Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Men se från den andra sidan också.

Om ni startar en grupp, hade ni orkat inspecta 24 andra personer? Sen när man kör te.x ToC för ETT item vill man gärna att det ska gå så fort som möjligt. GS är ingen garanti att spelaren är bra men jag invitar hellre ett retard med hög GS än ett retard med låg GS.

Tycker nästan att det är värre med folk som klagar på addonet enbart för att ha en ursäkt att hoppa över 5man instancer och gå direkt till raids för att bli boostad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var kommer egentligen Gearscore ifrån? Vem var det som kom på det? För ett år sedan fanns inte Gearscore, och då var WoW förbannat mycket bättre än vad det är nu.

Well, förut linkade man [Epic]. Men nu när det achivementet är outdated så är det GS som gäller. Tycker GS är skönt ibland, då som Troxie säger tar man hellre en kille med 5.5k+ GS än en med 3.5. Man har ju ingen aning om att killen med 4k GS är bra? Man utgår väl bara från gear när man kör pugs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är ganska logiskt att folk väljer personer med bättre gear för sina pugs, behöver man ens förklara det? Sedan hur många duktiga spelare de går miste om vet man inte, men det är väl knappast så att de "förlorar" en massa bra spelare på det (om det inte är så att den större delen av de som är bra på WoW är de som har dålig gear, ett resonemang som känns en aning paradoxalt). Att säga att gearscore var det sämsta som har hänt WoW är ju som att säga att gear var det sämsta som har hänt, det hela bygger på samma sak - en spelares värde baseras på hans gear.

Sedan att det har gått för långt ibland håller jag absolut med om, men ni kan ju föregå med gott exempel och starta era egna pugs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många här köar för mountet?!?!?! >_<:o

Fyfan vad jag är bitter över det där. Inte bara att ett så coolt mount nu är tillgängligt för varje jädra bronze drake-noob i WoW, men också för att Blizzard sakta men säkert förvandlas till MapleStory/FlyFF. Jag har 0 respekt för de på ett sånt mount. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan vad jag är bitter över det där. Inte bara att ett så coolt mount nu är tillgängligt för varje jädra bronze drake-noob i WoW, men också för att Blizzard sakta men säkert förvandlas till MapleStory/FlyFF. Jag har 0 respekt för de på ett sånt mount. :mf_doof:

Håller med. Står fan redan 5 utanför dalaran och "show-offar". 25$ per mount och över 20k som köar atm = $$$$$$$$$$.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hela poängen med "häftiga prylar" är ju imo att man får jobba lite för att få dem. På samma sätt som det hade varit jävligt chill att bli level 80 direkt när man skapade en ny karaktär hade man ju inte känt sig stolt någonstans.

Jo helt klart, men vissa saker är helt enkelt för svårt för en vanlig spelare att få tag i. Tycker det ska bli härligt att få ett mount som funkar som både flying och ground , eftersom jag har förlorat alla rolls på Headless Horseman mountet. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...