Jump to content

Heroes


Panimala
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 323
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dubbelpost..

s02e11, otroligt spännande avsnitt!

Undrar vad som kommer att hända nu, med

Adam nergrävd i en grav, viruset förstört, Nathan skjuten, Sylar med sina krafter och Bennet fasthållen hos The Company.

Jag skulle gissa att det finns mer av viruset, det måste ju nästan göra det, och Adam kommer inte att dö, utan bli uppgrävd förr eller senare. Om jag har förstått det rätt kan dom väl bara rädda Nathan med lite av blodet som läker allt, så han behöver vi nog inte oroa oss för. Men hans mamma är fortfarande en bitch. Bennet borde väl komma ut förr eller senare, frågan är vad dom tänkt göra med han. Jag funderar verkligen vad Sylar ska göra, om han ska ut och whoppa ass eller om han ska försvinna, eller om han har nån plan. Vad var det han siktade på i säsong 1? Ta allas krafter, och styra världen eller?

Förresten, hur går det med strejken? Det går inte att hitta nåt datum när dom startar upp igen, men det stog nånstans att e11 kanske skulle bli slutet på säsongen... Jag menar, serien kan väl inte bli nerlagd bara för strejken, utan bara förskjuten. Dom vill väl inte missa alla intäkter dom får av serierna som påstås ska läggas ner, så förr eller senare borde det väl komma igång igen? Eller? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förresten, hur går det med strejken? Det går inte att hitta nåt datum när dom startar upp igen, men det stog nånstans att e11 kanske skulle bli slutet på säsongen... Jag menar, serien kan väl inte bli nerlagd bara för strejken, utan bara förskjuten. Dom vill väl inte missa alla intäkter dom får av serierna som påstås ska läggas ner, så förr eller senare borde det väl komma igång igen? Eller? :D

Det här var sista avsnittet av S02 iaf. När S03 kommer beror väl på strejken, om strejken slutar snart borde de väl kunna sända den i vår? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säsongsavslutning efter 11 avsnitt :naughty:

Jaja, riktigt bra avsnitt med ett bra slut. Riktigt vackert när

Nathan

blev

skjuten

. Nu menar jag inte det så, utan att det var en vacker scen och vacker musik. Hur som helst. Spännande och massa frågor ställdes.

Finns ingen mer jag hatar än

Sylar

, så otroligt störande att han ska förstöra allt hela tiden, men visst, han behövs. Sedan är hans karaktär bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heeeeee's baaaaaaack.

:naughty:

:D

/.../gillar att dom fortsätter på spåret med lite "vad som komma skall" i nästa säsnong i slutet.

Håller med, det håller tittarna på "spänn" hela tiden.

Jaja, riktigt bra avsnitt med ett bra slut. Riktigt vackert när

blev

skjuten

. Nu menar jag inte det så, utan att det var en vacker scen och vacker musik.

Nathan

Håller med, det hände på ett fint sätt. Bättre än om han skulle mött någon i en lagerlokal och blivit skjuten.

Men vem sköt? :D

Att Sylar 'is back'... Jag vet inte, känns inte som att det hade så stor slagkraft.

Tokbra avsnitt, bortsett från att jag känner en otrolig lust att skjuta manusförfattaren som skrev de två sista orden i säsongen. Suck.

Du syftar på

pandoras

ask

?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:naughty:

Håller med, det håller tittarna på "spänn" hela tiden.

Håller med, det hände på ett fint sätt. Bättre än om han skulle mött någon i en lagerlokal och blivit skjuten.

Men vem sköt? :D

Du syftar på

pandoras

ask

?

Rättelse: De två första orden i den nya sägongen;

"I'm back"

. Jag vet inte, kändes inte alls... verklighetstroget. Jag försöker inte säga att förmågan att

skjuta elektricitet, tankeöverföring, self-healing, förmågan att flyga, förmågan att hitta folk var de än befinner sig, förmågan att vara omänskligt vacker (syftar då på Kristen Bell), superstyrka, telekinesis, förmågan att bryta tid/rum-kontinuitetet, förmågan att prata med maskiner, förmågan att utföra någon AoE döds-ritual eller förmågan att gå igenom väggar är verklighetstrogen, men det hade räckt med bara det där patenterade,slug-lömska Sylar-leendet.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Sätter ett tyskalexikon på att det var

Noah Bennet.

asså, hur skulle de kunna va han? han va ju precis i sitt hus?! hur skulle han ta sig hela vägen dit så fort? och vf skulle dom just sätta honom på uppdraget att döda Noah, I don't get that?!

jag tror de kan ha varit claire's "kille"?

kolla här; han är ju lite lik sylar bakifrån kanske? han har möjligheten att flyga dit och va där fort? Han ville absolut INTE att hemligheten skulle komma ut, plus så kan han komma undan hyffsat lätt!

sen övrigt, så ÄLSKADE jag vissa småsaker i det sista avsnittet!! till exempel;

när hiro kom ut från byggnaden och ser nathan, och skriker ut "Flying Man" HAHAHA! så klockrent bara

^_^

och sen såklart scenen där nathan blir skjuten, fattar vad ni menar med fint gjort, såg ut som typ, ett filmgörande av ett presidentmord? B)

Sylar i slutet typ med sin lilla replik; "I'm Back" :)

och sen slutligen, saken som jag ÄLSKADE var det här med Adam Manroe, när hiro förde bort dom, så tänkte jag typ, var fan kommer dom ta vägen nu och slåss? men sen ser man han vaknar upp i en gravkista? GENIALISK idé av Hiro :wub: tänk efter lixom, OM nu ingen hittar han, så kommer han ju ligga där för evigt för han kan ju inte precis dö ju :D I bet he wishes he could die now, huh? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

asså, hur skulle de kunna va han? han va ju precis i sitt hus?! hur skulle han ta sig hela vägen dit så fort? och vf skulle dom just sätta honom på uppdraget att döda Noah, I don't get that?!

jag tror de kan ha varit claire's "kille"?

kolla här; han är ju lite lik sylar bakifrån kanske? han har möjligheten att flyga dit och va där fort? Han ville absolut INTE att hemligheten skulle komma ut, plus så kan han komma undan hyffsat lätt!

sen övrigt, så ÄLSKADE jag vissa småsaker i det sista avsnittet!! till exempel;

och sen såklart scenen där nathan blir skjuten, fattar vad ni menar med fint gjort, såg ut som typ, ett filmgörande av ett presidentmord? ^_^

Sylar i slutet typ med sin lilla replik; "I'm Back" :)

och sen slutligen, saken som jag ÄLSKADE var det här med Adam Manroe, när hiro förde bort dom, så tänkte jag typ, var fan kommer dom ta vägen nu och slåss? men sen ser man han vaknar upp i en gravkista? GENIALISK idé av Hiro :wub: tänk efter lixom, OM nu ingen hittar han, så kommer han ju ligga där för evigt för han kan ju inte precis dö ju :D I bet he wishes he could die now, huh? ^_^

Måste bara säga, det är inte precis småsaker... B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan jag saknar fan redan Heroes det äger fan asså det bästa är att Sylar är tillbaka min favorit asså han e grym skoningslös asså verkligen grymt att han e tillbaka, Peter e också rätt grym men han e ändå lite asså för snäll om ni fattar jag vill att han ska va grym som sylar.

Asså kommer ni ihåg det där avsnittet när man fick se när hiro och ando var i framtiden efter bomben ?

Då var peter fett grym backslick och ärr över ansiktet plus att hela hans personlig het var annorlunda han var helt enkelt fett grym.

I alla fall jag hoppas att det inte tar för lång tid för heroes att börja igen bye!

"I'm back!"

Redigerad av Sylar_I'amback
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dam i allrdy miss heroes so much it rly owns! And the best is that Sylar is BACK! his my favorite his cool and a hearth of stone.

I like peter to but he is still weak you know "chicken"

sylar knows what he is doing and so and i loved the last scene with sylar "I'm back" :whistling:

Are you from sweden?

-----

Heroes är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...