Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Finns nog ingen direkt anledning. Jag började som alliance för att mina kompisar spelade det, och sedan har jag inte bytt. I slutet av TBC rerollade jag horde lite, har en 70 troll hunter, men gick snabbt tillbaka till min priest.

Många gånger tycker jag faktiskt horde är lite löjliga, för de verkar vara mycket mer besatta av sin faction än alliance. I många filmer på YouTube etc ser man alltid "FOR THE HORDE!!11" eller "omg dude why are you ally gay why u not horde omg for the horde". Alliance bara kniper käft om sin faction, precis som man ska göra med tanke på att det bara är ett jädra datorspel. Sen vet jag inte om jag har lagt märke till det mer bara för att jag är alliance... :D

Det stämmer, har spelat mycket på båda sidor, mycket mer sammanhållning på horde-sidan. Det kanske är därför horde är bättre i pvp? :(
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På Misery vinner Horde rätt ofta, undantag Alterac Valley (skillz).

På Jaedenar är balansen mellan Horde och Alliance rätt fuckad. Enda gången Alliance vinner Wintergrasp är på Onsdagar :D Annars känns det ofta som 200 Horde vs 10 Alliance i Wintergrasp, good times

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade Alliance på Outland(Misery) 2005-2010 och Horde på Stormscale(Cyclone)2006-2009.

Horde vann 60-70% av alla BGs på båda dessa groups, särskilt EotS och AB. Dock började Alliance vinna mer och mer på Misery under sista tiden.

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan vad jag lackar på att Blizzard inte stödjer Verified by Visa, så enormt fånigt.

Har försökt göra ett Faction Change i drygt 2 timmar nu, och nu äntligen verkar det hända någonting. Var tvungen att beställa 1241 nya tjänster.

gg Blizzard.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...