Jump to content

Klagomuren


darkjak
 Share

Recommended Posts

Samma person? ,_.

In case, jag borde akta mig för erbjudanden@msn? Aight.

Mycket knark har åkt upp i näsorna sen den gången du pratade med honom men .. ah .. det är samma person.

Inte för att det finns alltför många druggies här men .. kommer ni i kontakt med Mephedrone (också kallat meph/fisk/fiskräns) så stay the fuck away. Det är extremt beroendeframkallande och det finns ingen som helst forskning angående doser/tolerans/skador på nervsystemet/överdoser/långtidseffekter at all. På bara några månader har minst 10 pers jag känner gått över till att använda det dagligen. Var jag kunnat deduktera från andras missbruk så är de fysiska bieffekterna förhöjd kroppstemperatur, hyperthermia (uttorkning), hypercougualation (förtjocknat blod), höjd hjärtfrekvens, nystagmus (spänningar i "ögonmusklerna") och extrem trisma (käkspänningar).

Jag vill bara få ut ordet, vill inte att fler ska torska dit. :confused:

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket knark har åkt upp i näsorna sen den gången du pratade med honom men .. ah .. det är samma person.

Inte för att det finns alltför många druggies här men .. kommer ni i kontakt med Mephedrone (också kallat meph/fisk/fiskräns) så stay the fuck away. Det är extremt beroendeframkallande och det finns ingen som helst forskning angående doser/tolerans/skador på nervsystemet/överdoser/långtidseffekter at all. På bara några månader har minst 10 pers jag känner gått över till att använda det dagligen. Var jag kunnat deduktera från andras missbruk så är de fysiska bieffekterna förhöjd kroppstemperatur, hyperthermia (uttorkning), hypercougualation (förtjocknat blod), höjd hjärtfrekvens, nystagmus (spänningar i "ögonmusklerna") och extrem trisma (käkspänningar).

Jag vill bara få ut ordet, vill inte att fler ska torska dit. :confused:

Såg att SmartDrugs har Mephedrone-reklambanners på Flashback. Illa ifall det är som du säger =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var glad att det bara är när det är fester.

Så har jag det på daglig basis för jag fortfarande bor hemma. Har väldigt stor familj, som ofta hälsar på här hemma, vilket medför att dom vill att jag ska följa med på alla tillställningar och göra dom sällskap när dom är här. Ingen som äns frågar om jag vill sitta hela dagen och kvällen med dom enbart för dom är här. Hade jag bott själv så hade inte en jävel kommit och hälsat på mig så jag hade fått vara ifred.

Vet väl på ett ungefär hur det är och det är så pissigt instängt att jag pallar det inte.

Aja, dessvärre blev kvällen nästan totalt genomkass trots det jag skrev om att det brukar släppa då man väl är där i... festdimman. Nåja, hade som tur var ett par närmre vänner med mig som delade min åsikt, och vi hade iallafall roligt tillsist då vi kom fram och allt. Men BLEEH vad många irritationsmoment det var på vägen. :confused:

Och det blir inte bättre då tjejen man halstrar med är snorfull och skickar "Jag tror jag gjort nått dumt." via SMS, så där är det gtfo iallafall.

Ville bara klaga av mig lite, ska på fest ikväll med eftersom att det är en tvådagars-festival, och även om jag inte får med mig de käraste av vänner denna kväll så kanske det kan bli bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
:S-smileyn på MSN. Fy bubblan vad jag hatar den. Den är så ivägen. Typ som om man ska skriva USA:s, FN:s eller liknande så går det ju inte. HAT HTH ATA!! ;)

Åh. Så sant. :) Hatar förresten kasörskan i varje affär som lägger först sedeln i handen, och sedan mynten. Blir så jävla lack när man tappar mynten på golvet tack vare att dom halkar av. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh. Så sant. :o Hatar förresten kasörskan i varje affär som lägger först sedeln i handen, och sedan mynten. Blir så jävla lack när man tappar mynten på golvet tack vare att dom halkar av. :lol:

Haha! Skönaste klaget jag läst på länge! :lol:

Jag stör mig på folk som postar "roliga" bilder med "cool" text, tror dom kallas för really-bilder eller nåt.

Har..svårt..att..hålla..mig... :(:cry:

Edit: Ah, kattälskaren tog en för laget. :)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stör mig på alla dessa meningslösa skitgrenar som är med i OS.

:( =Störningsgrad, 1-3.

Gymnastik. Framförallt rytmisk gymnastik, dvs dansa runt med de där jävla banden. :lol::cry::lol:

Konstsim. :)>_< >_<

Hästsport. Värst är det där när de rider omkring med hästen i en ruta och bara... rider (=dressyr). >_< >_<

Simhopp. >_<>_<

Synkroniserat simhopp. >_<

Skyttegrenar är iofs ganska intressanta att kolla på men jag tycker inte att de passar i OS. :o>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag avskyr yoghurt-paketen. Först en vanlig skruvkork, men när den är oöppnad finns det något slags plastskydd som man måste riva lös. Det skvätter alltid yoghurt, och ibland är det så illa att "snöret" man drar lös plastskyddet med lossnar. rant_1021451_0.gif Idag var jag tvungen att skära upp skyddet, och det skvätte och hade sig. Irritationsfaktor 100.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag avskyr yoghurt-paketen. Först en vanlig skruvkork, men när den är oöppnad finns det något slags plastskydd som man måste riva lös. Det skvätter alltid yoghurt, och ibland är det så illa att "snöret" man drar lös plastskyddet med lossnar. rant_1021451_0.gif Idag var jag tvungen att skära upp skyddet, och det skvätte och hade sig. Irritationsfaktor 100.

Haha, konstigt. Jag har aldrig haft problem med den plastbiten, har aldrig skvätt åt något håll när jag har öppnat den. Det beror kanske på hur mycket man tar i?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...