SlewME i denna tråd postade lite tankar han hade om detta forum, vad han tyckte kunde bli bättre och så vidare. Kanske kunde valt en mer passande trådtitel dock.

Sen om han vill ta över GTAsajten eller inte vågar jag faktiskt inte uttala mig om, både för att jag inte vet tillräckligt mycket om vad som sagts och inte sagts och därför att det i min mening inte hör hit, tråden handlar om att mängden större debatter på detta forum, inget annat.

Hur som helst har nog diskussionen gått lite för långt, eller i alla fall kommit in på fel spår.. :unsure:

Duger inte denna del av forumet längre?

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=25

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Hej GTAsajtare.

StellHell skrev följande: "Vaknat på fel sida?". Ja, faktiskt. Utan att gå in på vad det gäller. Har haft det jobbigt på senare tid, kan inte gå in på vad. Vad det gäller har absolut ingen betydelse.

Står fast vid mina åsikter gällande diskussioner. Men jag uttryckte mig på ett överilat sätt. Det rättfärdigar inte mig att hoppa på er och kalla er "okunniga". Dumdristigt av mig. Vill dock poängtera att jag absolut står fast vid mina åsikter gällande diskussioner. Säg aldrig att ni inte har handlat obetänksamt någongång? Det har vi alla. Man är bara människa så att säga.

Förväntar mig inte att blir ursäktad, förväntar mig heller inte att någon ska tycka synd om mig. Ville ändå förklara hur det ligger till. Visa lite tillgivenhet.

Ha en trevlig helg.

/Slew

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men seriöst, forumet borde kanske profiliera sig som ett mer moget sådant, det är inte lekar, vilket Hultenius verkar tro, som avskräcker äldre medlemmar (18+) det är omogna snorun... hrm... unga personer som gör det.

Hultenius var inte direkt 18 år när han startade GTASajten från början. Själv var jag 14 när jag hittade hit första gången. Man skriver och tänker helt olika när det skiljer bara några få år i tonåren. Det är bara att kolla mina första inlägg på det här forumet och jämföra med dem jag gör nuförtiden. Stör mig inte på 14-åringar som är här nu, man tänker och uttrycker sig på lite andra sätt bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej GTAsajtare.

StellHell skrev följande: "Vaknat på fel sida?". Ja, faktiskt. Utan att gå in på vad det gäller. Har haft det jobbigt på senare tid, kan inte gå in på vad. Vad det gäller har absolut ingen betydelse.

Står fast vid mina åsikter gällande diskussioner. Men jag uttryckte mig på ett överilat sätt. Det rättfärdigar inte mig att hoppa på er och kalla er "okunniga". Dumdristigt av mig. Vill dock poängtera att jag absolut står fast vid mina åsikter gällande diskussioner. Säg aldrig att ni inte har handlat obetänksamt någongång? Det har vi alla. Man är bara människa så att säga.

Förväntar mig inte att blir ursäktad, förväntar mig heller inte att någon ska tycka synd om mig. Ville ändå förklara hur det ligger till. Visa lite tillgivenhet.

Ha en trevlig helg.

/Slew

Jag kan ursäkta mig! Att vi har handlat obetänksamt kan jag bevisa genom detta inlägg! Det har absolut ingen mening... Att vi bara är människor må så vara men att vi är olika är det ingen tvivel om. Om du har haft det jobbigt sista tiden är det bara att göra en tråd om det dvs varför det är jobbigt och vad som är jobbigt! Vi lyssnar gärna och det vet du.

/En okunnig jävel på fyllan :unsure:^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...