Jump to content

GTAsajten-Serier


xstreem
 Share

Recommended Posts

Gjorde en fulserie. Don't hate, mmmkay?

Så klockren! Så underbar! Jag grät nästan av skratt de första tre-fyra sidorna! :( :( Man kommer ALDRIG kunna visa såna här serier för nån utan att behöva förklara hela situationen som kan vara flera år gammal. Jag försökte förklara Picos serie "Vafan" för en kompis, det gick väl sådär :D

Kalla inte det där en fulserie! :D

Det var fan det bästa på länge. Du har verkligen slått huvudet på spiken med den serien. Jag satt dubbelvikt vid varje ruta "jag" sa något. Det var verkligen min humor! :lol:

Hahaha, ja, din entré var precis på pricken avbildad :lol:

"Här sitter ni och runkar!"

"Gomorron, Stell!"

:lol:

*inväntar Henkijbojjs reaktion* :unsure:

*SQUEEEEEEEEK!!!!* :lol:

Well, det finns inte mycket att säga utom att det var jävligt kul att se mig i en serie :D

Det var ganska rättvist "avbildat" eller vad man ska kalla det, fast det var taget från två tillfällen ser jag :cry:

Men mitt språk lät ju extra högfärdigt när man står som gris i kostym och pratar om "folks allmäna uppfattning att jag så hemskt gärna blir avdelningschef" :o Men jag tog inte illa upp, Umberto har förvarnat en gång för länge sen att det skulle hända i Tux P.I. :)

(Men låt mig inte vara gris då :lol: )

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förutom denna chattlogg, så ska båda två ha någon bild som, av en ren slump, jag skickade till honom vid den tidpunkten. Har för mig att någonting syns på bilden som kan användas som bevis.

Fattar inte varför det ska vara så viktigt att få bekräftelse över att"det var jag som skickade!!!". Det sänker snarare rolighetsnivån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...