Jump to content

Folk lämnar pga att de känner sig hatade


Tweak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 281
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du verkar veta en hel del om horor... t.o.m. i olika länder... reser du runt för att testa skillnaden? :shifty:

Åk ner dit och kolla på dom. Man behöver inte doppa för att veta att man kommer dö på kuppen. Har även vart på dom riktigt "feta" horkvarteren i Oslo, och det är stor skillnad på detta. (och Svenska och Norska horor är i princip samma sak)

@Cyprez: Way to svara på ett 5 månader gammalt inlägg..whoco5_718772_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är dina ord, inte mina. Jag har förstår att du måste hävda dig på annat sätt än vad man bör göra. Inlägget var inte kul alls. Ingen skrattade. Ett bevis på smarthet. Du faller mer och mer I mina ögon.

Det var du som sa att man kunde slå en stol i skallen på folk istället för att reda ut saken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var du som sa att man kunde slå en stol i skallen på folk istället för att reda ut saken.

Kan personen ifråga inte klara upp saken genom att föra en dialog på ett helt civiliserat sätt är det dennes problem. Det är tydligen inte alla som kan det.

Du vet, lite av ''hopplöstfal''l-stilen''. Därav får man följa ett råd som alltid funkar; Banka in vettet I skallen. Sådana personer lär sig bara av sånt. Tragiskt nog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan personen ifråga inte klara upp saken genom att föra en dialog på ett helt civiliserat sätt är det dennes problem. Det är tydligen inte alla som kan det.

Du vet, lite av ''hopplöstfal''l-stilen''. Därav får man följa ett råd som alltid funkar; Banka in vettet I skallen. Sådana personer lär sig bara av sånt. Tragiskt nog.

Ett exempel på när "att banka in vett i nåns skalle" fungerade? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hann aldrig använda det tillhygge jag höll I, han backade då jag lutade stolen bakom mina axlar för att slå. Konsekvenserna var att jag aldrig hade något som helst problem med honom mer.

Ja, eftersom han då tyckte att du var en jävla psykopat, inte för att han förstod att du hade rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade han tyckt så hade han aldrig hälsat eller pratat med mig mer.

Men tänk! Låt oss säga att ni diskuterade huruvida blommor luktade gott eller inte. Du tycker det, han tycker inte det. Han kallar dig ful. Du höjer stolen bakom huvudet och ska slå honom, varpå han backar undan och "ger sig". Har han då förstått att det du säger är vettigt eller är han bara rädd för dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men tänk! Låt oss säga att ni diskuterade huruvida blommor luktade gott eller inte. Du tycker det, han tycker inte det. Han kallar dig ful. Du höjer stolen bakom huvudet och ska slå honom, varpå han backar undan och "ger sig". Har han då förstått att det du säger är vettigt eller är han bara rädd för dig?

Vi pratar inte om att tycka olika, retas eller liknande. Påbörjan till mobbning vill jag säga.

Det har hänt mig en gång och jag stoppade det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...