Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Vilket sammanträffande, jag blev hackad här om dagen.

Hackaren hade glidit runt på alla karaktärer, sålt allt av värde och skickat iväg allt guld, sedan slängt majoriteten av dem. Visar sig att jag har en trojan på datorn som jag inte ens tror är helt borta, men nu har jag i alla fall en authenticator på kontot.

Jag ringde in, tog bara ett par timmar innan jag fick tillbaka både kontot och alla items på karaktärerna som var kvar på det. Däremot har jag inte fått tillbaka alla borttagna karaktärer än (däribland Siiana med 52 000 guld i fickan), så jag loggade in på en annan karaktär och drog upp en GM-ticket nu.

Är rädd för att jag blivit av med allt jag med, och dessvärre så vet jag ju inte hur länge jag varit hackad så chansen att jag får tillbaka något är väll lika med 0 ungefär :(.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar vara så att det första till vänster är night elves form, nästa är trolls, det därefter är worgens och det sista är taurens tree of life-form.

Mycket stiliga. Det är nästan så att jag vill specca resto bara för att glida omkring i de nya formerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

This account is ineligible for Scroll of Resurrection. This is generally due to one or more of the following conditions:

* This is not a World of Warcraft Classic account. Only World of Warcraft Classic accounts can be resurrected.

Varför i helvete?

Scroll of Resurrection är egentligen skapat för att få folk som slutade spela WoW vanilla (back in the day) att få prova Burning Crusade när det släpptes i hopp om att de skulle återvända.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fett intro. Funderar om man ska börja igen med wow nu eller när cataclysm kommer ut. Hoppas bara det lever upp till förväntningarna.

Jag har bestämt mig för att sluta tack vare det. Har inte lirat sen Augusti dock, men en kompis visade den senaste patchen och det fanns redan där ingenting jag gillade :(

Sedan är jag redan så kär i de flesta områden som annonserats stå i ruiner..

Sedan finns det fler anledningar men detta var en stort bidragande faktor.

Redigerad av Ma__Cipriani
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...