Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Som ni kanske vet släpps en massa Cataclsym-klassinfo nu. Bara att spana in mmo-champion. Än så länge har de publicerat priest, shaman, warrior, warlock och DK. Rogue kommer härnäst.

Jag älskar priest-grejerna. Okej inte inner will, men mind spike omfg <3... Ok leap of faith aka LIFE GRIP! Den kommer vara rolig. :D Även skoj att warriors har fått tillbaka heroic leap.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som ni kanske vet släpps en massa Cataclsym-klassinfo nu. Bara att spana in mmo-champion. Än så länge har de publicerat priest, shaman, warrior, warlock och DK. Rogue kommer härnäst.

Jag älskar priest-grejerna. Okej inte inner will, men mind spike omfg <3... Ok leap of faith aka LIFE GRIP! Den kommer vara rolig. :D Även skoj att warriors har fått tillbaka heroic leap.

Skämtade om den igår när folk failade på BQL25 HC.

"Oh God this fight would be easy if we could have three priests with life grip in the middle, pulling the failers with the link"

Shamanernas healing rain verkar förjävla fet med!

An area-effect heal-over-time (HoT) spell that calls down rain in a selected area, healing all players within it

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skämtade om den igår när folk failade på BQL25 HC.

"Oh God this fight would be easy if we could have three priests with life grip in the middle, pulling the failers with the link"

Shamanernas healing rain verkar förjävla fet med!

An area-effect heal-over-time (HoT) spell that calls down rain in a selected area, healing all players within it

Har ni inte tagit henne än?

Rogue update är uppe nu btw, smoke cloud verkar fet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mihi, startade ett RAF-konto med en kompis för inte så länge sen, så det där mountet är snart i min ägo.

kan man vara två pers? :D

Köp.

Tehe, jag köpte 4k guld, Mest för att jag fick ett offer precis när jag började lira samt att jag inte orkar samla så mycket till ett epic mount. Blir jag bannad är de skitsamma då jag knappt lirar längre

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst jag vet inte vad jag ska gö jag har lirat WoW privat då och då då jag tycker att det inte är värt att betala 250kr för två månader då jag tycker att det har nu vart ute i 5 års tid och blizz har väl tillräckligt med pengar att gö det gratis nu. Och andra sidan så får jag nåt sug på att testa detta ändå och betala 250kr för två månader.

Så jag svävar mellan två alternativ och om jag inte orkar spela WoW längre så vet jag inte vad jag ska gö med acc och gubben.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst jag vet inte vad jag ska gö jag har lirat WoW privat då och då då jag tycker att det inte är värt att betala 250kr för två månader då jag tycker att det har nu vart ute i 5 års tid och blizz har väl tillräckligt med pengar att gö det gratis nu. Och andra sidan så får jag nåt sug på att testa detta ändå och betala 250kr för två månader.

Så jag svävar mellan två alternativ och om jag inte orkar spela WoW längre så vet jag inte vad jag ska gö med acc och gubben.

Sälj ditt acc alternativ spara det, beroende på vilken lvl du är i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst jag vet inte vad jag ska gö jag har lirat WoW privat då och då då jag tycker att det inte är värt att betala 250kr för två månader då jag tycker att det har nu vart ute i 5 års tid och blizz har väl tillräckligt med pengar att gö det gratis nu. Och andra sidan så får jag nåt sug på att testa detta ändå och betala 250kr för två månader.

Så jag svävar mellan två alternativ och om jag inte orkar spela WoW längre så vet jag inte vad jag ska gö med acc och gubben.

Snälla. Skriv "göra".. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst jag vet inte vad jag ska gö jag har lirat WoW privat då och då då jag tycker att det inte är värt att betala 250kr för två månader då jag tycker att det har nu vart ute i 5 års tid och blizz har väl tillräckligt med pengar att gö det gratis nu. Och andra sidan så får jag nåt sug på att testa detta ändå och betala 250kr för två månader.

Så jag svävar mellan två alternativ och om jag inte orkar spela WoW längre så vet jag inte vad jag ska gö med acc och gubben.

HAHAHAHAH! Åh, vilken lirare du är. Du tror inte det kostar pengar att hålla servrarna uppe? Hyra in folk som gör nytt material? Det ska finnas en post någonstans på USA-forumet där de beskriver hur mycket allt kostar och hur de i princip får ut minde än 25% vinst på allt de gör.

Everquest 1 har varit ute sedan 1999. Och har generellt haft flest spelare från då till nutiden. Det är inte gratis. Allt är inte gratis här i livet, förstår du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mage+Frost+Rested = <3

Så jäffla lätt att AoE grinda, spring runt, samla ihopp så många mobs som möjligt, på med en Ice Barrier, och låt mobsen slå på dig, när den tar slut blir det en frost nova och alla sitter fast, dra en blizzard, dra en frost nova och dra sen en blizzard till, 90% av alla mobsen är döda, resten dör av typ en Ice Lance ^___^

Så jäffla gött att samla ihop 6-10st och döda utan problem och kamma in ~8-14k XP

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan man vara två pers? :P

Nopp. Jag kan rekrytera fler konton, men då måste du göra ett nytt konto + att du ändå inte får mountet.

Okej ska tänka på det. Vilken server spelar typ alla på.

Det är väldigt utspritt. Tror Mordos och Mark tar ledningen med två forumiter på samma server. Jag och Stell spelade på samma förut (Darksorrow) men han verkar ha rerollat nu.

Näe. Har flyttat till ragnaros och joinat en lite mer casual guild. Fick ner LK först förra veckan med 10% buffen.

Mjaha. Vi tog henne i förrgår \o/

Btw xstreem, druidinfo är ute. Wild mushroom verkar rätt lol. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag blev just erbjuden en spot i en av Frostmanes LK-raiding guilder, efter jag körde en PoS heroic med en medlem. Han tyckte jag var skön, och att jag fattade faktiskt hur man gör DPS som fury warrior och spammar inte alla attacker jag har dirr. Jag är lite dåligt gearad, men det är något som skulle kunna fixas snabbt som attans. Jag var dock tvungen att neka, iom. att jag tänker inte migrata. IGEN. Var bara lite roligt att jag verkar ha större chans att raida på andra servrar än Jaedenar.

all-in-all, MARK NU ÄR DET PÅ TIDEN VI HITTAR EN RAIDING GUILD TILL MIG.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...