Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Tack! Mergade mitt konto inte förens idag.

Har inga planer på att uppta WoW, men skulle vara dumt om gubbarna skulle tagits bort, av att jag skulle ha varit inaktiv vid merge-fasen eller nåt. :D Slutade väl spela för några månader sen.

Wait wait..!

Rensar de mina karaktärer om jag inte mergear med Battle.net?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste säga att de nya 5-manna är helt underbara. Den här patchen tog alla mina förväntningar och sket över dom, det här är underbart. <3 Jag hoppas jag får se hela ICC innan Cata kommer också. :)

Jode! Grymma som as. Har gjort 1 försök på Marrowgar, wipe på 65%. Men vi har han nog före vi tar kvällen iaf! :D

Edit: 55%

Edit nere! Bonebreaker Scepter till mig! :)

EDIT: LADY DEATHWHISPER NERE! :D

EDIT: GUNSHIP NERE!! :D

3/4. Avbryter raiden nu. Men jag är helnöjd! :)

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste säga att de nya 5-manna är helt underbara. Den här patchen tog alla mina förväntningar och sket över dom, det här är underbart. <3 Jag hoppas jag får se hela ICC innan Cata kommer också. :)

Håller med! Det nya instance-systemet är döläckert också!

ICC var najs med. Vi plockade alla bossar i 10man på typ 1 och en halv timme, de var rätt lätta :) 25man var inte särskilt svårt heller, men vi tog bara Marrowgar innan vi gav upp p g a det extrema lagget... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med! Det nya instance-systemet är döläckert också!

ICC var najs med. Vi plockade alla bossar i 10man på typ 1 och en halv timme, de var rätt lätta :) 25man var inte särskilt svårt heller, men vi tog bara Marrowgar innan vi gav upp p g a det extrema lagget... :D

Då hade många av era medlemma kört det på PTR osv va? För ingen kunde tacts för oss, så vi provade oss fram ! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då hade många av era medlemma kört det på PTR osv va? För ingen kunde tacts för oss, så vi provade oss fram ! :)

Nä, ingen tror jag. Men det var ju bara att läsa på lite. :D

WoW scammers. Förbannat dryga, jag svär på att jag får mail varje dag om att jag "har försökt sälja kontot" eller "bytt lösenord"

Hurfan blir man kvitt fanskapen?

Jag har fått ett helt gäng med såna på senare tid också. Det finns inget direkt sätt att blockera dem, men googla din e-mail och se om du har den visad på många spel/WoW-forum.

Kommer att raida ICC ikväll :) , hoppas att det blir kul

Det är grymt kul! Påminner en hel del om Black Temple (vilket jag ser som en positiv sak).

Edit: Såja, nu har vi downat Saurfang i 25-man med :) jag fick första T10-token!!!!! :D

Behöver bara typ 40 emblems of frost till.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo Deathbringer är en riktigt jobbig jävel. I 25-man så spawnar han typ 8 adds! Och precis när man tror att han ska dö så är det någon som dör av mark och så är det kört.

Började geara upp min DK förresten. Jag har inte orkat röra den sen jag dingade, men med det nya instancesystemet så är det så snabbt och lätt att hitta grupper, speciellt som tank. I början av dagen så hade jag blågrön gear samt ett par heirlooms, nu har jag typ 2 blåa delar och resten epic. Fan vad casual WoW är. :mf_doof:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Började geara upp min DK förresten. Jag har inte orkat röra den sen jag dingade, men med det nya instancesystemet så är det så snabbt och lätt att hitta grupper, speciellt som tank. I början av dagen så hade jag blågrön gear samt ett par heirlooms, nu har jag typ 2 blåa delar och resten epic. Fan vad casual WoW är. :mf_doof:

Har i princip allt jag vill ha till både tank och dps.

Några enstaka saker som bara droppar av trash och en och annan bossdrop kvar, typ 2H svärdet av LK, Hjälmen i Pit och Legs från Bronjahm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...