Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Jag är så jävla sur på lootgudarna just nu. Vi clearar ICC25HC förutom LK varje vecka och jag tror fan inte att conqueror-tokens har droppat på säkert 4-5 veckor nu. Jag pratar förstås om heroic conqueror-tokens då. Totalt har vi kanske 4-5 bitar heroic conqueror-t10 i guilden medan vi har 10-15 vardera av de andra tokensarna. Jag sparar all min DKP för tokens (plus att jag inte behöver så jättemycket annat) men har toppat dkplistan hur jävla länge som helst nu eftersom gearhelvetet jag vill ha inte droppar. Idag vann en kille en heroic protector-del... Han hade HALVA min DKP. Bara för att visa hurpass långt ner protector-tokens går nu eftersom så många på toppen av dkpn redan har 4 delar. Jag menar, då och då har man rätt saftig otur med drops men det här är det löjligaste jag någonsin varit med om. Har inte jag 4 delar heroic T10 innan cataclysm blir det seriöst ragemode från mig. :lol:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som Holy Paladin behöver jag egentligen bara två Heroic tokens, men jag ligger dessvärre inte så nära toppen på lootlistan så jag får nog vänta någon månad...

Jag är lite småsur på att BQL inte droppar sitt INT necklace och att Marrowgar vägrar droppa healing byxor... men de droppar väl en vacker dag.

Glory of the Hero är äntligen på gång också :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo sen äger det ju att ligga ganska dåligt till på DKPn samtidigt som vi fått 3 protector HC marks på 14-16 kills.

Slutade raida, kommer få 1 hc del som bäst. Pallar inte bry =[

Men om du ligger dåligt på DKPn är det ju för att du själv har bringat det. Jag gör ju verkligen allt i min makt för att få delarna och så har jag bara otur. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch, jag minns att jag wipade en guild jag joinade 2-3 gånger i rad med det där. Förstår fan inte varför heller, jag åker aldrig på de där 'dumma' misstagen annars men den gången var jag bara ofokuserad eller något, Shade of Aran var ju gerenellt rätt jobbig för casters. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att jag kan spela längre. Men de har uppdaterat male worgen-modellen. Den ser mindre ut som ett lejon och mer som en varg nu. Ingen ändring på female.

Path of the Titans systemet är borttaget ur spelet och ersätts med "Medium Glyphs" som gör varken bu eller bä. Kosmetiskt roliga saker.

Guild Talents är borta. Ersätts med bonusar.

Archeology blir en riktig secondary profession och blir mindre viktig iom. path of the titans är borta.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...