Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Den här patchen verkar ha varit riktigt rörig eftersom den har påverkat servrarna så sjukt mycket.

BAH, min guild håller på med Halion och jag .... .... "Our account management pages are currently unavailable. Please check back later. Thank you for your understanding." :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Halion normal var ju vad man kunde förvänta sig. Vi sprang in lite smårörigt, förlorade typ tio pers och oneshottade ändå.

Edit: Cataclysm-NDAn är lyft nu btw, så det finns en massa info på MMO-Champion.

deathwinghuman_1174954_0.jpg

---

Fattar inte varför de har gjort Garrosh så ful. Btw, Skywall lär ju bli det fränaste stället någonsin...

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart kan man hitta Daily quest jag och en kompis håller på och farmar lite daily quest jagar achivment för 5 daily quest. Vi har hittat ett i Borean. Men vart kan man hitta resten nån som skulle kunna ge mig en lista över daily quest vart man hittar dem skulle va toppen :wub: ?

Det finns rent ut sagt tusentals daily quests, så jag förstår inte hur du har kunnat missa dom hela vägen till Borean, det är ändå 70+ lvls som du inte har sett en enda daily quest.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart kan man hitta Daily quest jag och en kompis håller på och farmar lite daily quest jagar achivment för 5 daily quest. Vi har hittat ett i Borean. Men vart kan man hitta resten nån som skulle kunna ge mig en lista över daily quest vart man hittar dem skulle va toppen :wub:?

Det finns en hel drös i Grizzly Hills. Sågverket och hamnen.

--

Pugade RS10 idag... gick dåligt. Väntar nog till efter reset så jag kan göra den med min guild.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns rent ut sagt tusentals daily quests, så jag förstår inte hur du har kunnat missa dom hela vägen till Borean, det är ändå 70+ lvls som du inte har sett en enda daily quest.

Jag har inte koll på alla daily quest men hittat 3 daily quest nu och håller på med ett hittade en del i Argent Tourament(?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där finns det också runt fem stycken. Man får bra med gold från dem också.

Har gjort alla daily quest där nu måste vänta ett dygn tills jag kan fortsätta har 8 av 15 Aspirant's Seal. Btw kan tillägga att jag kör private också så jag får ju lite mer än på retail. Eller jag vet inte hur mycke G man får från retail på dem questen.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=1&pageNo=1

Tråden angående Real ID @ wow-forumet har nu över 30,000 posts på mindre än 2 dagar, hax.

Oh dear god, det där är möjligtvis det absolut dummaste någon i den moderna spelbranchen har gjort.

Har gjort alla daily quest där nu måste vänta ett dygn tills jag kan fortsätta har 8 av 15 Aspirant's Seal. Btw kan tillägga att jag kör private också så jag får ju lite mer än på retail. Eller jag vet inte hur mycke G man får från retail på dem questen.

Vi vet, du skriver det i var och varannat inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...