Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Grats Stell. Själv har jag bara världens tråkigaste lunar festival kvar. När är den ens? Jag har fått för mig att den är i januari, om det stämmer vill jag lipa. :D

Det suger råpung att jobba heltid, jag har fått ge upp raidande helt - jag orkar bara inte längre. Abstinenzzz.... Jag som börjar se så T10-ig ut:

http://armory.wow-europe.com/character-she...w&cn=Siiana

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

äh, uld10 HMs är väl inte särskilt hardcore, jag fick min achiev i en pug.

Förövrigt fick jag Razzashi Raptor i ZG häromdagen, mysigt mount vill jag lova naughty.gif

Låt mig omformulera mig. Härligt med en 310% mount utan att sätta sin fot i en raid. <3

Grats Stell. Själv har jag bara världens tråkigaste lunar festival kvar. När är den ens? Jag har fått för mig att den är i januari, om det stämmer vill jag lipa. :D

Det suger råpung att jobba heltid, jag har fått ge upp raidande helt - jag orkar bara inte längre. Abstinenzzz.... Jag som börjar se så T10-ig ut:

http://armory.wow-europe.com/character-she...w&cn=Siiana

Den började igår.

Jobb ≠ Raid, exakt det. Jag fick också ge upp rakt av Nov 2007 och har väl saknat en riktigt bra organiserad raid ett par gånger men PuG's fick mig iaf igenom Naxx. Där slutade mitt WotLK äventyr.

*Dagens Edit*

Du hade inte QuestUp för Horde också Siana? Nu när outlands börjar närma sig så skulle det vara skönt. Jag och en polare började lira lite horde för skoj skull.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åfan, hur länge varar den? Jag får väl göra skiten till helgen eller så...

Ang. QuestUp för horde så var den bästa jag kunde hitta denna:

http://www.megaupload.com/?d=JNPEI9M4

Men den är från 3.1 eller något så jag är osäker på om den fortfarande fungerar...

Annars vet jag inte om jag postade Zygor's:

http://rapidshare.com/files/346439131/Zygor_2.0.834.rar

Pass: MMOwned

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm... puggade ICC10 för att göra weeklyn, slutade med att vi gjorde upp t.o.m. Gunship Battle. Vi hade försökt oss på Deathbringern om det inte vore för att raidleadern var en dålig DK i skitgear (amagad armory).

Jag fick ingen loot alls, men det är kul att göra ICC medans det fortfarande är aktuellt. Jag måste också säga att det är en rysligt snygg raid, och Gunship Battle = epicness. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm... puggade ICC10 för att göra weeklyn, slutade med att vi gjorde upp t.o.m. Gunship Battle. Vi hade försökt oss på Deathbringern om det inte vore för att raidleadern var en dålig DK i skitgear (amagad armory).

Jag fick ingen loot alls, men det är kul att göra ICC medans det fortfarande är aktuellt. Jag måste också säga att det är en rysligt snygg raid, och Gunship Battle = epicness. :)

Blir så lack på det där. Försökt hitta pugs med min DK, inget under 5k GS får ju komma (Vem fan kom å GS förövrigt, jävla skit som tagit över varenda server). Den killen har sämre gear än mig, antagligen ingen skill heller och har gått ICC med blåa questrewards, fy fan. Utöver Naxx har jag lyckats komma åt en ToC10 precis innan maintenance då vi downade upp till twins innan servern gick ner, det är hur mycket jag har raidat sen Ulduar kom.

@Siana: Tacksar, får kolla om det funkar. Zygor? Något nyttigt. *edit* Mmmm, zygor ser onekligen underbart ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snart går han ner!

Hur går det för er föresten siana? Ni närmar väl er också LK?

Nu raidar jag visserligen inte för tillfället men vi är på honom också, i både 10 och 25man:

Kollade lite snabbt på ett par snubbar i CR och det ser ut som det går segt, inga heroic kills och fast på plagueworks..

?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni downade draken den 16:e, armory var inte uppdaterad när jag senast kollade. Allt annat stämmer ju dock. Inga heroic kills.

Nja fast vi var ju heller inte fast på Plagueworks, snarare Frostwing Halls. Och det är klart att vi inte har några heroic kills, det går ju inte om vi inte downat LK i normal :D

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja fast vi var ju heller inte fast på Plagueworks, snarare Frostwing Halls. Och det är klart att vi inte har några heroic kills, det går ju inte om vi inte downat LK i normal :D

Syftade mer på att ni var fast på Plagueworks som i, ni står och trampar där för ni inte kunde döda bossarna i Frostwing, allt jag kunde få ut genom achievement i armory.

Ingen aning om HC heller, har som sagt inte raidat något sen Naxx så trodde det skulle gå i vilket skede.

--------------------

Såja. 301LW/375Skinning också, officiellt redo för TBC.

WoWScrnShot_022010_082835_1157399_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Syftade mer på att ni var fast på Plagueworks som i, ni står och trampar där för ni inte kunde döda bossarna i Frostwing, allt jag kunde få ut genom achievement i armory.

Ingen aning om HC heller, har som sagt inte raidat något sen Naxx så trodde det skulle gå i vilket skede.

--------------------

Såja. 301LW/375Skinning också, officiellt redo för TBC.

Ah ok, nä då stod vi snarare och trampade i Crimson Hall :D den kom efter Plagueworks. Och jo sen TotGC så har systemet varit så - man kan inte köra heroic förrän man har clearat normal.

Grattis till alten :) funkar guiden bra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah ok, nä då stod vi snarare och trampade i Crimson Hall :D den kom efter Plagueworks. Och jo sen TotGC så har systemet varit så - man kan inte köra heroic förrän man har clearat normal.

Grattis till alten :D funkar guiden bra?

Testade den inte i Azeroth, var redan 50+ och han ville skicka mig till searing gorge när jag questa i un'goro. Funkar prima i outlands, om än att min polare inte har guiden och försöker köra sitt eget race. Han tror sig minnas att man ska göra si och så och blir smått irreterad när jag säger att så inte är fallet. Var dock skönt att rättfärdiga när vi fick en followup efter en quest han inte ville göra som var en quest han sa man skulle få samtidigt osv. Sen blir det möjlish lite hoppigt då vi kör instancer och gruppquests även om det inte är med i en guide pga. att vi alltid är två.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...