Jump to content

Ett jävla loj här!


SlewME
 Share

Recommended Posts

@Qouad: Han predikar om hur forum ska vara medans hans sjunker som en sten till skitens botten. Därför

Modarkivet är inte det mest aktiva forumet, inte heller fyllt med seriösa debatter. Men "Om du inte kan bättre själv kan du knipa"-argument är verkligen inte de bästa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 191
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har valt att helt sonika välja bort de inlägg av omogen karaktär. De inlägg som varit av bra karaktär har jag även svarat på. Sedan är jag ingen robot som kan besvara allt med två tryck. Det vällde in 100 olika inlägg mot mig en tid där.

Tänker inte ändra på mitt sätt att vara. Trivs du inte med mig, ungås inte med mig. Enkelt.

Konstigt om det väller in så mycket inlägg emot dig. De flesta klagar på ditt sätt att tänka och liknande. Måste allt vara en diskussion på ett forum för att du ska vara lycklig som en liten fjäril på en varm sommardag? Och jag umgås inte med dig, men det är svårt att inte diskutera emot dig eftersom att i många trådar när någon säger något som du inte gillar så hoppar du fort som fan in och börjar klaga, antagligen för att starta en diskussion. Hur fan kan man undvika att klaga på dig eller svara på dina inlägg då?

Nej, ska sova nu, ska upp till en operation vid klockan 8 imorgon bitte. Lycka till, Slew. Du kan just ha dragit dig vatten över huvudet.

God natt, allesammans

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt om det väller in så mycket inlägg emot dig. De flesta klagar på ditt sätt att tänka och liknande. Måste allt vara en diskussion på ett forum för att du ska vara lycklig som en liten fjäril på en varm sommardag? Och jag umgås inte med dig, men det är svårt att inte diskutera emot dig eftersom att i många trådar när någon säger något som du inte gillar så hoppar du fort som fan in och börjar klaga, antagligen för att starta en diskussion. Hur fan kan man undvika att klaga på dig eller svara på dina inlägg då?

Nej, ska sova nu, ska upp till en operation vid klockan 8 imorgon bitte. Lycka till, Slew. Du kan just ha dragit dig vatten över huvudet.

God natt, allesammans

Är ju inte direkt här för att skapa respekt hos varken dig eller några andra GTAsajtare. Har inte förlorat något, och kommer inte göra. Tack för den övriga informationen btw.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tvinga och tvinga. Ett forum har helt tappat sitt syfte när det är en tråd med en msn-konversation. Du behöver inte vara klarvaken för att inse det, eller hur? Debatter behöver inte heller bestå av 30 rader text, men att bara lattja runt hela tiden är ju inte ens nära ett forum.

Uhm... Vad du säger är ju i så fall att man inte ska spamma, och det är ju redan påpekat, så att säga. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett forum är inte gjort specifikt för debatter - det blir vad man gör det till. Jag har inga problem med trådar som Humortråden eller Bild på dig själv-tråden. Dom trådarna skapar en trevlig stämning. Din jämförelse med MSN förstår jag inte alls SlewME. På MSN är man oftast två och två plus att man bara kan se saker i realtid. Inte alls samma sak.

Däremot tycker jag att det vore trevligt med fler debatter. Dom roligaste och mest allmäna är dock oftast dom som är off-topic eller av andra anledningar inte får hålla på (t.ex. i Humotråden där man av någon skum anledning inte får svara på svar på inlägg).

Om man bara tillåter off-topic så länge det tillför något så blir debatterna fler.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett forum är inte gjort specifikt för debatter - det blir vad man gör det till. Jag har inga problem med trådar som Humortråden eller Bild på dig själv-tråden. Dom trådarna skapar en trevlig stämning. Din jämförelse med MSN förstår jag inte alls SlewME. På MSN är man oftast två och två plus att man bara kan se saker i realtid. Inte alls samma sak.

Däremot tycker jag att det vore trevligt med fler debatter. Dom roligaste och mest allmäna är dock oftast dom som är off-topic eller av andra anledningar inte får hålla på (t.ex. i Humotråden där man av någon skum anledning inte får svara på svar på inlägg).

Om man bara tillåter off-topic så länge det tillför något så blir debatterna fler.

I sådanna fall så faller jag nästan över på din sida, menar då att officiella trådar bör förbjudas - men bara nästan. Tänkte då på att om man börjar kommentera en bild/sak som skrivs i en officiell tråd så klassas det ofta som off-topic. Om reglerna vidgas lite mer och det inte klassas som off-topic så borde det väll gå bra. Blir ju dock ganska messigt isf i varje tråd, men enligt mig är det nog bättre än att det skapas kanske 18 trådar varje dag (minst). Dessutom så skulle då varje inlägg, med kommentarer osv kunna döpas till (Går det här? På andra forum kan man ju döpa sina inlägg) "ANG. (exempel:) Mordos bild på potatisgurkan"

Det jag vill säga är att jag håller med, och även visa mitt förslag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan hålla med om att det är brist på intressanta diskutioner.

Jag tycker det är kul att argumentera, och även om jag inte håller med en person, försöker jag alltid se saken från dennes sida och på så sätt lära mig nått.

Tyvärr, så är det ibland så att folk blandar in helt illrellevanta saker, vilket till viss del har fått mig att inte engagera mig i olika diskutioner.

Personliga åsikter om en debatör hör inte hemma i en diskution.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra skrivet, jag håller helt och hållet med. Man har väl fått höra några gånger att man "frivilligt ger sig in i diskussioner" men som SlewME just har beskrivit - jag trodde det ett forum var till för.

Sedan är det alltid kul och diskutera och lära sig nya saker, och visst kan det vara lite kul när det hettar till lite. :)

Jag hoppas att många fler "fega" ger sig in i diskussioner när de känner för att de vill det och inte är rädda för att få en smisk (ja, jag skrev "en smisk" med flit) av någon mäktig man, på så sätt skapas fler diskussioner och de "fega" lär sig mer. :)

Jag tycker samtidigt att om det är en diskussion och någon mindre kunnig kommer in man i sådana fall ska välkomna honom till diskussionen och rätta honom vid eventuella fel, och inte dumförklara som många brukar göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra skrivet, jag håller helt och hållet med. Man har väl fått höra några gånger att man "frivilligt ger sig in i diskussioner" men som SlewME just har beskrivit - jag trodde det ett forum var till för.

Att diskutera om varenda liten småsak i hela världen är väl mer än möjlighet, inte ett måste.

Ibland kan man ta det lugnt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man bara tillåter off-topic så länge det tillför något så blir debatterna fler.

Ja, det var fan en bra idé. Om en off-topic debatt bara håller sig ren och inte bara blir en massa personangrepp så borde man låta den hålla på. Smart, R2 :)

EDIT: Ledsen, VickeX, all credit till dig :)

Redigerad av Xersize
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste igenom dom 7 nya sidorna på tom mage, så ska ta det kort.

Slew: Alla vet att du vill att detta forumet ska vara ditt, men så är inte fallet. Du kommer aldrig få din vilja igenom. Du kan styra och ställa på beffo hur mycket du vill, men här kommer du aldrig få medhåll.

P-C,Lajnux,Mordos: Ni är riktiga ordbajsare, och jag förstår att Slew's tålamod inte räcker hur långt som helst. Ni kan vara riktigt jävla jobbiga i era poster, där ni bara skriver provoserande skit och negativa tankar.

Och så lite punkter;

1. Sluta säg att detta är ett GTA-forum, jävla fetton. 99% av alla som hänger i Allmänt har helt slutat hänga på GTAforumen och därför kan ni fan inte ha det som argument att detta är ett GTA-forum och därför får allmänt se ut hur det vill.

2. Medelåldern är 15(+/-1år) här, och diskussioner skulle bara bli överflödigt. Jag minns själv när jag hängde här 2002, då jag var 15. Jag skrev som en kratta, och tyckte jag var så jävla cool för jag hade börjat gå på fester och annat skit. Kom det någon annan äldre medlem och skrev något i diskussionsväg så blev svaren mer eller mindre "Dra åt helvete, jag bryr mig inte"-aktigt, så jag förstår dom yngre med mindre livsvana. Jag personligen hoppar gärna inte in i en debatt jag inte är insatt i, för att inte dra på mig några pinsamheter då jag är opåläst, och jag är ganska säker på att de flesta här inne tänker likadant. Så lägg ihop att en medlem är 15, ingen värlsvana, opåläst på det mesta och vill inte göra bort sig i en debatt. Tror du dom slänger sig in i alla diskussioner som finns här är du bara dum Slew.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Läste igenom dom 7 nya sidorna på tom mage, så ska ta det kort.

Slew: Alla vet att du vill att detta forumet ska vara ditt, men så är inte fallet. Du kommer aldrig få din vilja igenom. Du kan styra och ställa på beffo hur mycket du vill, men här kommer du aldrig få medhåll.

Nej, jag vill inte att detta forum skall vara mitt som sagt, det är redan andra som tidigare hävdat och trott det. Lustigt att ni inte nämner GTAnytt i era poster, som är min absolut största sida atm. Beffo går däremot bra, den som ligger lite "i lä" så att säga. Är det för att "dissa" mig stenhårt eller? Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag vill inte att detta forum skall vara mitt som sagt, det är redan andra som tidigare hävdat och trott det. Lustigt att ni inte nämner GTAnytt i era poster, som är min absolut största sida atm. Beffo går däremot bra, den som ligger lite "i lä" så att säga. Är det för att "dissa" mig stenhårt eller?

Jag räknar gtanytt till beffo. Du "är" beffo, och allt du gjort är beffo. Just därför jag sa att du gärna skulle vilja sitta i hultans skor, nu när du har gtanytt vill du även ha detta forum då det är det största svenska gtaforumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag räknar gtanytt till beffo. Du "är" beffo, och allt du gjort är beffo. Just därför jag sa att du gärna skulle vilja sitta i hultans skor, nu när du har gtanytt vill du även ha detta forum då det är det största svenska gtaforumet.
Nu sitter du ju och fabulerar som aldrig förr. Det där är ju bara tomma påhopp, i brist på annat. Tråden handlar varken om mig eller mina hemsidor. GTAnytt är GTAnytt, Beffo är Beffo. Totalt olika typer av sidor.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2. Medelåldern är 15(+/-1år) här, och diskussioner skulle bara bli överflödigt. Jag minns själv när jag hängde här 2002, då jag var 15. Jag skrev som en kratta, och tyckte jag var så jävla cool för jag hade börjat gå på fester och annat skit. Kom det någon annan äldre medlem och skrev något i diskussionsväg så blev svaren mer eller mindre "Dra åt helvete, jag bryr mig inte"-aktigt, så jag förstår dom yngre med mindre livsvana. Jag personligen hoppar gärna inte in i en debatt jag inte är insatt i, för att inte dra på mig några pinsamheter då jag är opåläst, och jag är ganska säker på att de flesta här inne tänker likadant. Så lägg ihop att en medlem är 15, ingen värlsvana, opåläst på det mesta och vill inte göra bort sig i en debatt. Tror du dom slänger sig in i alla diskussioner som finns här är du bara dum Slew.

Meh, jag kan räkna upp många 15-åringar här som har mycket att komma med och tillföra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Meh, jag kan räkna upp många 15-åringar här som har mycket att komma med och tillföra.
Se på dig själv. Du är ganska klipsk, för att vara 15 år. Jag är ärlig när jag säger det.

Du börjar 9an va? Eller 1an? Hur som. Både Svenska A och B lärde man sig att diskutera, då även om man kanske inte alltid var förberedd. Man fick helt sonika improvosera. Vill minnas att man även lärde sig diskutera under 9an.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...