Jump to content

Ett jävla loj här!


SlewME
 Share

Recommended Posts

Jaja. Låt debatter och liknande komma av sig självt. Det finns en anledning till att det inte är så många debatter på det här forumet och det för att folk helt enkelt inte vill debattera. Det är inget som gör vårt forum sämre, finns mycket annat här att göra och vill man debattera finns andra forum. Jag ser forumet mer som en plats att diskutera diverse saker på, och det gör vi ju. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 191
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så, har ju kommit hem från en ytterst liten semester och har läst det mesta trådar jag missat i brist på annat.

Jag tänker inte hålla med någon specifik medlem utan många har bra åsikter och många har löjliga och nedvärderande åsikter.

Det jag kan säga är att jag läste massa andra trådar före jag kom till denna.

Jag såg direkt skillnaden. Denna tråd är oerhört seriös och jag såg max. 3 st. smileys under alla tio sidor.

Att redan denna tråd blev en debatt är inget man blir förvånad över. Däremot skulle jag inte vilja se att alla trådar här var sådana. Det behövs trådar som "Senast sedda film", "Humortråden" m.m. Det behövs lite underhållning och lite annat än bara seriösa trådar och debatter.

Om alla trådar skulle se ut som denna skulle många lämna GTAsajten och forumet skulla inte vara det samma.

Men som trådskaparen skrev, så finns allt för många trådar där man inte skriver mycket mer än 1 rad onödig fakta/spam/funderingar.

Det skulle fortfarande behövas mer liknande trådar men inte för många.

GTAsajten har skapats för GTA, men just nu ser det ut som ett vanligt forum.

Man skulle kunna ta bort hela GTA-delen och inte märka någon skillnad.

Off-topic forumet regerar. Det kan man märka under undersökningen som gjordes nyss och det är ingen ny nyhet.

Fortfarande ställer jag mig inte på någon sida utan är mer neutral i denna disskusion.

Låt de som vill göra debatter och disskusioner göra det och låt de som kan ämnet man diskuterar om göra sin åsikt hörd.

Det skulle inte vara kul att börja diskutera om något valfritt om någon börjar skriva utan att han/hon inte fördjupar sig i ämnet eller inte vet något.

Jaja, allt från mig. Mitt inlägg gör knappast någon skillnad. Ville bara skriva ur min åsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTAsajten har skapats för GTA, men just nu ser det ut som ett vanligt forum.

Man skulle kunna ta bort hela GTA-delen och inte märka någon skillnad.

Off-topic forumet regerar. Det kan man märka under undersökningen som gjordes nyss och det är ingen ny nyhet.

Det kvittar vad det är för forum, kan vara GTA forum eller något annat spel forum osv., Off-topic delarna regerar (oftast, om de har en).

Att skapa en debatt/åsikts del (för er som tycker om att debattera) på forumet skulle inte ha skadat. Känner flera forum som har gjort det och varit en succe med många smarta och kloka debatter som har varit en nöje att läsa ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, jag håller fullhjärtat med dig om att det faktiskt, som alla andra forum, är(borde vara!?) ett diskussionsforum, men vad kan man förvänta sig i debattväg med 13-åringar som nyligen har börjat kaskadspruta ut testosteron genom varenda möjligt kroppshål på ett GTA-forum? Seriös diskussion sker för min del på andra forum, och jag har i stort sett inte skrivit ett enda seriöst inlägg på gtasajten.

Dagens yngre ungdom säger jag bara...

Edit: Å andra sidan har vi ju här på gtasajten ett geni i debatteknik och otroligt slagkraftiga argument; Xersize!

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, jag håller fullhjärtat med dig om att det faktiskt, som alla andra forum, är(borde vara!?) ett diskussionsforum, men vad kan man förvänta sig i debattväg med 13-åringar som nyligen har börjat kaskadspruta ut testosteron genom varenda möjligt kroppshål på ett GTA-forum? Seriös diskussion sker för min del på andra forum, och jag har i stort sett inte skrivit ett enda seriöst inlägg på gtasajten.

Dagens yngre ungdom säger jag bara...

Få se nu, du kom till detta forum när du var... 13 år!!! Hepp! :unsure: Fast iof så kanske du inte var en kaskadspruta full av testosteron? Tycker bara inte man ska racka ner sådär, det kommer nya kullar hela tiden. Dem flesta hittar väl till forum och annat i den åldern. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Få se nu, du kom till detta forum när du var... 13 år!!! Hepp! :unsure: Fast iof så kanske du inte var en kaskadspruta full av testosteron? Tycker bara inte man ska racka ner sådär, det kommer nya kullar hela tiden. Dem flesta hittar väl till forum och annat i den åldern. :mellow:

Racka ned och racka ned, men det jag menade var att seriös diskussion förmodligen inte finns på världskartan, men å andra sidan är ju inte seriös diskussion synonym med att skriva mer än en smiley.

Och nej, jag är förmodligen inte stolt över min briljerande svenska och hjärnkapacitet vid en ålder av 13, men jag minns inte att jag började spela spel (läs "någon slags motsvarighet till WoW) dygnet runt runt när jag var 10 år, det är det som är sjukt idag, ungarna är ju inte ens ute och leker och har hyss för sig längre!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det skulle vara fint med ett forum för Debatt. Där kan alla som är villiga att diskutera detta samlas. Frågan är om forumet blir populärt nog. Men jag tror endå på något sätt att det uppmanar att starta debatter I ett debatt forum då folk (speciellt nykomlingar) får tanken att det faktiskt finns ett sådant forum.

För övrigt skrattade jag lite vid texten att medlemar skriver för korta inlägg. Fick förra året klagomål på mina långa inlägg. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det skulle vara fint med ett forum för Debatt. Där kan alla som är villiga att diskutera detta samlas. Frågan är om forumet blir populärt nog. Men jag tror endå på något sätt att det uppmanar att starta debatter I ett debatt forum då folk (speciellt nykomlingar) får tanken att det faktiskt finns ett sådant forum.

För övrigt skrattade jag lite vid texten att medlemar skriver för korta inlägg. Fick förra året klagomål på mina långa inlägg. (w00t)

Jag tänkte inte på hur just du var, men samuelszon nu gör ju ofta otroligt långa och meningslösa inlägg som man knappt orkar läsa.

Nu minns jag ju iofs dina långa dravel om spökmateria och dylikt...

Det är en avvägning man får göra antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...