Jump to content

Klagomuren


darkjak
 Share

Recommended Posts

Wrestling är irriterande.

"Nä det är inte feejk! Uah!" :)

James Bond, Mission Impossible, I Spy, She Spies är irriterande.

"Men det är ju underhållande :) "

Bara för att det är fejk så betyder det inte att det inte är underhållning. Men folket som måste tjafsa om det är fejk eller inte är väldigt irriterande. Det är väl ändå ingen som slutar kolla på agent-filmer bara för att det inte är på riktigt eller? På tal om verkliga filmer och sånt. Snuff-filmer vill jag också klaga på. Riktiga mord hör inte hemma på film. Folk ska inte dö bara för en inspelnings skull. Inte heller djur.

Ja, jag gillar wrestling.

Nej, jag gillar inte snuff-filmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

James Bond, Mission Impossible, I Spy, She Spies är irriterande.

"Men det är ju underhållande :) "

Bara för att det är fejk så betyder det inte att det inte är underhållning. Men folket som måste tjafsa om det är fejk eller inte är väldigt irriterande. Det är väl ändå ingen som slutar kolla på agent-filmer bara för att det inte är på riktigt eller? På tal om verkliga filmer och sånt. Snuff-filmer vill jag också klaga på. Riktiga mord hör inte hemma på film. Folk ska inte dö bara för en inspelnings skull. Inte heller djur.

Ja, jag gillar wrestling.

Nej, jag gillar inte snuff-filmer.

Ämnet sprider sig brett.

Jag har en "kompis" som alltid ska gå och slänga upp saker i mitt ansikte och tjafsa om wrestling, det är precis som att kolla på en serie, ingen sport.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar white trash:

*Samlar på häftiga ölglas eller flaskor, som står och dammar i ett vitrinskåp från Jysk.

*Har ett par enorma jävla 1200 watts högtalare i vardagsrummet, men förstår inte att stereon från Coop inte orkar driva dessa.

*Bor minst 2 mil utanför större stad, gärna i något radhus som var billigt i inköp men har svinhög hyra.

*Förnamnet slutar naturligtvis med ett Y, som Benny, Ronny, Conny, Johnny...

*Träningsoveraller.

*Stark solariebränna.

*Har 15 olika virus på sin dator efter porrsurfandet och skyller sedan allt på "det där jävla internet, det funkar ju inte".

*Åker till Kanarieöarna i 2 veckor varje år till samma ställe, och har självklart en kolonilott, samt husvagen såklart.

*Barnen har tuffa mountainbikes från coop som avbetalas i 4 år.

*Glasbord, dessa jävla glasbord.

*Peircing i ögonbryn.

*Mjukisbyxor.

*T-shirts med något större tryck eller text. Ofta en bandtröja med något kommersiellt och extremt överskattat hårdrocksband eller "rolig" text i stil med "Jag e bra på att knulla o fort går de!"

* Samlingspunkter: High Chaparall i Småland, Sweden Rock i Sölvesborg, Wheels & Wings i Varberg.

*När det är fest dras såklart Tomas Ledin-skivorna fram som de överviktiga 40 + käringarna skakar röv till, Tomas Ledin eller Bryan Adams.

* Sportintresse. Att kolla på och diskutera fotboll (absolut inte utöva), helst i kombination av öl och kebab. Fotboll är white trashens absolut största intresse. Jag tror knappt det går att vara (manlig) white trash utan ett fanatiskt fotbollsintresse.

*Hänga på alla jävla trender och flugor, poker är ett bra exempel. Plasma-tv ett annat.

*Svanktatuering för tjejerna och tribal för killarna.

*Fetma och osunda matvanor, röker och dricker mycket folköl. Box-vin till helgen.

*Sitter och glor på fördummande dokusåpor och andra sktiprogram på TV. Typ Buffy, OC, The Nanny, Tredje klotet från solen och Toppform.

*Radio Rix eller NRJ på Radion.

*Gillar Glennmark Eriksson Strömstedt, Tomas Ledin och Per Gessle.

*Lövbiff, pommes och bearnaisesås - lite "festlig" mat till helgen.

*Använda ugn istället för fritös när man tillagar pommes.

*Hemmablandade drinkar som påminner om senaste chartersemestern.

*Filmsmaken är allt "där det händer nåt". Tex "Fast and the furious" eller "Triple XXX".

*Förakt för studier (han/hon ska inte tro att han/hon är nåt bara för att han/hon har studerat på universitet).

*Blåa urblekta noname-jeans.

*Har (minst) tre äckliga snorungar.

Avslutar med http://www.lunarstorm.se/Banenne

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar white trash:

*Samlar på häftiga ölglas eller flaskor, som står och dammar i ett vitrinskåp från Jysk.

*Har ett par enorma jävla 1200 watts högtalare i vardagsrummet, men förstår inte att stereon från Coop inte orkar driva dessa.

*Bor minst 2 mil utanför större stad, gärna i något radhus som var billigt i inköp men har svinhög hyra.

*Förnamnet slutar naturligtvis med ett Y, som Benny, Ronny, Conny, Johnny...

*Träningsoveraller.

*Stark solariebränna.

*Har 15 olika virus på sin dator efter porrsurfandet och skyller sedan allt på "det där jävla internet, det funkar ju inte".

*Åker till Kanarieöarna i 2 veckor varje år till samma ställe, och har självklart en kolonilott, samt husvagen såklart.

*Barnen har tuffa mountainbikes från coop som avbetalas i 4 år.

*Glasbord, dessa jävla glasbord.

*Peircing i ögonbryn.

*Mjukisbyxor.

*T-shirts med något större tryck eller text. Ofta en bandtröja med något kommersiellt och extremt överskattat hårdrocksband eller "rolig" text i stil med "Jag e bra på att knulla o fort går de!"

* Samlingspunkter: High Chaparall i Småland, Sweden Rock i Sölvesborg, Wheels & Wings i Varberg.

*När det är fest dras såklart Tomas Ledin-skivorna fram som de överviktiga 40 + käringarna skakar röv till, Tomas Ledin eller Bryan Adams.

* Sportintresse. Att kolla på och diskutera fotboll (absolut inte utöva), helst i kombination av öl och kebab. Fotboll är white trashens absolut största intresse. Jag tror knappt det går att vara (manlig) white trash utan ett fanatiskt fotbollsintresse.

*Hänga på alla jävla trender och flugor, poker är ett bra exempel. Plasma-tv ett annat.

*Svanktatuering för tjejerna och tribal för killarna.

*Fetma och osunda matvanor, röker och dricker mycket folköl. Box-vin till helgen.

*Sitter och glor på fördummande dokusåpor och andra sktiprogram på TV. Typ Buffy, OC, The Nanny, Tredje klotet från solen och Toppform.

*Radio Rix eller NRJ på Radion.

*Gillar Glennmark Eriksson Strömstedt, Tomas Ledin och Per Gessle.

*Lövbiff, pommes och bearnaisesås - lite "festlig" mat till helgen.

*Använda ugn istället för fritös när man tillagar pommes.

*Hemmablandade drinkar som påminner om senaste chartersemestern.

*Filmsmaken är allt "där det händer nåt". Tex "Fast and the furious" eller "Triple XXX".

*Förakt för studier (han/hon ska inte tro att han/hon är nåt bara för att han/hon har studerat på universitet).

*Blåa urblekta noname-jeans.

*Har (minst) tre äckliga snorungar.

Avslutar med http://www.lunarstorm.se/Banenne

Känner igen listan... har du inte snott den? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HI, I'M GEORGE ZIMMER, FOUNDER AND CEO OF THE MEN'S WEARHOUSE. APPARENTLY, YOU DON'T KNOW WHEN TO SHUT THE FUCK UP, WHICH IS TO BE EXPECTED FROM AN ASS-DRAGGING MAN WHORE LIKE YOURSELF THAT GETS KICKED OFF THE GOOD CORNERS BY TWELVE YEAR OLD BOYS LOOKING FOR EXTRA INCOME TO SUPPORT THEIR POKEMON ADDICTIONS. IF YOU'RE EVER INTERESTED IN BECOMING A REAL MAN, COME BY THE MEN'S WEARHOUSE WHERE I CAN GIVE YOU A TESTOSTERONE INFUSION IN THE BACK ALLEY WITH MY PATENTED PULSATING MAN HAMMER. I'LL SPREAD YOUR ASS CHEEKS WIDER THAN THE MARIANAS TRENCH, AND I'LL PLUNGE MY THUNDERING FLESH REDWOOD INTO YOUR WINKING PINK CHRYSANTHEMUM. SLIPPING ON MY STEEL WOOL GLOVES, I'LL GRAB YOUR MINISCULE QUIVERING JOYSTICK AND VIGOROUSLY MASSAGE IT UNTIL IT STANDS UP HARDER AND STRAIGHTER THAN A MARINE AT SHORT ARM INSPECTION WITH HIS FAVORITE DRILL SERGEANT. WHEN I FINALLY UNLEASH MY SHOWER OF MAN MAYONNAISE INTO YOUR COLON YOUR INNARDS WILL PULSATE IN JOYOUS ABANDON AND YOUR NIPPLES WILL EXPLODE WITH DELIGHT, RAINING MY SEX SAUCE DOWN UPON UNWARY PASSERSBY WHO WILL COWER IN FEAR OF THE SECOND COMING. I GUARANTEE IT.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sör mig på dom hip/hopare som ska vara så yipe' yo ho' gangsta flo' och sen när man spelar grandmaster flash - the message så säger dom "oj vad är det här för skum låt?".

träffade en sån spoling som va 12 bast. jag frågade honom vad han lyssnade på för musik han han svarade hip/hop. trevligt tänkte jag eftersom jag lyssnade på samma. sen frågade jag vad för artister han lyssnade på och han svarade att han gillade en låt med 2pac - hit em' up. ojojoj. då satte jag på min skiva med med lite hip/hoplåtar och grandmaster flash - the message kom up och då kommer han med den där jävla komentaren :P . stackars lilla pojke.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar white trash:

Avslutar med http://www.lunarstorm.se/Banenne

Her Författare har tyvärr missförstått begreppet "white trash".

Jag vill inte låta anti-feministiskt eller nåt nu men,

Vad fan håller dom på med ?!? om en kille eller tjej har en moppe och ska nånstans och inte vill skjutsa, visst fan ska dom tjata tills man få gallfeber på dom( säger inte att alla gör det) och varför tycker dom att det är så kul att dricka ? min flickvän säger typ hela tiden " jag vill dricka, jag vill bli full" jag säger bara rakt ut, du låter som en fjortis när du säger så, då är hon tyst. och jag har 2 tjej kompisar i hela världen, som bor ca 5 mil härifrån, som jag inte ens får smsa med ?! och hon har ca 10 kill kompisar här i krokek som hon får göra vad hon vill med ? hon ska tälta med dom imorgon. jag får inte smsa hon får tälta ? tycker det är lite småirriterande...

Du är fjortis; hon är fjortis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*den där j*vla zlatan låten som av någon anledning blivit så populär jag skulle gärna vilja veta varför!

*den där j*vla ''boten ana'' låten.

*mcdonalds=äkliga hamburagare.

*Techno (stavning)=ur ussel musikstill! Det är nästan så att jag blöder ur öronen när jag hör det.

*vanilla coke

* Runescape=det är så fjantigt,fullt,barsnligt och tråkit!

*tibia=en massa på min skola går runt och pratar om det och det stör mig väldigt mycket + det är fullt,tecknat och tråkigt.

*Lärare som frågar barn om Tibia.

*8-11 åringar som tror att dem är cool bara får att dem vet vad lol och noob betyder.

*crazy frog.

*Jamba

*club Zed

*Nickelodion och cartoon network

*ricoshet (stavning)=den allra värdelösate half-life moden någonsin!

*fjortisar

*Dirty sanzhes (stavning?)=hur kan mtv äns vissa det!

Redigerad av heat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är min lista.

* Dumma/kaxiga/otrevliga människor

* När bilister bara kör fort som fan över ett övergångsställe när folk ska gå över

* Folk som trackar ner på andra för att dom inte är som en själv

* När kebabtalriken är ovanligt liten, jag menar vafan!?

* Lärare som har favoritelever och är orättvisa

* Mackor som kostar ca 30 kr

* Folk som låtsas som att dom inte ser en när man möter dom på trotoaren, dom går bara rakt på så att man själv får akta 100 % på sig när båda igentligen ska akta sig 50 % var :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...