Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Doubles \o/

Vad är egentligen bäst att dps'a som? Feral eller Balance? (dr00d that is)

Det är som att fråga vilken klass som är bäst att DPSa som. Finns inget direkt svar, alla klasser har sina olika styrkor och svagheter och detsamma gäller olika specs. Pröva båda två och kör på den som är roligast.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Cataclysm snart. Inte en kotte som taggar?

---

Nåt random företag vill betala mig för att jag reviewar något program de gjort (WoW-program, inte ett hack, det ska visst automatiskt sätta ut de bästa tänkbara keybindsen). Feelsgoodman.jpg

Gquittade just också, efter över ett år i samma guild, längre än jag någonsin varit i en guild. Kändes konstigt.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cataclysm snart. Inte en kotte som taggar?

---

Nåt random företag vill betala mig för att jag reviewar något program de gjort (WoW-program, inte ett hack, det ska visst automatiskt sätta ut de bästa tänkbara keybindsen). Feelsgoodman.jpg

Gquittade just också, efter över ett år i samma guild, längre än jag någonsin varit i en guild. Kändes konstigt.

Inget sug alls. WoW är numera helt eliminerat i mitt liv. Jag sitter dock och taggar som en jävla tomte för Diablo III.(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag fick jag tillbaka mitt acc som varit hackat i typ ett halvår nu, har inte orkat göra något åt det tidigare förrän nu då jag blivit lite sugen att levla något.... Alla mina chars var precis som jag lämnat dom, förutom att jag nu hade en lvl 1 med 25k guld på, tack mr. kinesfarmare! (jag hade typ 2k när jag slutade)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

24 timmar och 12 minuter kvar. Kanske dags att köpa spelet

Hehe. Jag måste ha lådan och fick via lite inside information veta att maxfps skickar ut sina exemplar dirr, många som fick sina ex från dem redan förra veckan. Tyvärr var jag seg och beställde i torsdags. Hoppas verkligen att jag får det idag (måndag). Om inte det sker lär jag köpa det digitalt, sedan spara boxen och sälja nyckeln på boxen. :D

Edit:

Redo att lämna in när cata börjar!

Redigerad av Siana
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe. Jag måste ha lådan och fick via lite inside information veta att maxfps skickar ut sina exemplar dirr, många som fick sina ex från dem redan förra veckan. Tyvärr var jag seg och beställde i torsdags. Hoppas verkligen att jag får det idag (måndag). Om inte det sker lär jag köpa det digitalt, sedan spara boxen och sälja nyckeln på boxen. :D

Edit:

Redo att lämna in när cata börjar!

Fungerade inte Tbc -> Wotlk ;-) Eller så var det otroligt lite XP för varje quest, minns inte :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...