Jump to content

Folk lämnar pga att de känner sig hatade


Tweak
 Share

Recommended Posts

Gah, ledsen att jag drar upp denna tråden.. men jag måste säga, efter att ha läst igenom hela, att jag saknar de där tiderna lite. Folk diskuterade, om än väldigt hätskt, bråkade och blev ledsna stup i kvarten, och vissa (i detta fallet jag :P ) fick skuldkänslor och skapade trådar där de försökte be om ursäkt.

Visst är det kul nu när folk är vänner och är kärleksfulla, men förr i tiden hände det i alla fall någonting! Man kunde se fram emot att få ett svar på sin post, och diskussionerna var roliga.

Vet inte riktigt vad jag vill få ut av det här, blev väl mest nostalgisk när jag läste igenom tråden.. och visst är det hemskt att sakna att folk bråkade och var taskiga mot varandra men jag kan inte hjälpa det.. Det var roligt :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 281
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har du ens läst vad jag skrev när jag drog upp tråden? haha :shifty:

Jag har läst...

Det jag skrev med 2002 hade inget med det att göra dock. Det jag menade med det var att man mer än ofta fått höra hur lite man vet om hur det är när det e bra på GTAsajten om man inte var här då.

...eller något sånt, :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har läst...

Det jag skrev med 2002 hade inget med det att göra dock. Det jag menade med det var att man mer än ofta fått höra hur lite man vet om hur det är när det e bra på GTAsajten om man inte var här då.

...eller något sånt, :shifty:

Precis. : >

Gyllene året 2002, då allt vi gått igenom mellan 2003-2007 hände om och om igen varje månad, dock med runt 100 pers.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SixXe: Säker på det? I mina ögon är du i alla fall fortfarande en liten flicka.

On topic så tycker jag att bråken och intrigerna är bland de roligare företeelserna på detta forum även om de är sällsynta nu för tiden, ingen vågar ju bita tillbaka när man provocerar.

I dina ögon kanske. Men har fått PM av en del som sagt att dom tycker jag har bättrat mig väldigt mycket :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...