Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Blood Prince Council 25HM på första tryet ever nere, woho.. Blood Queen följde med efter en wipe på 2%. Bara Sindragosa, Putricide, Saurfang, LDW och LK kvar i HM. Känns som dom närmaste raiderna blir fyllda med wipande :D

-

Förresten börjat levla en warlock, level 36. Känns som grinding är bästa valet då jag har alla heirlooms med trinkets och hela kittet. Vart bör jag springa runt och dotta upp allt? :(

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blood Prince Council 25HM på första tryet ever nere, woho.. Blood Queen följde med efter en wipe på 2%. Bara Sindragosa, Putricide, Saurfang, LDW och LK kvar i HM. Känns som dom närmaste raiderna blir fyllda med wipande :D

-

Förresten börjat levla en warlock, level 36. Känns som grinding är bästa valet då jag har alla heirlooms med trinkets och hela kittet. Vart bör jag springa runt och dotta upp allt? :(

Faktis tycker jag att du borde slacka med questandet och köra instancer så ofta som möjligt, great fun och great experience om du har rested exp går det ännu fortare!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faktis tycker jag att du borde slacka med questandet och köra instancer så ofta som möjligt, great fun och great experience om du har rested exp går det ännu fortare!

Dåligt förslag. Snabbaste sättet att levla på är att skippa instancer helt och grinda på vägen mellan quest-givers. Tror inte det har ändrats sedan sommaren förra året.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dåligt förslag. Snabbaste sättet att levla på är att skippa instancer helt och grinda på vägen mellan quest-givers. Tror inte det har ändrats sedan sommaren förra året.

Det har ändrats på det sätt att man får grupp och tar sig till instancen mycket snabbare. Dessutom får man en påse med items om man kör random instance.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dåligt förslag. Snabbaste sättet att levla på är att skippa instancer helt och grinda på vägen mellan quest-givers. Tror inte det har ändrats sedan sommaren förra året.

Det har ändrats på det sätt att man får grupp och tar sig till instancen mycket snabbare. Dessutom får man en påse med items om man kör random instance.

Siana speaks the truth.

Jag talar av erfarenhet när jag säger att jag levlade min Rogue i princip bara i instancer 70-80. Tog en vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, pratar vi högre level nu? Jag trodde vi pratade innan outlands and whatnot. Iofs är det väl rätt bra att få se att saker har ändrats.

Innan Outland vet jag fan inte, men det går säkert snabbt det också :(

Edit: Jag kommer behöva en arenapartner btw, Mordos.

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är förvirrad över vad jag ska göra. halp me geer up.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...e&cn=Mordos

Vad behöver jag? Jag har inte spelat sedan Juni förra året.

Random dungeon och skaffa full t9 som du köper för triumphs

Du kan kirra en fin yxa och trinket i de nya ICC 5 instanserna.

Sen vetefan när man ska börja gemma ArP. Nog bäst att vänta tills du har t9 + några delar t10

Du ska förresten ha Betrayer i MH ( Högre top dmg)

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Random dungeon och skaffa full t9 som du köper för triumphs

Du kan kirra en fin yxa och trinket i de nya ICC 5 instanserna.

Sen vetefan när man ska börja gemma ArP. Nog bäst att vänta tills du har t9 + några delar t10

Du ska förresten ha Betrayer i MH ( Högre top dmg)

Ah, tackar.

Och wtf, jag ska ha det. Jävla armory.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...