Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Blir det sås ent tror jag de väntar till runt jul.

Nej, dom skulle aldrig släppa något till jul. Dom är mån om familjetraditioner och även blizzard går ner i manskap under julen. Tidigt på året eller sent på hösten är det enda som funkar, kolla bara; Vanilla (23 Nov 2004, 11 Feb 2005), TBC (16 Jan 2007), WotLK (13 Nov 2008).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

4 bossar i Ruby dock. Tror ju inte du kan döda alla 4 på samma tid som du dödar Sarth. Speciellt inte om dom blir svårare än LK (Om dom nu ska droppa ilvl 270+)

WoWWiki säger att 3 av dem är minibossar, dvs. samma som i OS.

Kanske tar en lite längre stund, men det verkar ändå vara typ OS2.

--

Hur ser en raidvecka ut nuförtiden?

Vad raidar man?

LK->TotGC->Uld->Random HC-spam?

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WoWWiki säger att 3 av dem är minibossar, dvs. samma som i OS.

Kanske tar en lite längre stund, men det verkar ändå vara typ OS2.

--

Hur ser en raidvecka ut nuförtiden?

Vad raidar man?

LK->TotGC->Uld->Random HC-spam?

De flesta guilder, inklusive min, raidar exklusivt ICC. Man kör så många heroic modes man kan, progressar på de man inte har plockat än (vi har sindragosa, putricide och LK kvar... de är fortfarande jävligt svåra) och när veckan är över slår man om till normal och dödar det man inte lyckats ta på heroic. Sen trycker man väl in en och annan 10-man heroic om man orkar.

Edit:

Och jag tror definitivt att vi kommer få se en hel del grejer som Blizzard fyller i med innan Cataclysm förutom ruby sanctum. Kom ihåg innan Wotlk, vi fick Isle of Quel'danas och även det roliga zombie-eventet. Sen tar de flesta en paus under sommaren så det lär vara ganska tunt med innehåll då. Jag planerar inte att spela särskilt mycket själv.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...