Jump to content

Folk lämnar pga att de känner sig hatade


Tweak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 281
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

SixXe: Säker på det? I mina ögon är du i alla fall fortfarande en liten flicka.

On topic så tycker jag att bråken och intrigerna är bland de roligare företeelserna på detta forum även om de är sällsynta nu för tiden, ingen vågar ju bita tillbaka när man provocerar.

Ja, precis det jag menar.. Börja bråka killar ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni kan ju vara rätt så säkra på att när det är dags för ett GTA4 realese, så lär det strömma till nytt folk på forumet, folk som inte orkar läsa regler m.m, då lär ni få era bråk.

Tills dess håller vi oss lugna och fina! ^_^

En sorts diplomatisk immunitet vore kalas, så kan vi effektivt göra oss kvitt alla odågor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är nog en av dom som "bråkat" mest här och inte har jag en enda varning för det. Det gäller att sköta det snyggt och veta vart gränsen går. Förresten är det väl inte otillåtet med livliga diskussioner på ett forum så länge det är on topic ^_^

Jag var väldigt diskussionskåt förr i tiden, på gott och ont, men det var väldigt kul i alla fall. Jag var en åsiktsmaskin, i stil med samuelszon nu :blink:

Sen det där med att veta vart gränsen går, kanske jag inte var lika bra på.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undviker helst just för att jag har 4 varningar och verkligen inte vill bli utslängd härifrån. Men men, får väl skylla mig själv.

Hur har du lyckats få 4:a varningar! ^_^

Man borde kunna få minus på varninar med. Ex. Jag får 1 2 3 och 4 varningar under mitt första år. Sedan sköter jag mig i 2 år. Då borde man få - en varning i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är nog en av dom som "bråkat" mest här och inte har jag en enda varning för det. Det gäller att sköta det snyggt och veta vart gränsen går. Förresten är det väl inte otillåtet med livliga diskussioner på ett forum så länge det är on topic ^_^

Givetvis är detta fullt tillåtet, tills det övergår i personangrepp och påhopp vilket det i regel alltid har en tendens till att göra, men visst, bara att diskutera så mkt ni orkar! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har varit rätt skeptisk till regler många gånger, men det är nog egentligen varningarna det handlat om. Det där med varningar som ebbar ut efter ett tag är ju en riktigt bra idé - varningar IRL där folk säger "du får en sista chans" tas ju på allvar först, men efter en tid (timmar, dagar, månader, år, w/e) är det ju glömt och man ligger inte längre på sin sista chans. Fattar ni? Jag menar att varningar är till för att få folk att bättra sig, och har man varit jobbig under en kort tid och fått 4 varningar men sedan skött sig exemplariskt i två år därefter är det inte rätt att bannas.

Förslag: Varningar ska försvinna efter... ett år, eller ett halvår, eller vad ni än tycker är bäst. Då undviker man att folk bannas när de faktiskt skött sig länge. Ta Quad till exempel, jag hade ingen aning om att han hade 4 varningar eftersom jag tycker han är helschysst. Gör han ett snedsteg blir han bannad, trots att han skött sig bra väldigt länge :blink:

(Sen vet jag inte om det går att ta bort varningar, men det vore bra...) ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man får hålla sig i skinnet när man har 4/5 varningar, tyvärr.

Jag har bara två varningar.. Men jag törs inte bråka för det.. ^_^

Okej, vem är det jag försöker lura? Jag är för feg för att ge mig in i de stora diskussionerna. :>

Reason for edit: Bekännelse.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har varit rätt skeptisk till regler många gånger, men det är nog egentligen varningarna det handlat om. Det där med varningar som ebbar ut efter ett tag är ju en riktigt bra idé - varningar IRL där folk säger "du får en sista chans" tas ju på allvar först, men efter en tid (timmar, dagar, månader, år, w/e) är det ju glömt och man ligger inte längre på sin sista chans. Fattar ni? Jag menar att varningar är till för att få folk att bättra sig, och har man varit jobbig under en kort tid och fått 4 varningar men sedan skött sig exemplariskt i två år därefter är det inte rätt att bannas.

Förslag: Varningar ska försvinna efter... ett år, eller ett halvår, eller vad ni än tycker är bäst. Då undviker man att folk bannas när de faktiskt skött sig länge. Ta Quad till exempel, jag hade ingen aning om att han hade 4 varningar eftersom jag tycker han är helschysst. Gör han ett snedsteg blir han bannad, trots att han skött sig bra väldigt länge ^_^

(Sen vet jag inte om det går att ta bort varningar, men det vore bra...) :>

Mmm..., du har rätt i vad du säger. Att varningar skulle försvinna efter ett år, om man skött sej, låter vettigt. För det skulle ju som sagt vara korkat att banna nån som har fått 4/5 varningar, och sedan skött sej utmärkt en längre tid. Så man borde absolut kunna bli av med varningar.

Detta har väl tagits upp förr, men kan inte Hultenius aktivera funktionen som visar varningsmätaren under namnet bara för en själv?

Finns det en sån funktion då? I så fall borde den ju finnas, så man hur många varningar man har.

Hur får man reda på om man fått nån varning då? Via PM eller? Inte för att jag är rädd för att få nån, men om man iaf skulle få nån i framtiden.^_^

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm..., du har rätt i vad du säger. Att varningar skulle försvinna efter ett år, om man skött sej, låter vettigt. För det skulle ju som sagt vara korkat att banna nån som har fått 4/5 varningar, och sedan skött sej utmärkt en längre tid. Så man borde absolut kunna bli av med varningar.

Finns det en sån funktion då? I så fall borde den ju finnas, så man hur många varningar man har.

Hur får man reda på om man fått nån varning då? Via PM eller? Inte för att jag är rädd för att få nån, men om man iaf skule få nån i framtiden.^_^

Den funktionen finns, och används på alla andra forum jag besökt.

Har man tur får man reda på det via PM, som jag fick första gången (kanske andra, minns ej). Eller så, som vid 3:e & 4:e gången märker du det när det blir för många eller när du frågar en admin.

Får jag fråga nu, varför blev jag av med en? Inte för att jag klagar men det skulle vara kul att veta hur systemet funkar :>

Edit: Se där, det lönar sig att uppföra sig väl ^_^

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...