Jump to content

Heroes


Panimala
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 323
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Antar att hon har liknande kraft som den där

onda med blåa flammor

.

Jag är inte helt säker på det. Jag tror att hon mer bara kan tända eld på vilken kroppsdel som helst av sig själv, men aldrig skjuta. T e x fightas med brinnande knogar, eller värma upp en plats

som hon gjorde med Claire

. Ganska lamt oavsett.

Spoilermarkerar inte det som varit med i tidigare säsonger, jag anser att alla som är någorlunda intresserade av serien bör ha sett det - någon gräns får man dra, annars är hela tråden fylld med svart text...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

e10

Jaha, jag fattar inte någonting. Ond, god, ond, god, ond, god... För övrigt ett spännande avsnitt. Lite skumt att flera inte förstod att det var solförmörkelsen som låg bakom deras förlorade krafter. Frågan är om krafterna kommer tillbaka sen när solen tittar fram, eller om solförmörkelsen fungerade som en trigger som "stängde av" deras krafter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommeru ihåg

The Butterfly Effect?

Den som Peter pratade om.

It's happening - again.

Egentligen inte, fast jag vet vad det innebär och det borde jag ha tänkt på iofs. Men det är ändå väldigt rörigt allting(kanske självklart). Det är så störande, jag vet ju aldrig vem jag ska "heja" på. :D

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...