Jump to content

Heroes


Panimala
 Share

Recommended Posts

Jag gillar inte grejen med att Peter blir

utsatt för knäppheter ännu en gång

. Liksom

oförstående utav sin kopierakraft i säsong ett, minnesförlust och förvirring i säsong två och nu placerad i en gangsters kropp och får röja runt med elakingar.

Och att

Mohinder upptäckte ett sätt att ge krafter till vem som helst

verkar som en dålig nödlösning på brist på fantasi. Dock var

Mrs Petrellis dröm

lite lovande. Man bah undrar

vad Adam gjorde i deeeeeeen.

*ville skriva mycket*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 323
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag gillar inte grejen med att Peter blir

utsatt för knäppheter ännu en gång

. Liksom

oförstående utav sin kopierakraft i säsong ett, minnesförlust och förvirring i säsong två och nu placerad i en gangsters kropp och får röja runt med elakingar.

Och att

Mohinder upptäckte ett sätt att ge krafter till vem som helst

verkar som en dålig nödlösning på brist på fantasi. Dock var

Mrs Petrellis dröm

lite lovande. Man bah undrar

vad Adam gjorde i deeeeeeen.

*ville skriva mycket*

Jag tycker det är bra att Peter råkar ut för detta... Hans supah-powahs är ju extrema så det är ju trevligt när han blir nerlåst lite. Som när Son-Goku byter kropp med Ginyu i Dragon Ball, eller

Bamse utan dunderhonung! :P

Jag börjar bli förvirrad över alla som

dött

och vilka som

lever

. I E02 kändes det som att först

dog

någon för att sedan

återuppstå

. ;)

De är ju Heroes! :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är bra att Peter råkar ut för detta... Hans supah-powahs är ju extrema så det är ju trevligt när han blir nerlåst lite. Som när Son-Goku byter kropp med Ginyu i Dragon Ball, eller

Bamse utan dunderhonung! :whistling:

Jo, men det känns lite som

att det händer mestadels bara för att Peter och Sylar inte ska stöta på varandra.

Men det är det bara att vänta och se

vad som händer nu när framtids-Peter är i nutiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

3x01 kändes en aning rörig, men x02 var betydligt bättre, tror det kommer bli en riktigt bra säsong.

Kom att tänka på en sak.

Caitlin, hon irländaren som Peter träffade i S02, sitter hon kvar i något slags 'paralell universe'

eller vad? Taskigt läge.

Hon råkade ju bli kvar i framtiden där viruset fanns. Men framtiden ändrade sig ju, så antagligen finns hon väl helt enkelt inte längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Mums, äntligen Good vs Evil på riktigt. Och så familjärt det blev. :)

Snackar om S03E05.

Gosse, hade ju glömt att det var Heroes idag! Härlig överraskning, ska införskaffas snarast! :)

Edit: Sådär ja. Det var ett trevligt avsnitt, många nya frågetecken skapades.

Jag gissar på att Hiro stoppade tiden innan han högg Ando, och skaffade en massa låtsasblod eller något. Vem var det man fick se i slutet, har han varit med tidigare? Killen i respiratorn då, alltså. Jävla kul att ha Adam Monroe med i spelet igen! Jag gillar honom, av någon anledning. Skön skådis, intressant karaktär.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gosse, hade ju glömt att det var Heroes idag! Härlig överraskning, ska införskaffas snarast! :)

Edit: Sådär ja. Det var ett trevligt avsnitt, många nya frågetecken skapades.

Jag gissar på att Hiro stoppade tiden innan han högg Ando, och skaffade en massa låtsasblod eller något. Vem var det man fick se i slutet, har han varit med tidigare? Killen i respiratorn då, alltså. Jävla kul att ha Adam Monroe med i spelet igen! Jag gillar honom, av någon anledning. Skön skådis, intressant karaktär.

Jag gissar på att det är Peter och Nathans farsa, då han säger något med "As you wish Mr.Petreli".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gosse, hade ju glömt att det var Heroes idag! Härlig överraskning, ska införskaffas snarast! :)

Jag gissar på att Hiro stoppade tiden innan han högg Ando, och skaffade en massa låtsasblod eller något. Vem var det man fick se i slutet, har han varit med tidigare? Killen i respiratorn då, alltså. Jävla kul att ha Adam Monroe med i spelet igen! Jag gillar honom, av någon anledning. Skön skådis, intressant karaktär.

Jag tror Hiro reser tillbaka i tiden eller något, för att rädda Ando.

Nu börjar det bli spännande. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att

Ando dör

.

Skämt å sido så tycker jag att det är väldigt

mycket manusbajseri pågår. Korta scener, klipp hit och dit och händelser som händer på varandra.

Jag saknar

säsong 1.

Kunde inte sagt det bättre själv, serien är helt klart på nedgång tycker jag, denna vecka var väl helt ok, men förra...när dom

reste bakåt i tiden sen fram i tiden, sen var dom i nutid.

Det vart lite för mycket av det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är trots allt sista säsongen av serien, så att det hoppas fram och tillbaka hela tiden är ganska befogat för att få in alla små detaljer.

Mannen i sängen är Peter och Nathans farsa, yes box. Det är ju dessutom så att deras morsa såg honom i sin dröm, och hon ser ju in i framtiden med sina drömmar. Hon har ju även ljugit om att han är död för sina barn, och antagligen vill han väl hämnas på the company nu så det blir Far vs. Mor. Han var ju en topshot där förr och utförde experiment på barn och sån skit

. Tycker det är asnajs!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...