Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Wää, normal trial of the champions trinketen vägrar droppa, cloaken från Normal HoR vägrar droppa och ringen från heroic HoR vägrar droppa. De enda sakerna som gör att jag inte har BiS utanför raids.

lewlz, vänta bara på att du sen får se dom droppa och något värdelöst fittnylle needar. Typ roguen som låg sist på dpsmetern och HURR DURRAR 24/7.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde quest chainen när instancen var ny för frost emblems.

x3 gånger då, vann den en gång. Och då gjorde jag questen för macen.

efter dom fixat dropraten ser man aldrig mer än 2-3 samtidigt på ahn.

Inlägget ser mongo ut eftersom jag skriver i nya mozilla, någon som vet hur man fixar?

Hur många gånger har ni sett Battered Hilt droppa efter de fixade dropraten och så? Jag har fan dragit igenom ICC-instanserna minst 20 gånger utan att ha sett den droppas en enda gång.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är därför jag kör det med Mark. Vi båda needar på sakerna = dubbelchans till itams.

Lätt med plate/plate.

Shammy/warrior utan någon tur. kan för fan inte rolla på cloth/leather även om det är update pga. blizzards jävla efterblivna NbG. Kan dom inte kolla speccen först, jag bryr mig väl för fan inte om armor när jag healar. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lätt med plate/plate.

Shammy/warrior utan någon tur. kan för fan inte rolla på cloth/leather även om det är update pga. blizzards jävla efterblivna NbG. Kan dom inte kolla speccen först, jag bryr mig väl för fan inte om armor när jag healar. >_<

Det värsta är när det är en enchanter i gruppen, för man tänker liksom: "Öh, får väl greeda och bara säga till den som vinner itemet att jag verkligen behöver den". Men det går ju inte, för greed och disenchant går på samma roll. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fffffuuu! Skulle köra en ICC pug nyss, men va tvungen att starta om spelet, och nu gåre inte att logga in. :P

Loginservern var nere för exakt alla i tre timmar eller så, tech support forumet fullkomligt sprängdes. :teehee:

Hur många gånger har ni sett Battered Hilt droppa efter de fixade dropraten och så? Jag har fan dragit igenom ICC-instanserna minst 20 gånger utan att ha sett den droppas en enda gång.

Det går nästan snabbare att bara farma guld och köpa en på AH för pengarna. :D

Det värsta är när det är en enchanter i gruppen, för man tänker liksom: "Öh, får väl greeda och bara säga till den som vinner itemet att jag verkligen behöver den". Men det går ju inte, för greed och disenchant går på samma roll. >_<

Bara att informera dem i förväg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Loginservern var nere för exakt alla i tre timmar eller så, tech support forumet fullkomligt sprängdes. :teehee:

Bara att informera dem i förväg.

Ganska surt, hade jättebra pug till ICC, och vi hade nyss downat Marrowgar. >_< När jag tog mig in hade de redan avslutat raiden och tagit sig till Putricide. :P

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär. BQL HC nere. Tog sin tid allt.

Wipefest inc på sindragosa.

Wipefest It is. Kommit till 10% som bäst.. Men nu till nästa reset har vi adjustat lite saker och det kommer gå ner lätt! Se till att alla era paladins har aura mastery, extra frostres i cycles @ P2 är lifesaver.

ang. Battered Hilt: Kört säkert 100 av ICC instancerna totalt under dom här månaderna. Aldrig någonsin sett den droppa. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://eu.wowarmory.com/character-statisti...lhell,stellhell

Bronjahm kills (Forge of Souls)5+12

Bronjahm kills (Heroic Forge of Souls)3+--

Devourer of Souls kills (Forge of Souls)5+12

Devourer of Souls kills (Heroic Forge of Souls)3+--

Forgemaster Garfrost kills (Pit of Saron)12+10

Forgemaster Garfrost kills (Heroic Pit of Saron)6+4

Ick and Krick kills (Pit of Saron)12+10

Ick and Krick kills (Heroic Pit of Saron)6+4

Scourgelord Tyrannus kills (Pit of Saron)10+8

Scourgelord Tyrannus kills (Heroic Pit of Saron)5+5

Falric kills (Halls of Reflection)6+11

Falric kills (Heroic Halls of Reflection)2+2

Marwyn kills (Halls of Reflection)6+6

Marwyn kills (Heroic Halls of Reflection)2+3

Lich King escapes (Halls of Reflection)6+5

Lich King escapes (Heroic Halls of Reflection)2+3

Battered Hilt: 0

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://eu.wowarmory.com/character-statisti...lhell,stellhell

Bronjahm kills (Forge of Souls)5+12

Bronjahm kills (Heroic Forge of Souls)3+--

Devourer of Souls kills (Forge of Souls)5+12

Devourer of Souls kills (Heroic Forge of Souls)3+--

Forgemaster Garfrost kills (Pit of Saron)12+10

Forgemaster Garfrost kills (Heroic Pit of Saron)6+4

Ick and Krick kills (Pit of Saron)12+10

Ick and Krick kills (Heroic Pit of Saron)6+4

Scourgelord Tyrannus kills (Pit of Saron)10+8

Scourgelord Tyrannus kills (Heroic Pit of Saron)5+5

Falric kills (Halls of Reflection)6+11

Falric kills (Heroic Halls of Reflection)2+2

Marwyn kills (Halls of Reflection)6+6

Marwyn kills (Heroic Halls of Reflection)2+3

Lich King escapes (Halls of Reflection)6+5

Lich King escapes (Heroic Halls of Reflection)2+3

Battered Hilt: 0

Fan ska du ha den till? Joina ICC 10 pug, loota bättre. Skitlätt.

Edit: Någon annan som inte kan logga in? Jag och alla jag känner får "unable to connect". Har ingenting med server maintenance att göra, det började i går kväll.

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hyjal öppnar som förväntat i Cataclysm. Lite info finns på MMO-Champ/WoR, samt en fräsig bild på Alexstrasza vs Deathwing.

Två nya bilder på Hyjal också... Inget jätteintressant, men de ser ut att ha uppdaterat själva trädet och satt en liten dimma vid sjön som var runt om. På den andra bilden ser man en druid nere i vänstra hörnet som står och hittar på jävelskap.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan ska du ha den till? Joina ICC 10 pug, loota bättre. Skitlätt.

Edit: Någon annan som inte kan logga in? Jag och alla jag känner får "unable to connect". Har ingenting med server maintenance att göra, det började i går kväll.

Ja, men lycka till att joina en PuG till ICC efter midnatt och under 5k GS. Hur kan du dessutom säga att det är skitlätt och bara att loota? RnG på looten (kan droppa första gången eller så ser du skiten aldrig droppa), då måste sen rolla med alla andra i raiden. Och till sist så har Hilt samma ilvl, du hittar inget bättre vapen förens ICC10HC.

http://www.wowhead.com/items=2&filter=...3;crs=1;crv=500 - Tada.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...