Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Vi har plockat allt utom Putricide, han är en bitch. Knappast pugvänlig!

Edit:

Martin-123, gz, ett tips till nästa gång är att inte ha DPSen sprida ut så mycket. Sprid er åt alla håll och inte bara åt sidorna, alltså framåt och bakåt också. Ha healers nära bossen så kan de dela spore med melee, och ha range spriden som jag nämnde och låt personen med spore springa till mitten varje gång och så springer alla andra till honom. På det viset slipper ni att alla måste springa så långt varje gång, då tappar ni värdefull DPS och healing. :naughty:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har plockat allt utom Putricide, han är en bitch. Knappast pugvänlig!

Edit:

Martin-123, gz, ett tips till nästa gång är att inte ha DPSen sprida ut så mycket. Sprid er åt alla håll och inte bara åt sidorna, alltså framåt och bakåt också. Ha healers nära bossen så kan de dela spore med melee, och ha range spriden som jag nämnde och låt personen med spore springa till mitten varje gång och så springer alla andra till honom. På det viset slipper ni att alla måste springa så långt varje gång, då tappar ni värdefull DPS och healing. :D

Klart vi visste det, ville bara ha utmaning! :naughty:

Nej, men seriöst, Tack! :D Kanske tar han innan berserk nästa gång! Men, bara jag som märkt att det heter Berserk istället för Enrage nu? :D

Fjärde bästa pally-tanken på horde nu! :D På min server såklart. 2937 i gearscore! :D

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frostmane har jag inte prövat, jag har emellertid hört att det är många svenskar där. Kazzak har inte lika många svenskar men en förbannat bra progress och community.

---

Över 2300 subscribers på min YouTube-kanal! Jävligt roligt, fast i samma vända så gör fler och fler fånar level 1:or på min server och whisprar till mig. :lol:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Påväg till FL nyss, weekraid. Bestämde mig för att flyga med normala mounten till Ulduar istället. På vägen ser jag allmighty Time lost protodrake på 5%, någon annan i raiden som dödar. Blev lite lollig och tog killingblow och vann rollen. Lite oshysst kan tyckas, så jag sålde den till han för 6.5k. RANDOM PROFITS <3

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Påväg till FL nyss, weekraid. Bestämde mig för att flyga med normala mounten till Ulduar istället. På vägen ser jag allmighty Time lost protodrake på 5%, någon annan i raiden som dödar. Blev lite lollig och tog killingblow och vann rollen. Lite oshysst kan tyckas, så jag sålde den till han för 6.5k. RANDOM PROFITS <3

Hahaha, taskigt ! :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice Xazzi. :innocent:

Sista triet på Putricide 25 nu ^_^ hoppas vi tar honom! Han är faktiskt inte svår, men han är en sån boss som allt går åt helvete på om en person gör ett misstag... Och om man är 25 pers så är det alltid nån som gör ett misstag.

Edit: En cpwarrior wipade oss.

Däremot fick jag min andra T10 idag! Måste bara få mark så jag kan pimpa den. Setbonus <3

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...