Jump to content

Konsert- upplevelser


Jacker
 Share

Recommended Posts

Någon annan GTAsajtate som ska gå på In Flames på Grönan idag?

---

Edit: Konserten var faktist riktigt bra! Förutom att den tappade farten i slutet... :naughty:

Var där! början var smått svettig! Moshpiten var smått rolig, låtvalen var sköna. Me like! Dock var det en jävla kö med bilen när man skulle hem : p

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var där! början var smått svettig! Moshpiten var smått rolig, låtvalen var sköna. Me like! Dock var det en jävla kö med bilen när man skulle hem : p

Hade du bra plats då?

Själv lyckades jag klämma mig in nästan längst fram vid scenen, genom att squisha sin sig från spökhuset-sidan av scenen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Luften var ljummen, skjortan var svalkande och träden doftade träd. Amanda Jenssen är en riktig sötnos och faktiskt rätt så bra! Hon var en bra bit utöver mina förväntningar faktiskt, och visst var det lite känsla när hon drog igång några låtar från sitt nya (rätt braa') album.

Adam Tensta sög hårt däremot. Stog mer och dillade om hur alla borde gå och köpa hans fräsiga t-shirts efter spelningen istället för att göra vad han... skulle göra.

Hardcore Superstar drog igång i ett furiöst och adrenalinpumpat tempo, och det gillades. Dom är bra!

Jag var alltså i Stadsparken i Söderhamn igår, och de musikaliska upplevelserna blev faktiskt bättre än vad jag hade trott, trots att det var den sociala biten som sög dit mig. :rolleyes:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...