Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Hur kommer man spela under vattnet? Är det precis som vanligt?

Kan man... flyga?

Zonen har ganska mycket undervegetation på botten, och där är inte riktigt några vägar, så jag tror det kommer vara att man simmar omkring, eller har någon slags undervattenshäst eller något liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte logga in..!

Den står på Authenticating en stund för att sedan gå till Disconnected from Server. What to do? :S

Jag har router; lagt till TCP: 1119, 4000, 6112, 6113, 6114 och BOTH: 3724.

Jag har också gjort så att WOW.exe och launcher.exe får connecta.

Flushade DNS. Installerade om spelet.

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Coola bilder Siana! Det verkar vara lite Egypteninspirerat. Jag kan dock inte se bilden du pekar (^) på.

Själv gearar jag min Holydin just nu och det går ganska bra. Lyckades nästla in mig i både ICC10 och 25 trots att jag hade närmare 4500 än 5000 i noobscore. Jag gillar ICC! Trots att jag visserligen endast gjort 6/12 (och ett försök på Dreamwalker) förutspår jag att jag kommer gilla resten ännu mer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Coola bilder Siana! Det verkar vara lite Egypteninspirerat. Jag kan dock inte se bilden du pekar (^) på.

Själv gearar jag min Holydin just nu och det går ganska bra. Lyckades nästla in mig i både ICC10 och 25 trots att jag hade närmare 4500 än 5000 i noobscore. Jag gillar ICC! Trots att jag visserligen endast gjort 6/12 (och ett försök på Dreamwalker) förutspår jag att jag kommer gilla resten ännu mer!

Högerklick -> öppna bilden i ny flik så funkar det.

83088214_1172067_0.jpg

90853766_1172067_1.jpg

11bc_1172067_2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...