Jump to content

Klagomuren


darkjak
 Share

Recommended Posts

Jag hatar den ena zigenarfamiljen på vårt område. Riktigt äckliga ungar. Den ena av dom skulle jag cykla förbi, då cyklar han in i mitt framhjul... Vi vurpar och han dämpar mitt fall. (landar på skitungen) Ungen skadar sig och åker till akuten. Jippie!

Och en av deras andra ungar kom fram till mig idag och sa: "Vettuva? Du har en tjejkeps!" Också skrattade han och cyklade iväg. Skitunge, mobbar min röda jättesolblekta keps!

... That's that!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag HATAR Pridefestivaler.

Vad gör att homosexuella får någon slags rätt till att porra sig offentligt utan någon som helst protest någonstans, när man däremot hade blivit anmäld och klassad som pervers om man hade porrat sig med en av det andra könet offentligt ?

Familjer tar ut sina små barn på gatan för att kolla på dom gulliga homoparen, eftersom dom behöver stöd för att klassas som jämlika i samhället. Hade en massa män stått halvnakna och juckat och dansat med massa kvinnor på gatan, hade föräldrarna hållt ungarna inne, för det ska dom inte få se.

Jävla skit

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag HATAR Pridefestivaler.

Vad gör att homosexuella får någon slags rätt till att porra sig offentligt utan någon som helst protest någonstans, när man däremot hade blivit anmäld och klassad som pervers om man hade porrat sig med en av det andra könet offentligt ?

Familjer tar ut sina små barn på gatan för att kolla på dom gulliga homoparen, eftersom dom behöver stöd för att klassas som jämlika i samhället. Hade en massa män stått halvnakna och juckat och dansat med massa kvinnor på gatan, hade föräldrarna hållt ungarna inne, för det ska dom inte få se.

Jävla skit

Håller med till 100%!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag HATAR Pridefestivaler.

Vad gör att homosexuella får någon slags rätt till att porra sig offentligt utan någon som helst protest någonstans, när man däremot hade blivit anmäld och klassad som pervers om man hade porrat sig med en av det andra könet offentligt ?

Familjer tar ut sina små barn på gatan för att kolla på dom gulliga homoparen, eftersom dom behöver stöd för att klassas som jämlika i samhället. Hade en massa män stått halvnakna och juckat och dansat med massa kvinnor på gatan, hade föräldrarna hållt ungarna inne, för det ska dom inte få se.

Jävla skit

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag HATAR Pridefestivaler.

Vad gör att homosexuella får någon slags rätt till att porra sig offentligt utan någon som helst protest någonstans, när man däremot hade blivit anmäld och klassad som pervers om man hade porrat sig med en av det andra könet offentligt ?

Familjer tar ut sina små barn på gatan för att kolla på dom gulliga homoparen, eftersom dom behöver stöd för att klassas som jämlika i samhället. Hade en massa män stått halvnakna och juckat och dansat med massa kvinnor på gatan, hade föräldrarna hållt ungarna inne, för det ska dom inte få se.

Jävla skit

Håller med där, men tillägger även att hela konceptet är åt helvete. Om homosexuella vill behandlas med jämlikhet ska de väl fan inte utmärka sig som annorlunda? Hela processen blir liksom lite försvårad på det sättet. Jag vet knappt var jag ska börja men jag hoppas ni förstår. Usch och fy.

Och tro inte att jag är emot dem. Jag är nog mest för homo,-bi-,och transsexualitet på hela forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I dokusåpor och liknande finns ofta nån med överdrivet självförtroende, såg på Fear Factor USA för en stund sen, en *vart bitch skulle vinna, sa att alla andra skulle få sämre tider m.m, sen i ett moment blev hon för kaxig och åkte ut totalt, blev helgalen och snackade inte med nån. En liknande typ var också med på Riket, tror alla som följt de fattar vem jag menar ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag HATAR Pridefestivaler.

Vad gör att homosexuella får någon slags rätt till att porra sig offentligt utan någon som helst protest någonstans, när man däremot hade blivit anmäld och klassad som pervers om man hade porrat sig med en av det andra könet offentligt ?

Familjer tar ut sina små barn på gatan för att kolla på dom gulliga homoparen, eftersom dom behöver stöd för att klassas som jämlika i samhället. Hade en massa män stått halvnakna och juckat och dansat med massa kvinnor på gatan, hade föräldrarna hållt ungarna inne, för det ska dom inte få se.

Jävla skit

Var det du som skrev exakt samma sak i Aftonbladet för några dagar sen också? :)

Men det är sant det du säger. Jag skulle också vilja jucka som jag vill! ^_^

Fast bögar är rätt roliga, det ska erkännas. Wohoo!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det du som skrev exakt samma sak i Aftonbladet för några dagar sen också? :)

Men det är sant det du säger. Jag skulle också vilja jucka som jag vill! ^_^

Fast bögar är rätt roliga, det ska erkännas. Wohoo!

Haha w00t nej :) , men jag kom på alla tankar när det var någon äcklig extremvänster som skrev hur mycket hon älskade pride, och hur gulliga dom är när dom står där på gatan och håller på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha w00t nej :) , men jag kom på alla tankar när det var någon äcklig extremvänster som skrev hur mycket hon älskade pride, och hur gulliga dom är när dom står där på gatan och håller på.

Hehe, okej. Det var nämligen någon spom hade skrivit en insändare som var i princip likadan som det du skrev.

Men jag sympatiserar med det du säger. Har inget emot homosexuella, men att de får ha en stor porr-festival men inte vi lackar man lite på. Hur jämnställt är det egentligen?

Fast egentligen bryr jag mig inte eftersom jag bor så långt ifrån allt vad pride-festival heter.. ^_^

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Jag känner en enorm avsky mitt sök-funktonen här på forumet. Varför måste sökorden innehålla minst fyra bokstäver?

Till exempel: När jag hade hittat en svintuff musikgrupp som heter 047, så tänkte jag "-Ah, dem måste ju någon annan på forumet digga också. Kanske någon som har skrivit ett inlägg om dem nån gång?" Men när man söker på 047 så får man självklart det där infernaliska felmeddelandet. Hur sjutton ska jag göra då? Söker jag på något i stil med "047+grupp" så kommer det ju fram tusendals sökträffar på just ordet "grupp". Jag kan ju inte heller söka på "Nollfyrtiosju".

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag känner en enorm avsky mitt sök-funktonen här på forumet. Varför måste sökorden innehålla minst fyra bokstäver?

Till exempel: När jag hade hittat en svintuff musikgrupp som heter 047, så tänkte jag "-Ah, dem måste ju någon annan på forumet digga också. Kanske någon som har skrivit ett inlägg om dem nån gång?" Men när man söker på 047 så får man självklart det där infernaliska felmeddelandet. Hur sjutton ska jag göra då? Söker jag på något i stil med "047+grupp" så kommer det ju fram tusendals sökträffar på just ordet "grupp". Jag kan ju inte heller söka på "Nollfyrtiosju".

:)

Funnkar inte 047mellanslag ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, då var jag inte mycket till hjälp.

Well om man nu ändå ska klaga lite, just nu gillar jag inte ena senan på den vänstra sidan om nacken, den är skitöm, varja gång jag knäcker så smärtar det på ordentligt.

Det är inte nackspärr för jag rör fortfarande på huvudet som jag vill, eller jag vet inte har aldrig haft nackspärr, men den är öm och gör ont i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag HATAR Pridefestivaler.

Vad gör att homosexuella får någon slags rätt till att porra sig offentligt utan någon som helst protest någonstans, när man däremot hade blivit anmäld och klassad som pervers om man hade porrat sig med en av det andra könet offentligt ?

Familjer tar ut sina små barn på gatan för att kolla på dom gulliga homoparen, eftersom dom behöver stöd för att klassas som jämlika i samhället. Hade en massa män stått halvnakna och juckat och dansat med massa kvinnor på gatan, hade föräldrarna hållt ungarna inne, för det ska dom inte få se.

Jävla skit

Håller med till 100%!

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar, och verkligen HATAR folk som inte har något vett i huvudet och kallar varandra för "damp", "CP", "bög" etc.

Klarar inte sådant folk.

Som sagt, HATAR.

Du måste ju vara dum i huvudet.

Jag provade förra året men jag fick inte en enda såld, så jag skulle inte tro det.

Kommer ihåg en sak speciellt mycket. :lol:

Jag och en kompis sprang in och ut genom portarna och plingade på. Sedan stod det en tjej på sin balkong, hon frågade "- Letar ni efter någonting?"

Nej, svarade vi och forsatte:

"- Vi säljer jultidningar".

Efter ett tag gick vi upp till denna unga kvinna, plingade på men då öppnade inte horhelvetet.

Slampa. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste ju vara dum i huvudet.

Jag anser att kalla någon för "horhelvete" och "slampa" och sedan sätta en LOL-smiley bredvid inte är samma sak som kalla någon för damp eller CP på allvar. Dessutom att mitt jultidningsinlägg var en stor aning ironisk gör inte saken sämre.

Men det där kan misstolkas, om läser de efter varandra, de håller jag med om. Förlåt då. (w00t)

Eller äsch. Det var ganska dumt gjort. Sorry. Och det behövs inga fler kommentarer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...