Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

De flesta guilder, inklusive min, raidar exklusivt ICC. Man kör så många heroic modes man kan, progressar på de man inte har plockat än (vi har sindragosa, putricide och LK kvar... de är fortfarande jävligt svåra) och när veckan är över slår man om till normal och dödar det man inte lyckats ta på heroic. Sen trycker man väl in en och annan 10-man heroic om man orkar.

Edit:

Och jag tror definitivt att vi kommer få se en hel del grejer som Blizzard fyller i med innan Cataclysm förutom ruby sanctum. Kom ihåg innan Wotlk, vi fick Isle of Quel'danas och även det roliga zombie-eventet. Sen tar de flesta en paus under sommaren så det lär vara ganska tunt med innehåll då. Jag planerar inte att spela särskilt mycket själv.

Glöm inte VoA, alla raidar VoA för 2 frost emblems.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De flesta guilder, inklusive min, raidar exklusivt ICC. Man kör så många heroic modes man kan, progressar på de man inte har plockat än (vi har sindragosa, putricide och LK kvar... de är fortfarande jävligt svåra) och när veckan är över slår man om till normal och dödar det man inte lyckats ta på heroic. Sen trycker man väl in en och annan 10-man heroic om man orkar.

Edit:

Och jag tror definitivt att vi kommer få se en hel del grejer som Blizzard fyller i med innan Cataclysm förutom ruby sanctum. Kom ihåg innan Wotlk, vi fick Isle of Quel'danas och även det roliga zombie-eventet. Sen tar de flesta en paus under sommaren så det lär vara ganska tunt med innehåll då. Jag planerar inte att spela särskilt mycket själv.

Så ICC är så stor/svår? Är ICC på normal svårare än vad Uld var?

Tar det längre tid än vad Naxx gjorde i början? (Har för mig att det tog mellan 4-6 timmar)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Glöm inte VoA, alla raidar VoA för 2 frost emblems.

Nja, jag kör inte VoA längre, jag har typ 100 frost emblems liggande på min char som jag inte behöver.

Så ICC är så stor/svår? Är ICC på normal svårare än vad Uld var?

Tar det längre tid än vad Naxx gjorde i början? (Har för mig att det tog mellan 4-6 timmar)

Lite svårt att prata om svårigheten i ICC för att den är väldigt ojämn. Överlag var Ulduar svårare än ICC normal med undantag för LK kanske. Vissa ICC hardmodes är rätt lätta och vissa är galet svåra. Bara kolla på hur långsamt det gick innan guilder kunde plocka LK 25 Heroic, det är fortfarande bara trettio guilder som tagit honom.

Min guild skulle lätt kunna flyga igenom ICC normal på två timmar nu, med gear och 15% buff är det löjligt lätt. Heroic däremot har fortfarande svåra bossar och vissa bossar man plockat som man ändå kan wipa på igen.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick både Citadel Enforcer och Ramaldini's idag. Och iom. att jag fick Ramaldini's så kan citadel enforcer suga kuk eftersom min quel är bättre offhand.

jag blev en sån glad prick så att jag lånade ut 2k guld till Mark så han kunde köpa Wodin's Lucky Necklace.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får nå fel på alla jävla goldsellers snart. Finns det nått sätt att blockera inkommande whisps/trade spam från dom?

En polare nämnde nått om någon addon men inte hittat någon!

SpamSentry, leta upp på Curse.com. Fucking epic, använder det själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy FAN vad op BG levelling är under weekends!

När AV weekend kom så flyttade jag över en gammal alt, en 70 paladin. Det tog mig två dagar så var den 80. Ska baskemej se till att ha en ny 70:a redo när IoC-weekend kommer.

Edit: Några förslag? Väger mellan rogue, mage och warrior atm.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy FAN vad op BG levelling är under weekends!

När AV weekend kom så flyttade jag över en gammal alt, en 70 paladin. Det tog mig två dagar så var den 80. Ska baskemej se till att ha en ny 70:a redo när IoC-weekend kommer.

Edit: Några förslag? Väger mellan rogue, mage och warrior atm.

Mage. Rogue och warrior är det FÖR många av på varenda server.

Varför köper inte någon mina Noble-kort? :confused: Jag behöver ju kesh.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy FAN vad op BG levelling är under weekends!

När AV weekend kom så flyttade jag över en gammal alt, en 70 paladin. Det tog mig två dagar så var den 80. Ska baskemej se till att ha en ny 70:a redo när IoC-weekend kommer.

Edit: Några förslag? Väger mellan rogue, mage och warrior atm.

Personligen gillar jag bäst warrior av de klasserna, mycket roligare att köra tank/dps, än att bara kunna köra dps! :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Personligen gillar jag bäst warrior av de klasserna, mycket roligare att köra tank/dps, än att bara kunna köra dps! :confused:

Problemet som warrior är att det finns 39-tusen andra warriors. VOA är en jävla clusterfuck av warriors, rogues och hunters.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Problemet som warrior är att det finns 39-tusen andra warriors. VOA är en jävla clusterfuck av warriors, rogues och hunters.

Det kan jag dock hålla med om, man joinar ett VoA10 class run, som antingen dps eller tank. Men det kommer alltid in en annan warrior! ALLTID! :confused:

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...