Jump to content

Klagomuren


darkjak
 Share

Recommended Posts

När det ultimata plagget för outfiten ligger i tvätten.

Ugh, det har jag retat upp mig något sjukt på några gånger. Kommer ihåg en gång ett par veckor efter nyår då det var fäest och den enda tröjan jag hade i huvudet låg i tvätten, pfffsttfs... :confused::lol:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klubbägare är allt sluga dom.

Ölen kostar till en början 29:-. Okej, billigt och bra.. dricka två öl och sen ut på dansgolvet. Klockan tickar på och efter två timmar blir man lite törstig och beställer en öl och sen kanske en till. Betalas med kort. Smidigt och enkelt. Man dansar vidare och sen känner man återigen för att vattna tungan men vad nu? Pengarna slut? Hur då? Ursäkta, vad kostar ölen? 60 kronor? SEXTI KRONOR?! De kostade ju 30:- förut? Jasså, ni fördubblar priserna vid elva? Jahaaaa .. okej!

:confused:

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klubbägare är allt sluga dom.

Ölen kostar till en början 29:-. Okej, billigt och bra.. dricka två öl och sen ut på dansgolvet. Klockan tickar på och efter två timmar blir man lite törstig och beställer en öl och sen kanske en till. Betalas med kort. Smidigt och enkelt. Man dansar vidare och sen känner man återigen för att vattna tungan men vad nu? Pengarna slut? Hur då? Ursäkta, vad kostar ölen? 60 kronor? SEXTI KRONOR?! De kostade ju 30:- förut? Jasså, ni fördubblar priserna vid elva? Jahaaaa .. okej!

:P

Happy Hour kallas det. 60 kronor är väl nästan normalt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar "vänner" som följer med strömen och står inte för något eget.

alltså folk som inte kan stå för det dom tycker.

FY PÅ DEM! ^_^

Jo tack.

Något som är ännu värre är kompisar som säger en sak någon gång, och nästa gång ämnet dras säger dom något i stil med "va?" eller "Va menaru?"

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Do explain.

Oh gosh, jag trodde det var ganska uppenbart...

Ledtråd 1

Coke Zero och Coke Light

De jag har uppfattat.

Coca cola company stöder allt som har med usa att göra? nått i den stilen?

Dom bidrar till en stor del av växthus effekten. They are evil!

:P

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De jag har uppfattat.

Coca cola company stöder allt som har med usa att göra? nått i den stilen?

Dom bidrar till en stor del av växthus effekten. They are evil!

Boo-hoo.

Usch vad jag stör mig på folk som efter att man bett om ursäkt fortsätter att hålla på som om man aldrig sagt förlåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är problemet?

Vad är problemet?

Hmm... jag som hade för mig att detta har varit under diskussion innan här någonstans på forumet.

Vad är skillnaden mellan Coke Zero och Coke Light? Enligt CocaCola är Coke Zero en "läsk för killar med det bästa i livet utan tråkiga konsekvenser" som senare i informationsrutan på http://www.coca-cola.se (flik, produkter) omformuleras till "den ursprungliga smaken utan eventuella sockerkonsekvenser". Coke Light är däremot en sockerfri läsk som passar alla som inte kan eller vill inta socker.

När du har läst motiveringen kan du jämföra

[youtube-old]WB5aG4NyoYk[/youtube-old]

och

[youtube-old]WB5aG4NyoYk[/youtube-old]

med valfri Coke Light-reklam, den som går på TV just nu finns inte på YouTube.

Förutom att Coke Zero och Coke Light båda två är rent skitsnack (aspartam och ascesulfam, ni vet) så är det... lol... att den här världen behöver könsdelade Cocacolor för att The CocaCola Company ska kunna behålla en jämn köpkurva.

Reklamerna i sig är ju rent absurda också, speciellt Coke Zero: Det är klart att du inte vill vara med mig när det finns så många andra kvinnor. Ring mig när du vill knulla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, nu hänger jag med lite bättre! :) Hmm, jag har inte ens tänkt på det där faktiskt.

Men vad menar du med "Förutom att Coke Zero och Coke Light båda två är rent skitsnack (aspartam och ascesulfam, ni vet) så är det... lol..."?

Aspertam och ascesulfam är knappast nyttigare än socker. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...