Jump to content

Heroes


Panimala
 Share

Recommended Posts

  • 6 months later...
  • Inlägg 323
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tjena! nu har de gått närmare ett år sen avslutningen på heroes säsong 2. och jag undrar om NÅGON vet något om när fortsättningen kommer :w000t:

SAKNAR DET!!! :w000t:

Season three will open with a two-hour episode, set to air Monday, September 22, 2008.

:o

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Season three will open with a two-hour episode, set to air Monday, September 22, 2008.

^_^

Var e källan på detta???! för idag i skolan så snackade en massa om att det ska starta den 5e september?! :lol: bland annat en lärare som sa det :lol:

haha, någon som har en bra källa att förlita sig detta på??? :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
E00 har ju legat uppe hela dan. :D

Dock inte sett det än. :w000t:

Hur som helst blir det tre serier att se senare idag. Heroes, How I met your mother och Prison Break.

Härlig dag! :D

Uhm, och jag har jobbat hela dagen. Ingen annan har bumpat så jo, E00 var nytt här.

Blir det dubbelavsnitt nu eller?

Fattar inte riktigt. Om 00 kom upp tidigt idag, och dubbelavsnittet skulle komma direkt efter så borde det vart uppe nu eller? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säsong 1 var ju "normalt" lång eller hur? Säsong 2 var väll typ bara 12 avsnitt eller nåt pga strejken? Eller är det ca 24 avsnitt i säsong 2 så jag har missat nåt?

Glad att säsong 3 är här, är dock i USA nu och såg inte avsnittet på tv så får kolla när jag kommer hem, 2 avsnitt i rad :whistling:

3 avsnitt i rad. "Första" var dubbelavsnitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...