Jump to content

Folk lämnar pga att de känner sig hatade


Tweak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 281
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Minns när jag modererade på gtaforums.com på 1800 talet, när någon begått ett regelbrott av en lättare grad, så begärde jag lite "jobb" utav användaren. Typ att skicka xx antal PM om trådar som inte hör hemma i ett visst forum eller andra medlemmar som brutit mot någon regel.

Fungerade väl helt ok vill jag minnas.

Det är säkert många som har fått varningar för en strunt sak, de borde tas bort per automatik efter xx dagar.

Det är vad jag tycker.

BOT

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns när jag modererade på gtaforums.com på 1800 talet, när någon begått ett regelbrott av en lättare grad, så begärde jag lite "jobb" utav användaren. Typ att skicka xx antal PM om trådar som inte hör hemma i ett visst forum eller andra medlemmar som brutit mot någon regel.

Fungerade väl helt ok vill jag minnas.

Det är säkert många som har fått varningar för en strunt sak, de borde tas bort per automatik efter xx dagar.

Det är vad jag tycker.

BOT

Vet att det delades ut många "strunt-varningar" under Jockens tid som Moderator.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menar du den här Jocken? Har han varit moderator här? Varför är han isf inte hedersmedlem? ^_^

Varför skulle han vara hedersmedlem?

Sixten: Han var före din och (nästan) min tid. Så vi kan inte påstå att han var illa omtyckt. Men visst, jag har fått intrycket att han var lite hård ibland. Men tydligen hade de fått order uppifrån att ha nolltolerans.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle han vara hedersmedlem?

Sixten: Han var före din och (nästan) min tid. Så vi kan inte påstå att han var illa omtyckt. Men visst, jag har fått intrycket att han var lite hård ibland. Men tydligen hade de fått order uppifrån att ha nolltolerans.

SiXxe om jag får be ^_^

Jo visst, han var långt före min tid. Men vad jag har hört så var han illa omtyckt. Men visst, jag vet inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte då alla andra (Blaque, Misterwhoopee, Funnylin) också är hedersmedlemmar, så borde ju också han blivit det, om han nu har varit mod.

Blakke, Glassen och Funny gick självmant ner från sina Admin/Mod positioner, och blev därför hedersmedlemmar, då dom var uppskattade, och hade gjort ett bra jobb.

Jocken blev kickad från mod-kåren pga. ett dåligt jobb. Därför är han inte hedersmedlem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns när jag modererade på gtaforums.com på 1800 talet, när någon begått ett regelbrott av en lättare grad, så begärde jag lite "jobb" utav användaren. Typ att skicka xx antal PM om trådar som inte hör hemma i ett visst forum eller andra medlemmar som brutit mot någon regel.

Fungerade väl helt ok vill jag minnas.

En sån grej skulle inte funka för mig, då jag saknar gnistan och motivationen till att göra detta forumet till ett paradis. Hade inte orkat ta den diskussionen med folk och inte orkat läsa/svara på massa PM.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var väldigt diskussionskåt förr i tiden, på gott och ont, men det var väldigt kul i alla fall. Jag var en åsiktsmaskin, i stil med samuelszon nu :)

Sen det där med att veta vart gränsen går, kanske jag inte var lika bra på.. :P

Jag har inte en enda varning!!11! (w00t):shifty:

Jag kan tycka att detta forumet är lite överdrivet och fjantigt i vissa lägen. Jag har inte kommit för att skaffa vänner, det har jag sagt förrut men jag är heller inte här för att jävlas. Förrut var jag en ganska stor rövslickare tror jag, men om det är någonting jag inte gillar säger jag till, och numera är jag inte rädd över att få smisk av Stellan.

Men som det står i första posten, bråk mellan två personer är helt OK, det är deras ensak. Men när flera hakar på, då går det över gränsen och det kallas för mobbning.

Jag har själv vart inblandad, det där med Energie grejen, och jag tycker att alla personer som höll på MOT mig var en bunt stora fittor. Och A.A:s beteende var inte imoponerande heller. Kan förklara senare, måste träna nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte en enda varning!!11! :shifty::P

Jag kan tycka att detta forumet är lite överdrivet och fjantigt i vissa lägen. Jag har inte kommit för att skaffa vänner, det har jag sagt förrut men jag är heller inte här för att jävlas. Förrut var jag en ganska stor rövslickare tror jag, men om det är någonting jag inte gillar säger jag till, och numera är jag inte rädd över att få smisk av Stellan.

Men som det står i första posten, bråk mellan två personer är helt OK, det är deras ensak. Men när flera hakar på, då går det över gränsen och det kallas för mobbning.

Jag har själv vart inblandad, det där med Energie grejen, och jag tycker att alla personer som höll på MOT mig var en bunt stora fittor. Och A.A:s beteende var inte imoponerande heller. Kan förklara senare, måste träna nu.

Mm, håller med om att en mot en är det enda rätta.. Med vissa undantag :)

Energie-grejen vet jag inte vad det är, länk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...