Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Sweeeeet

Guardian of Ancient Kings (level 85): Summons a temporary guardian that looks like a winged creature of light armed with a sword. The visual is similar to that of the Resurrection spell used by the paladin in Warcraft III. The guardian has a different effect depending on the talent spec of the paladin. For Holy paladins, the guardian heals the most wounded ally in the area. For Protection paladins, the guardian absorbs some incoming damage. For Retribution paladins, it damages an enemy, similar to the death knight Gargoyle or the Nibelung staff. 3-minute cooldown. 30-second duration (this might vary depending on which guardian appears).

Äg, speciellt med wc3 animationen

Fitta.

: <

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men lycka till att joina en PuG till ICC efter midnatt och under 5k GS. Hur kan du dessutom säga att det är skitlätt och bara att loota? RnG på looten (kan droppa första gången eller så ser du skiten aldrig droppa), då måste sen rolla med alla andra i raiden. Och till sist så har Hilt samma ilvl, du hittar inget bättre vapen förens ICC10HC.

http://www.wowhead.com/items=2&filter=...3;crs=1;crv=500 - Tada.

Hur kan du ha under 5k gs? det får man på en helg. och vadå RNG, alla respektabla pugs klarar 4 bossar och då har du TVÅ chanser att få ett 251 vapen varav båda två är bättre än Hilten.

Sedan droppar Bryntroll med hög droprate från Marrowgar 25. försök inte ens säga att du inte kommer in i en Marrowgar 25 pug.

På min warrior har jag också queldelar kvar. Men jag hade kunnat lootat typ 20 251 twohanders vid det här laget. inom en vecka att jag började köra ICC hade jag kunnat ha både Citadel enforcers claymore och Ramaladni's.

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan du ha under 5k gs? det får man på en helg. och vadå RNG, alla respektabla pugs klarar 4 bossar och då har du TVÅ chanser att få ett 251 vapen varav båda två är bättre än Hilten.

Sedan droppar Bryntroll med hög droprate från Marrowgar 25. försök inte ens säga att du inte kommer in i en Marrowgar 25 pug.

På min warrior har jag också queldelar kvar. Men jag hade kunnat lootat typ 20 251 twohanders vid det här laget. inom en vecka att jag började köra ICC hade jag kunnat ha både Citadel enforcers claymore och Ramaladni's.

Har man otur som t.ex. mig, så tar det en stund innan man når 5k+ gs. Det har tagit mig 1 vecka av farming av samma saker och jag har fortfarande inte nått 5k+ gs. Och jag är inte ens säker att de sakerna jag vill ha kommer dra mig över 5k ändå.

GS-systemet kan dock ta sig i arslet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Julafton idag i ICC. Blev första 277 tier biten och en 277 ring, nästan hardcappad på ArP unbuffad, dock uppe vid 1397 rating (1.4k är cap) med food så jag klagar inte. Gillar också ICC buffen, 13k dps på Sarufang 25HM :mf_doof:>_<:o

edit: En tråkig sak är dock att det bara droppar 1x Heroic token per hardmode boss, riktigt segt att geara upp 25 pers när man får 2-3 i veckan :<

--

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan du ha under 5k gs? det får man på en helg. och vadå RNG, alla respektabla pugs klarar 4 bossar och då har du TVÅ chanser att få ett 251 vapen varav båda två är bättre än Hilten.

Sedan droppar Bryntroll med hög droprate från Marrowgar 25. försök inte ens säga att du inte kommer in i en Marrowgar 25 pug.

På min warrior har jag också queldelar kvar. Men jag hade kunnat lootat typ 20 251 twohanders vid det här laget. inom en vecka att jag började köra ICC hade jag kunnat ha både Citadel enforcers claymore och Ramaladni's.

Kan alla jävla fittor sluta med sitt "Du kan fixa 5k gs på en helg". NEJ, du kan ta mig fan inte fixa 5k GS på en helg, du kan inte fixa 5k GS om du inte raidar eller köper skit som din klass inte ska använda för att komma upp i 5k GS. Jag har varenda epic min klass kan ha för sin spec från normal och heroic ICC dungeons och ligger på 4950ish GS.

Du läste ju inte min post heller, först då om vi bortser från min vädjan att GS skulle brinna i helvetet då jag "mentalt" spelar som en 5.5-6k GS lirare (dpsar hårdare än folk 500-1000 mer GS än mig och healar lika bra som en 6k gs healer) så fattar folk inte att GS inte ÄR normen för en spelares skills. Detta ignorerar vi och går tillbaka lite.

Jag jobbar 14-00, så jag kommer inte hem och är stationerad framför datorn innan 00.30-01.00. GLHF att hitta en PuG till ICC då. När helgen väl kommer så är det bara dom lösaktiga noobsen kvar som inte har gjort sitt i ICC och ja, jag raidar hellre mitt egna rövhål är raidar med jävla nutjobs. Så ja, raiding är helt uteslutet.

MEN, skulle jag, mot förmodan komma med i en ICC PuG och den faktiskt är så skaplig så vi klarar dom första 4 bossarna så är det ENBART gunship som droppar en dagger, som för min del är SÄMRE än vad hilt macen är. (Länk ffs) Då ska jag dessutom rolla mot alla andra casters som vill ha den. 1/4 droppar och sen 1/2-1/5 beroende på om den finns efterblivna dps casters som vill ha mp5. Det skulle jag villa säga är RnG så det smäller om det.

Och jo, jag kan säga att nej, jag kommer ta mig fan inte in i en Marrowgar25 raid. För att sätta din fot i ICC25 vill dom flesta att du ska ha achievement för bossarna antingen i 10 eller 25 och 5.5k GS. Vilken underbar paradox eller hur?

Sen bryr jag mig inte ett skit om vad DU hade kunnat haft. Jag antar att du 1. Är online i respektabel tid då folk raidar (på kvällar helt enkelt). 2. Är medlem i en raidande guild som inte består av idioter och annat löst folk. Fan vad tufft.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

edit: En tråkig sak är dock att det bara droppar 1x Heroic token per hardmode boss, riktigt segt att geara upp 25 pers när man får 2-3 i veckan :<

Jupp, riktigt kasst. Med tanke på att de flesta behöver 4 delar, och de är 25 pers, behövs det totalt 100 tokens för exakt en raidsetup. Om man får tre i veckan skulle det alltså dröja typ 30 veckor innan alla har 4 delar var... Över ett halvår, wtf. Sen droppar väl visserligen LK kanske fler? Men det lär väl dröja innan vanliga dödliga guilder kan plocka honom heroic.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite onödigt höga krav för att komma in i ICC ibland, iaf för de två första bossarna. Har sett folk ha "bara" 4.8k GS som krav och utan problem ta Marrowgar och Gunship.

Det är så pantat då det är newfags som gillar GS normen. Allt ska vara 5k GS, ser 5k GS överallt, naxx, maly, saph.. Så jävla pantat så det är äckligt, dödat allt det där med ilvl 200 och lägre utan större problem. Antar att det ger mig en GS på typ 3k men eftersom folk som uppskattar GS är dom som dingade 80 efter TotgC och tror att allt är "JETE SVORT".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är så pantat då det är newfags som gillar GS normen. Allt ska vara 5k GS, ser 5k GS överallt, naxx, maly, saph.. Så jävla pantat så det är äckligt, dödat allt det där med ilvl 200 och lägre utan större problem. Antar att det ger mig en GS på typ 3k men eftersom folk som uppskattar GS är dom som dingade 80 efter TotgC och tror att allt är "JETE SVORT".

Tog mina preist som har 4.7k i GS till Naxx 10 , för att göra weekly och får en whisper: "Are you sure you can heal this? I mean your gearscore is pretty low".

Nog det dummaste jag sett på länge.. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej fyfan vad dåligt! Celestial steed-mountet (Invincible med Algalon-looks typ) kommer att säljas i Blizz Store! Ett sånt coolt mount och så går det till de som känner för att lägga pengar på det... Sakta men säkert förvandlas WoW till... FlyFF. :mf_doof:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är så pantat då det är newfags som gillar GS normen. Allt ska vara 5k GS, ser 5k GS överallt, naxx, maly, saph.. Så jävla pantat så det är äckligt, dödat allt det där med ilvl 200 och lägre utan större problem. Antar att det ger mig en GS på typ 3k men eftersom folk som uppskattar GS är dom som dingade 80 efter TotgC och tror att allt är "JETE SVORT".

This. Jag outdpsar folk med 5.5k+ gearscore, men det har absolut ingen betydelse om jag ligger på 1k mer dps än dem, de har ju högre gearscore!

Gearscore förstör spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...