Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Spar dina pengar för fan. Folk ser bara ner på de som har det där mountet.

Edit: Läste även just att man måste remounta för att kunna använda det som flying mount efter att man varit på marken med det... Så du kan stryka din jämförelse med HH-mountet.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte vad som är så "retarded" med att köpa mountet..?

Om man vill lägga sina pengar på ett mount kan man väl få göra det (nu vet jag inte vad det kostar, så stryk detta om det är ett skämtpris(=dvs att "alla" har den)).

Om jag vill gnälla på folk så får väl jag göra det.

Det är retarded eftersom att det är inte så WoW fungerar. Det här är inte FlyFF. WoW handlar om att uppnå saker genom att kämpa för dem - första gången mountet läcktes på MMO-Champion började man genast fundera på hur 1337 man måste vara för att få det och hur få personer i världen man förmodligen kommer att se med det. En jävla skam att Blizzard gjorde ett så häftigt mount så vanligt. Det är ännu mer retarded när vissa får mountet och sedan ställer sig på populära mountskrytarplatser i Dalaran och går AFK på sitt mount där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag vill gnälla på folk så får väl jag göra det.

Det är retarded eftersom att det är inte så WoW fungerar. Det här är inte FlyFF. WoW handlar om att uppnå saker genom att kämpa för dem - första gången mountet läcktes på MMO-Champion började man genast fundera på hur 1337 man måste vara för att få det och hur få personer i världen man förmodligen kommer att se med det. En jävla skam att Blizzard gjorde ett så häftigt mount så vanligt. Det är ännu mer retarded när vissa får mountet och sedan ställer sig på populära mountskrytarplatser i Dalaran och går AFK på sitt mount där.

Äsch, det är väl inget att brusa upp över. Klart det hade varit mer spännande om mountet hade varit mer exklusivt och fixats på svårare sätt, men det långt ifrån något man behöver bråka om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte vad du menar att jag bråkar om det - jag ogillar idén och jag förklarar varför. Får jag inte göra det?

Självfallet får du göra det, vad jag syftar på är att det hjälper inte att klaga om det, för Blizzard lär inte ändra det eftersom de drar tydligen in ganska bra med pengar på att släppa vissa grejer via Blizz-shoppen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte vad du menar att jag bråkar om det - jag ogillar idén och jag förklarar varför. Får jag inte göra det?

Bara en fråga, vad är skillnaden på att köpa sig en mount eller ett ingame pet.

Tycker du detta var en lika dålig idé?

2010-04-07 Kortköp BLIZZARD E-SHOP VELI... -614,49

2010-04-07 Kortköp BLIZZARD E-SHOP VELI... -194,15

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara en fråga, vad är skillnaden på att köpa sig en mount eller ett ingame pet.

Tycker du detta var en lika dålig idé?

2010-04-07 Kortköp BLIZZARD E-SHOP VELI... -614,49

2010-04-07 Kortköp BLIZZARD E-SHOP VELI... -194,15

Nja, överlag gillar jag väl inte riktningen Blizzard tar alls, men eftersom ett pet inte alls har samma påverkan och användbarhet så brydde jag mig inte så mycket när de först kom. Ett pet tar man fram några gånger då och då men ett mount är något mycket viktigare som man använder exakt hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Strands är ju snabb och helt okej imo. Jag hatar personligen AB och WSG trots att alla verkar älska dem. Kanske för att horde alltid vinner dem i min BG...

AB och WSG går till 90% alltid femtiotre tusen gånger snabbare än vad strands går. Om inte ett team steamrollar, då är det världens segaste. AB och WSG har iaf mer än en tråkig väg att gå på. Ingen spontant awesome kan hända på strands. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AB och WSG går till 90% alltid femtiotre tusen gånger snabbare än vad strands går. Om inte ett team steamrollar, då är det världens segaste. AB och WSG har iaf mer än en tråkig väg att gå på. Ingen spontant awesome kan hända på strands. :)

Problemet med WSG för mig är att nästan varje gång jag spelar så slutar det med att båda lagen sitter med en flaggbärare i varsin bas hur jävla länge som helst. Oavsett allt Blizzard gjort för att förhindra det så blir det alltid så... Sen skickar båda lagen för små anfallstrupper som bara springer och dör när de försöker få tillbaka flaggan... Så håller det på så.

AB är bara... Irriterande. Alla springer och capar baser och sedan överger de dem. Rätt som det är så är alla baser ninjacappade och man förlorar stort.

AB är ju det bästa BG'et för Honor.

Verkligen? Jag trodde AV eller IoC var det. AB weekend kommer nu btw, då ska jag dinga 80 på min druid-alt \o/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...