Jump to content

Klagomuren


darkjak
 Share

Recommended Posts

Folk som på allvar tror att man kan bli mördad om man ger ut sitt efternamn på internet. :mellow:

Det har faktiskt hänt flera gånger i USA. Människor som blivit arga av någon anledning (oftast spelrelaterade incidenter) och så har dom tagit reda på lite information och ja....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har faktiskt hänt flera gånger i USA. Människor som blivit arga av någon anledning (oftast spelrelaterade incidenter) och så har dom tagit reda på lite information och ja....

Var det inte någon kille som mördade någon pg.a lånade pengar på tibia? : P

edit; Nvm, läste nu och dom var kompisar redan innan : >

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BMW. fy fasiken vilka hemska jävla "bilar" de gör. för det första är de ytters fula, sen kan man slänga på ordet "dyr" och sen de två orden "utav helvete". Sen att de är lika hållbara som tidningar i ösregn är en sak till.

är man för gasglad med dylik dynga, får man räkna med service kostnader. BMW är ett praktexempel på vissa biltillverkares affärsidé. bygga bilar som håller bra till garantitidens slut, efter det rasar skiten, och det blir dyra rep. kostnader på märkesverkstäder, pga alla jävla specialverktyg.

även hört på nån modell, om huvudstrålkastaren lägger av, startar inte bilen, och man måste lämna in för felsökning. jävla tyskar! :P

annat är det med fina bilar från förr i världen, lättmekade och håller bra utan jävla elektriska komponenter till allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BMW. fy fasiken vilka hemska jävla "bilar" de gör. för det första är de ytters fula, sen kan man slänga på ordet "dyr" och sen de två orden "utav helvete". Sen att de är lika hållbara som tidningar i ösregn är en sak till.

är man för gasglad med dylik dynga, får man räkna med service kostnader. BMW är ett praktexempel på vissa biltillverkares affärsidé. bygga bilar som håller bra till garantitidens slut, efter det rasar skiten, och det blir dyra rep. kostnader på märkesverkstäder, pga alla jävla specialverktyg.

även hört på nån modell, om huvudstrålkastaren lägger av, startar inte bilen, och man måste lämna in för felsökning. jävla tyskar! :)

annat är det med fina bilar från förr i världen, lättmekade och håller bra utan jävla elektriska komponenter till allt.

Du kan ju inte säga att E34 är ful >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Volvon blev onekligen totalt sönderknullad av Renaulten men som någon påpekade i kommentarerna på YT så är det rätt idiotiskt att jämföra en ny bil med hightech säkerhetsystem med en bil från 1990...

Det finns fortfarande massvis med människor världen över som köper bilar begangat trots att det har råd med något riktigt. Inslaget är ju gjort i det syftet att folk ska få sig en liten näsbrännare för hur det kan vara att sätta sin familj i en bil med värdelöst säkerhetssytem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns fortfarande massvis med människor världen över som köper bilar begangat trots att det har råd med något riktigt.

Antalet människor som skulle välja en 940 istället för en nyare modell, t.e.x en XC90 eller vad du nu vill, trots att den människans ekonomi skulle vara likvärdigt stabil om han/hon valde XC90:n går nog att räkna på ena handen.

--------

Jag hatar Telia. Fyyyyy benjamin vad jag hatar Telia. De har spärrat mitt nummer utav någon outgrundlig anledning och nu står jag utan mobil hela jävla midsommar, tidpunkten då man är som mest beroende utav den. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antalet människor som skulle välja en 940 istället för en nyare modell, t.e.x en XC90 eller vad du nu vill, trots att den människans ekonomi skulle vara likvärdigt stabil om han/hon valde XC90:n går nog att räkna på ena handen.

Jaha, vilka siffror baserar du det på och varför skulle någon göra det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, vilka siffror baserar du det på och varför skulle någon göra det?

Förväntade du dig själv att jag tagit det från en undersökning eller något? Det var min teori och den baseras bara på mina personliga erfarenheter, och hur personerna runt omkring mig resonerat då det kommit till bilköp. Har aldrig påstått att jag talar för hela Sverige, men det är min personliga uppfattning om hur det ligger till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...