Jump to content

Ett jävla loj här!


SlewME
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 191
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Han kan väl alltid kräva det av folket som har tagit sig vidare till Allmänt-delen och stannat här för den.

Visst, men jag vill bara påpeka varför endast en minoritet skriver "mer än 3 ord". Nästan alla registrerade sig p.g.a. GTA-delen, inte för att snacka politik. Därför tror jag det är omöjligt att få många av medlemmarna inblandade i debatter och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ta initiativ, kreativitet min vän. Skapa, förnya och utveckla! Är det något som intresserar dig? spread the words!

Ska tänka på saken.

Själv tycker jag inte att det är för lite debatter här, den här tråden blev ju en stor debatt på bara några minuter.

Men eftersom jag är så trött så orkar jag inte vara uppe mer, men jag gissar på att ni kommer sitta uppe hela natten :ermm:

Då vet vi, god natt.

Visst, men jag vill bara påpeka varför endast en minoritet skriver "mer än 3 ord". Nästan alla registrerade sig p.g.a. GTA-delen, inte för att snacka politik. Därför tror jag det är omöjligt att få många av medlemmarna inblandade i debatter och liknande.

Tråden ligger i allmänt-delen. Skulle tro att den är riktad till de medlemmar som håller till "här nere".

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråden ligger i allmänt-delen. Skulle tro att den är riktad till de medlemmar som håller till "här nere".

Jag fattar väl det.

I SlewMEs post framstår det som att det är konstigt och negativt med att så få av så många skriver längre inlägg. Men det är ju inget fel, utan helt logiskt. Det är vad jag ville ha fram...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar väl det.

I SlewMEs post framstår det som att det är konstigt och negativt med att så få av så många skriver längre inlägg. Men det är ju inget fel, utan helt logiskt. Det är vad jag ville ha fram...

Precis, de flesta som kom hit kom ju inte hit för att diskutera hur det ska gå i nästa val, hur det militära arsenalet ska delas ut, hur poliserna ska ingripa vid rån. Bla bla bla.

SlewME, du får det att låta som att man är underbegåvad bara för att man inte gillar att diskutera, eller kanske inte kan så mycket om ett visst ämne så man vill ge sig in i diskussionen. Vilket låter helt åt helvete.

Lägg därtill att medelåldern inte alls är speciellt hög på det här forumet, de flesta här har precis, eller inte alls, gått ur grundskolan än. Man har precis, eller inte alls, valt sin inriktning här i livet. Alltså har man än så länge inget ämne som man är intresserad av och kan mycket om.

Du är ju 20 bast, du har gått ur både grundskola och gymnasie, du vet var du vill i livet. Du vill arbeta inom polisen. Vilket gör att du är otroligt intresserad av det, och därpå läser mycket om det och lär dig mycket om det.

Det jag vill få fram här att de flesta bara har lite ströinformation om saker och ting, vilket säkert gör att de inte vill ge sig in i diskussioner som är såpass djupa och avancerade som de diskussioner du oftast håller till i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är själv bara 15 bast, är inte så insatt i politik, militären eller något med stort diskussionsunderlag, och jag har inte lagt mig i sådana debatter för att jag känner att jag tillför ingenting av värde.

"Ni väljer att solla bort allt som inte har med tjejer, humor eller bilder på killar att göra. I sin totalitet kan vi väl konstatera att majoriteten här inte är speciellt klyftiga, och är inte påväg att bli heller. Nu abstraherar jag delvis, men många här verkar inte vara speciellt forum-medvetna. Kanske dags att tänka om, eller besöka Hamsterpaj. Hamsterpaj har ett flertal lukrulliska gästböcker där man fint kan skriva två, tre rader till vänner och bekanta. "

Hur kul är det för folk i tonåren att höra sånt där? Väldigt uppmuntrande, eller vad? Bara för att folk inte gillar att debattera (många här är ju trots allt i 15/16-årsåldern) betyder väl inte det att man är dum i huvudet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Precis, de flesta som kom hit kom ju inte hit för att diskutera hur det ska gå i nästa val, hur det militära arsenalet ska delas ut, hur poliserna ska ingripa vid rån. Bla bla bla.

SlewME, du får det att låta som att man är underbegåvad bara för att man inte gillar att diskutera, eller kanske inte kan så mycket om ett visst ämne så man vill ge sig in i diskussionen. Vilket låter helt åt helvete.

Lägg därtill att medelåldern inte alls är speciellt hög på det här forumet, de flesta här har precis, eller inte alls, gått ur grundskolan än. Man har precis, eller inte alls, valt sin inriktning här i livet. Alltså har man än så länge inget ämne som man är intresserad av och kan mycket om.

Du är ju 20 bast, du har gått ur både grundskola och gymnasie, du vet var du vill i livet. Du vill arbeta inom polisen. Vilket gör att du är otroligt intresserad av det, och därpå läser mycket om det och lär dig mycket om det.

Det jag vill få fram här att de flesta bara har lite ströinformation om saker och ting, vilket säkert gör att de inte vill ge sig in i diskussioner som är såpass djupa och avancerade som de diskussioner du oftast håller till i.

Exakt. Där dumförklarar du ju precis alla GTAsajtare. Vill och vet ni absolut ingenting (Förutom P-C för han kan och vet alltid bäst). Det jag tidigare förstökt att framhäva är att ingen som helst debatt-aktivitet pågår på sidan och det i sin tur måste ju bevisa att ni absolut är totalt ointresserade av allt.

Lämna tråden P-C, du är svagsint och tillför inte tråden något.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.politicsforum.org/forum/

There you go. Tycker tråden är ganska löjlig faktiskt, måste man debattera om man är medlem på ett forum?

Är faktiskt böjd åt att hålla med, har ändrat mig lite.

Om folket som gillade att debattera har försvunnit och trådar som har lett till mycket debatt har raderats, och vi inte har nåt att säga till om, kanske man får acceptera det. Det är ju ingen idé att tvinga folk till debatt, det skulle bara bli krystat. Låt folk välja själva och vänta på bättre tider :ermm:

eXotic - Klockrent!

SlewME, erkänn att du valde orden väldigt noga i första posten för att uttrycka dig så fint som möjligt? :blink:

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men bajs i helvete.. detta måste sägas:

DETTA ÄR ETT GTA-FORUM! ETT GTA-FORUM! DET FINNS HUNDRA TUSEN ANDRA FORUM DÄR NI KAN HA ERA DISKUSSIONER OM IRAK ELLER VÄRDETRANSPORTRÅN! VARFÖR MÅSTE JUST DETTA FORUM GÖRAS TILL NÅGOT SLAGS SUPERFORUM DÄR ALLA SKA VARA HA EXAMEN I ARGUMENTALOGI?

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...