Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Surveys är fan värre än rick'rolling när du letar porr, vafan.

Hehe, jag vet att det suger men det är skapat med mycket eftertanke. Funderade först på att skriva en klassisk PDF-guide och sälja via clickbank men jag tror att majoriteten av potentiella köpare är små kids som inte har råd att lägga ut $20-30 på en guide. Däremot har de råd att slösa 3 minuter av deras tid! ^_^

Har redan tjänat en knapp femtiolapp på en dag utan att ens ha ordentligt publicerat sidan än så det blir nog nice när jag väl lägger till mer innehåll.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, jag vet att det suger men det är skapat med mycket eftertanke. Funderade först på att skriva en klassisk PDF-guide och sälja via clickbank men jag tror att majoriteten av potentiella köpare är små kids som inte har råd att lägga ut $20-30 på en guide. Däremot har de råd att slösa 3 minuter av deras tid! :D

Har redan tjänat en knapp femtiolapp på en dag utan att ens ha ordentligt publicerat sidan än så det blir nog nice när jag väl lägger till mer innehåll.

Dom flesta är folk som vill ha allt givet till dom. Dvs nedladdat utan att betala eller göra tester.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom flesta är folk som vill ha allt givet till dom. Dvs nedladdat utan att betala eller göra tester.

Det förnekar jag inte. Men nu var inte poängen att jag skulle spendera otaliga timmar med att skriva en gratis guide.

Muhaha, adblock fixxar biffen :D

Haha! Ändå skaffade jag nån slags adblock-skydd! Jaja, är man så haxxor så förtjänar man att komma igenom. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Två wipes på trash, tre wipes på Marrowgar, men nu är han fan död. Jag börjar tro att Daggerspine inte är alltför bra när det gäller raiding. Eller så var det för att jag puggade det en dag innan lockout reset, vem vet.

Och han droppade absolut inget bra. Inget alls. Pfwöh.

Det finns (fanns) en hel del bra guilds där i somras iaf. Problemet är bara att de inte pugar och att de antagligen gör klart det där de första dagarna.

Gotta love FL25 raids sista dagen innan reset :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...