Jump to content

Ett jävla loj här!


SlewME
 Share

Recommended Posts

Behöver man verkligen en massa utbildning för att ha en åsikt om saker och ting?

Jag tror inte att SlewME vill ha in alla i hans polis-trådar bara för att han vill att folk ska börja debattera.

Visst finns det väl lämpligare ställen att diskutera politik och dylikt, säkert mängder, men låt oss då diskutera något som inte kräver lika mycket livserfarenhet eller att "valt sin väg i livet".

Jag säger inte att jag är bättre än någon annan, vad jag säger är att jag tycker att det skulle vara kul med fler diskussioner på forumet.

Du är verkligen en av de bästa debattörerna på sidan. Tur att vi har dig.
Jag gillar även spenat.
"...vilket skulle bevisas."
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 191
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är själv bara 15 bast, är inte så insatt i politik, militären eller något med stort diskussionsunderlag, och jag har inte lagt mig i sådana debatter för att jag känner att jag tillför ingenting av värde.

Men du är också ett klockrent exempel på att man inte behöver debattera om allting bara för att, du diskuterar om det du är intresserad av, som kan vara film och musik :)

Alla kan inte veta allt om allting (Förutom P-C då ;) ), så folk kan diskutera det dom bryr sig om och sköta sig själva så går allting utmärkt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men bajs i helvete.. detta måste sägas:

DETTA ÄR ETT GTA-FORUM! ETT GTA-FORUM! DET FINNS HUNDRA TUSEN ANDRA FORUM DÄR NI KAN HA ERA DISKUSSIONER OM IRAK ELLER VÄRDETRANSPORTRÅN! VARFÖR MÅSTE JUST DETTA FORUM GÖRAS TILL NÅGOT SLAGS SUPERFORUM DÄR ALLA SKA VARA HA EXAMEN I ARGUMENTALOGI?

Vilket av följande ord är det som inte går in?

1. Lämna

2. Tråden

Båda kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt. Där dumförklarar du ju precis alla GTAsajtare. Vill och vet ni absolut ingenting (Förutom P-C för han kan och vet alltid bäst). Det jag tidigare förstökt att framhäva är att ingen som helst debatt-aktivitet pågår på sidan och det i sin tur måste ju bevisa att ni absolut är totalt ointresserade av allt.

Lämna tråden P-C, du är svagsint och tillför inte tråden något.

Var dumförklarar jag alla GTAsajtare?

Jag har aldrig sagt att ingen vet eller vill någonting. Jag har bara sagt vad jag tror, det är skillnad på det.

Att du tror att alla är ointelligenta nollor som sitter instängda på sitt rum dagarna i ända och inte lär sig någonting bara för att de inte gillar att debattera. Hur fördömande är inte du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är faktiskt böjd åt att hålla med, har ändrat mig lite.

Om folket som gillade att debattera har försvunnit och trådar som har lett till mycket debatt har raderats, och vi inte har nåt att säga till om, kanske man får acceptera det. Det är ju ingen idé att tvinga folk till debatt, det skulle bara bli krystat. Låt folk välja själva och vänta på bättre tider :)

eXotic - Klockrent!

SlewME, erkänn att du valde orden väldigt noga i första posten för att uttrycka dig så fint som möjligt? :)

Konstigt, trodde aldrig att vi skulle vara överens om någonting.

Men bajs i helvete.. detta måste sägas:

DETTA ÄR ETT GTA-FORUM! ETT GTA-FORUM! DET FINNS HUNDRA TUSEN ANDRA FORUM DÄR NI KAN HA ERA DISKUSSIONER OM IRAK ELLER VÄRDETRANSPORTRÅN! VARFÖR MÅSTE JUST DETTA FORUM GÖRAS TILL NÅGOT SLAGS SUPERFORUM DÄR ALLA SKA VARA HA EXAMEN I ARGUMENTALOGI?

P-C for president!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket av följande ord är det som inte går in?

1. Lämna

2. Tråden

Båda kanske?

Nog får han väl säga sin åsikt, och bidra till debatten som du faktiskt vill skapa? :) Detta går ju inte ihop, du borde snarare bemöta hans argument istället för att be honom dra, vad är det sätt att främja debatterandet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt. Där dumförklarar du ju precis alla GTAsajtare. Vill och vet ni absolut ingenting (Förutom P-C för han kan och vet alltid bäst). Det jag tidigare förstökt att framhäva är att ingen som helst debatt-aktivitet pågår på sidan och det i sin tur måste ju bevisa att ni absolut är totalt ointresserade av allt.

FEL!

Jag är intresserad av t.ex, musik, film, träning, fotografering (litegrann). Musik, film och fotografering diskuteras ju i Musik, Film och Grafik-forumet.

Vänta några år så kan jag säkert diskutera politik med dig SlewME. :)

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Nog får han väl säga sin åsikt, och bidra till debatten som du faktiskt vill skapa? :) Detta går ju inte ihop, du borde snarare bemöta hans argument istället för att be honom dra, vad är det sätt att främja debatterandet?
Klart han får säga det. Men hans åsikter är knappt värda att kalla åsikter. Han gapar och gormar. Tycker att dem flesta har skött sig bra tills Lajnux och P-C kom och spårade ur hela tråden. Svårt att hålla koll på vad som skrivs när två one-liners kommer och "tycker" en jävla massa.

Tråkigt.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart han får säga det. Men hans åsikter är knappt värda att kalla åsikter. Han gapar och gormar. Tycker att dem flesta har skött sig bra tills Lajnux och P-C kom och spårade ur hela tråden.

Tråkigt.

Det du försöker säga nu är att allting gick bra tills folk inte tyckte som dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det du försöker säga nu är att allting gick bra tills folk inte tyckte som dig?

Makes sense.

SlewME: Jag tyckte i alla fall båda hade någonting att komma det, töntigt av dig att säga att deras åsikter inte är värda något. Vill du så gärna ha debatt får du väl nöja dig med det.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt. Där dumförklarar du ju precis alla GTAsajtare. Vill och vet ni absolut ingenting (Förutom P-C för han kan och vet alltid bäst). Det jag tidigare förstökt att framhäva är att ingen som helst debatt-aktivitet pågår på sidan och det i sin tur måste ju bevisa att ni absolut är totalt ointresserade av allt.

Många vill bara småprata och fördriva tiden på sidan. Ingen debatt betyder absolut inte att människor är ointresserade av saker. Det kan ha två anledningar (eller fler, men två som jag tänker på.)

Anledning Ein: Generellt så har de flesta samma åsikt om debattämnena eller ingen åsikt allt för att de inte har något specifik kunskap om ämnet.

Anledning Zwei: De har åsikter men de vill helt enkelt inte ha en långdragen diskussion om det. Som sagt, de vill bara chilla på forumet.

Allt handlar inte om vem som har störst kunskap inom argumentation och debatter. Alla vet att du är stolt över att du är "Årets Debattör 2006", betyder inte att du behöva flasha din e-penis och klaga på folk- påpeka okunnighet i allmänhet bara för att försöka få reaktioner som får folk att debattera.

P-C for president, indeed.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många vill bara småprata och fördriva tiden på sidan. Ingen debatt betyder absolut inte att människor är ointresserade av saker. Det kan ha två anledningar (eller fler, men två som jag tänker på.)

Anledning Ein: Generellt så har de flesta samma åsikt om debattämnena eller ingen åsikt allt för att de inte har något specifik kunskap om ämnet.

Anledning Zwei: De har åsikter men de vill helt enkelt inte ha en långdragen diskussion om det. Som sagt, de vill bara chilla på forumet.

Allt handlar inte om vem som har störst kunskap inom argumentation och debatter. Alla vet att du är stolt över att du är "Årets Debattör 2006", betyder inte att du behöva flasha din e-penis och klaga på folk- påpeka okunnighet i allmänhet bara för att försöka få reaktioner som får folk att debattera.

P-C for president, indeed.

Det handlar om att ett forum är till för att debattera. Du får sitta med ditt "shit-chat" över msn. Så nu får jag inte heller debattera för att jag belv årets debattör 2006?

Well, vad säger man? Finns föga hopp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tweak, det var mycket att komma med. Du är inte svårflirtad minsann.

Nej, men nog kom han med mer än det där. Han hade ett bra inlägg där och nog vet du att P-C inte är helt blåst. Nu ska jag inte försvara honom mer, han klarar sig själv men kan du själv förstå att det största hotet mot debatten måste vara att be folk att dra från trådar och att kalla deras åsikter för helt obetydliga? Lite annan taktik för att skapa debatt skulle önskas.

Förresten verkar du se dig själv som så himla mycket bättre än alla andra här, du diskuterar ju knappast i varenda tråd du heller. Man kan inte vara intresserad av allt, var är du i Fotbollstråden, musiktips och andra tråder om film och musik?

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det handlar om att ett forum är till för att debattera. Du får sitta med ditt "shit-chat" över msn. Så nu får jag inte heller debattera för att jag belv årets debattör 2006?

Well, vad säger man? Finns föga hopp.

Vart har du fått att man måste debattera på ett forum? Jag ser inte vart problemet är att man bara skulle kunna snacka om saker utan att man behöver dra igång världens dabatt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nog får han väl säga sin åsikt, och bidra till debatten som du faktiskt vill skapa? :) Detta går ju inte ihop, du borde snarare bemöta hans argument istället för att be honom dra, vad är det sätt att främja debatterandet?

Man kan ju lägga upp sina argument på ett vettigare sätt om man vill få ett seriöst svar.

---

Även om jag inte skriver i alla trådar om lite seriösare ämnen vill jag se flera. Läser man de kan man faktiskt lära sig ett och annat och skaffa lite kött på benen tills nästa gång ämnet dras upp, kanske kan man då tillföra något?

Att tvinga folk att debattera är varken rätt eller vad jag tycker detta ser ut som. Ett bra försök till förändring (/förbättring?) skulle jag kalla det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...