Jump to content

Heroes


Panimala
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 323
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

E13 var fan bra. :D

Instämmer! Jag tycker fan att det går uppför för Heroes nu. ;)

Nu säsong 3 slut va? Eller fortsätter Volume 4 i samma säsong? :wub:

Antar att S3 är slut :D sååååå tråååkigt jag kommer ha. BAAAHHHHHH!H!!HH!H!H!!!!!1!!1!!11!1!11!!!

Bra avsnitt iallafall ^^

Jag tror att det är skillnad på säsonger och volumes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 10 months later...

Bump! :D

Är det någon som tittar på heroes fortfarande?! Har nästan tagit ikapp en hel säsong nu, slutade kolla i februari. Såg precis 0406, så nu är jag bara ett avsnitt efter. Väldigt glad att jag tog upp heroes igen, säsong 4 är grym.

En grej som är lite störande är att precis när jag hade kollat klart på prison break för några veckor sen(som jag också hade slutat titta på samtidigt som heroes) så hoppade skådespelaren

Robert Knepper(T-bag)

in i serien och dessutom spelar han samma typ av roll också. :confused: Det kommer ta ett tag innan man vänjer sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bump! :D

Är det någon som tittar på heroes fortfarande?! Har nästan tagit ikapp en hel säsong nu, slutade kolla i februari. Såg precis 0406, så nu är jag bara ett avsnitt efter. Väldigt glad att jag tog upp heroes igen, säsong 4 är grym.

En grej som är lite störande är att precis när jag hade kollat klart på prison break för några veckor sen(som jag också hade slutat titta på samtidigt som heroes) så hoppade skådespelaren

Robert Knepper(T-bag)

in i serien och dessutom spelar han samma typ av roll också. :confused: Det kommer ta ett tag innan man vänjer sig.

s03e18 är nästa avsnitt jag ska se, har inte sett Heroes sen i mars eller nått, tycker s03 var helt ointressant och jag kollade bara för att, tyckte redan att det började gå nedför i säsong 2.

Har resten av säsongen på datorn och den får väl ligga där tills jag känner sug efter det igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser s04, och hittils så är det helt underbart bra! Tycker att Robert Knepper tillför mycket till serien!

Ja, det håller jag med om, och han passar ju perfekt in i rollen, men om man precis har sett Prison Break är det lite störande eftersom karaktären tappar trovärdighet när man känner igen honom som någon annan.

Och så lite tankar kring Sylar.

Förut hatade jag Sylar, det enda jag ville var att han skulle dö och försvinna. Men hans karaktär gör ju egentligen halva serien så nu tycker jag det är skönt att han är tillbaka.

:confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag följer också de senaste avsnitten. Seriet har haft några perioder som har varit lite tjatiga, men nu är det bra igen tycker jag. Gillar den sexuella spänningen mellan

Claire och hennes roomie

, förhoppningsvis tar de det vidare för att tillfredsställa fansen :confused:

Slutet på senaste avsnittet känns som början på något nytt, eftersom

Hiro lär bli tvingad att skriva om historien ganska rejält.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det håller jag med om, och han passar ju perfekt in i rollen, men om man precis har sett Prison Break är det lite störande eftersom karaktären tappar trovärdighet när man känner igen honom som någon annan.

Och så lite tankar kring Sylar.

Förut hatade jag Sylar, det enda jag ville var att han skulle dö och försvinna. Men hans karaktär gör ju egentligen halva serien så nu tycker jag det är skönt att han är tillbaka.

:confused:

Ja det är sant! Det var ett tag sen jag såg Prison Break så jag tänkte inte så när Heroes började. :D

Håller med till 100%! S

Sylar är den som egentligen är intressant i den här säsongen hittils. Utan honom så skulle Parkman inte ha någon handling alls, och alla andra lallar mestadels runt utan att göra något. Hiro börjar dock bli intressant, han är den enda som har något riktigt mål förutom Sylar nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag följer också de senaste avsnitten. Seriet har haft några perioder som har varit lite tjatiga, men nu är det bra igen tycker jag. Gillar den sexuella spänningen mellan

Claire och hennes roomie

, förhoppningsvis tar de det vidare för att tillfredsställa fansen :rolleyes:

Slutet på senaste avsnittet känns som början på något nytt, eftersom

Hiro lär bli tvingad att skriva om historien ganska rejält.

Jag läste att de la till

kyssen

bara för att försöka höja tittarsiffrorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läste att de la till

kyssen

bara för att försöka höja tittarsiffrorna.

Har läst några nyheter om det där. En av dom första nyheterna dom släppte om handlingen i säsong 4 var att

Claire skulle ha en homosexuell upplevelse

. Dessutom när avsnittet närmade sig och dom började släppa bilder från det till tv.com så var bilden på

kyssen

en högupplöst bild på flera mb medans dom andra var små och internetanpassade.

Lite fult ändå att dom använde det för att samla tittarsiffror, men jag ska inte säga att jag inte såg fram emot det efter att jag läste nyheten. :rolleyes:

Förresten, whats up med spoilervarningarna när första bokstaven blir dubblerad och ena hamnar framför spoilern? Är det jag som är trött eller?

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag följer också de senaste avsnitten. Seriet har haft några perioder som har varit lite tjatiga, men nu är det bra igen tycker jag. Gillar den sexuella spänningen mellan

Claire och hennes roomie

, förhoppningsvis tar de det vidare för att tillfredsställa fansen :rolleyes:

Slutet på senaste avsnittet känns som början på något nytt, eftersom

Hiro lär bli tvingad att skriva om historien ganska rejält.

Nej tack, pallar inte med henne efter att hon var ett jävla hatobjekt i californication.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den nya säsongen är helt okej, men ska jag vara ärlig så tycker jag att den överlag är ganska seg. Även fast hela världen-kommer-gå-under-om-vi-inte-gör-något-konceptet var väldigt uttjatat så hjälpte det i alla fall till att trappa upp spänningen och händelseförloppen. Jag tycker man får se färre och färre krafter som utövas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...