Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Kanske, men varför? Bara att pugga.

Nu vet jag inte hur det är på din server, men på Jaedenar ska alla ha 5,2k GS och Achievement för att ens kunna göra någonting. Därför känns det rätt skönt att det finns guilds som kickstartar igång för en del andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis som fan :whistling:

Lol, blev en kort vistelse i guilden för mig. Helt plötsligt när jag loggade in ikväll var det ett storbråk om nånting jag inte har någon aning om. Folk började leava i massor, till slut var det bara ett fåtal kvar. Frågade vafan det är som händer. Inget svar. Jag leavade också. Shit happens :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har ju jag inte spelat WoW på kanske... ett år, men vad gör man för att få det där mountet? GZ iallafall. :confused:

Cleara hela 10-man ICC på heroic förutom LK, samt gör alla achievements. Tack så mycket :whistling:

Troxie: Vi plockade faktiskt heroic Sindragosa redan förra veckan :confused: heroic mode svider fortfarande en del, däremot var normal mode achievementsen löjligt enkla.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här är lätt bäst. Gearscore blir e-peen. :whistling:

http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...mentpotency.xml

Edit: <3 Blizzard:

http://eu.wowarmory.com/character-feed.xml...w&cn=Siiana

Alla är tuskarr, bakgrunden är ändrad, det står "cheesed achievement x" och "ninjaed item x" (om man equippar den står det "vendored") och båda proffessions är fishing. :confused:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en fråga till er alla som spelar WoW kanske en dum fråga men men. Varför väljer stort sätt alla att spela som Ally? Har sett fåtal här på forumet som spelar som Horde.

Jag spelade Alliance förut, gjorde Faction Change och nu är jag hård.

Mordos blir snart Horde också, förhoppningsvis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en fråga till er alla som spelar WoW kanske en dum fråga men men. Varför väljer stort sätt alla att spela som Ally? Har sett fåtal här på forumet som spelar som Horde.

Finns nog ingen direkt anledning. Jag började som alliance för att mina kompisar spelade det, och sedan har jag inte bytt. I slutet av TBC rerollade jag horde lite, har en 70 troll hunter, men gick snabbt tillbaka till min priest.

Många gånger tycker jag faktiskt horde är lite löjliga, för de verkar vara mycket mer besatta av sin faction än alliance. I många filmer på YouTube etc ser man alltid "FOR THE HORDE!!11" eller "omg dude why are you ally gay why u not horde omg for the horde". Alliance bara kniper käft om sin faction, precis som man ska göra med tanke på att det bara är ett jädra datorspel. Sen vet jag inte om jag har lagt märke till det mer bara för att jag är alliance... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...