Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Jo tack, hittar grupp inom 5 sekunder fram till midnatt, sen kan det ta kanske någon minut. Som sagt, han behöver bara bli defcappad, vi har haft jävla retard rogues som needat på Def cloak och Def macen som droppas i dom "nya" instancerna.. Jävligt skoj då.

Förövrigt hände världens skummaste i Ocu förut idag. Need rollade på ett par shoulders, likaså huntern. Båda rollade 100, båda fick Needy achievementen men han fick shoulders.. :<

T: Strax 4k GS utan emblem köp.

Den kör väl en "hidden reroll" ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, blev hackad för 5 månader sedan och tappade hoppet om att ta tillbaka det då jag inte hade sparat retail keys osv.

Tänkte idag, fan jag gör ett försök och slänger iväg ett mail till Blizzard där jag skriver min battle.net mail och efter 3 timmar får jag ett password recovery mail. Snacka om att underskatta deras custom-support. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LK nere i 25man äääntligen T_T hade gått ner bra mycket tidigare om vi inte hade haft typ tre veckor av cancellade raider p ga för få personer och onsdagsraidare.

http://img339.imageshack.us/img339/8696/wo...32510203914.jpg

En kul sak är att vi 1shottade honom :wub:

Grats! :naughty:

Själv har jag gett upp raidande, och nästan WoW- överhuvudtaget, sitter bara och längtar tills Cataclysm, för det är alltid roligast i början av en expansion, blir så överflödigt i slutet.

Har bestämt att byta main nu, har spelat pala sedan TBC och känner suget efter något nytt, dock är det lite tragiskt då jag har 6 st 80's , och de klasser som inte är 80 finns i 70+. Men har sjukt svårt att bestämma mig vad det blir.

Finns det information om vad som händer med alla olika klasserna i Cata? :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shamanen har blivit healer på heltid numera, enhancement är faktist väldigt tråkigt i heroics. Trevligt att shamanen dessutom har i princip lika bra gear som min DK som är över ett år gammal. Synd att man sitter med typ 5000 achievementpoints mer på DK'n och jävligt mycket mer rep och skit.

Enhancement är alltid tråkigt. Funkar att levla med, sen är det mest plågsamt. IMO är både Elemental och Resto minst 100 gånger roligare, även fast det börjar bli fruktansvärt tråkigt att hela heroics eftersom många tanks har för bra gear. Ett knapptryck varje halvminut, ungefär... :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter att ha nött för många heroix och suttit och tryckt på länge med fullt t9 så spenderar jag numera mina emblems på PvP gear. Satsar på fullt Furious i helgen (saknar bara 2 delar så det kommer ju gå galant).

Sen vet jag fan inte vad jag ska göra, om jag ska satsa på PvP eller börja raida :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...