Jump to content

GTAsajten-Serier


xstreem
 Share

Recommended Posts

Jag har så smått börjat fila på ett nytt avsnitt av H&Co. Moderatorutnämningarna (fritt omtolkade för serien) kommer naturligtvis spela en viss roll i avsnittet men jag tar gärna emot förslag och tips på annat kul, viktigt eller intressant som har hänt, sagts eller gjorts på forumet under den sisådär senaste månaden som jag sen kan spinna vidare på.

Halp plz.

Jag väntar med spänning. grin_873864_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har så smått börjat fila på ett nytt avsnitt av H&Co. Moderatorutnämningarna (fritt omtolkade för serien) kommer naturligtvis spela en viss roll i avsnittet men jag tar gärna emot förslag och tips på annat kul, viktigt eller intressant som har hänt, sagts eller gjorts på forumet under den sisådär senaste månaden som jag sen kan spinna vidare på.

Halp plz.

"Vad tycker du om andra medlemmar" kan ju ha en del i serien, till exempel att alla sitter i ett stort sammanträdesrum och delar ut lappar till varandra som man gjorde på mellanstadiet. Jag tror att det var så att varje person hade en egen lapp, och man tog en lapp från högen utan att se vilket namn som stod på den. Sen skulle man skriva positiva saker, men den detaljen kan du ju stryka! :mf_doof:

GTA IV har ju släppts, det lär ha en stor betydelse för "firman". En stor leverans har just ändrat firmans ekonomi, eller nåt? I don't know, you decide.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har så smått börjat fila på ett nytt avsnitt av H&Co. Moderatorutnämningarna (fritt omtolkade för serien) kommer naturligtvis spela en viss roll i avsnittet men jag tar gärna emot förslag och tips på annat kul, viktigt eller intressant som har hänt, sagts eller gjorts på forumet under den sisådär senaste månaden som jag sen kan spinna vidare på.

Halp plz.

Kanske nått om Om Gtasajtens forum vore en skolklass ?

samt det där skämtet om mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte dags att Tweaks och min romans börjar ta lite form? :)

Give us some more! :)

----

Namninsamlingen för att låsa allmänt-forumet borde vara med på ett hörn, H&Co goes revolution! Och så skulle det vara kul om företagets mystiske vd, vår allas Hultenius skildrades... kanske som någon skum skuggfigur på ett stort eget chefsrum som ingen vågar gå in till?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Give us some more! :)

----

Namninsamlingen för att låsa allmänt-forumet borde vara med på ett hörn, H&Co goes revolution! Och så skulle det vara kul om företagets mystiske vd, vår allas Hultenius skildrades... kanske som någon skum skuggfigur på ett stort eget chefsrum som ingen vågar gå in till?

Hultenius kommer att besöka företaget i det kommande avsnittet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, var kommer det uttrycket ifrån egentligen?

Kuk i röven på dig med. Varför är det vi som ska skapa stämning?

När det är ni, medlemmar som skapar den dåliga stämningen så är det inte vår rätt att fixa så ni har en bra ställning. Fixa era egna problem, vi är här för att jävlas.

bigfuck-you-gringo2_788505_0.jpg

Nu till sommaren vill jag önska alla medlemmar en riktigt skön FUCK YOU GRINGO!

antar jag :confused:

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga: Har "Fuck You, Gringo!" blivit grisens trademark/gimmick, så att den återkommer i varje avsnitt? :)

Njaaej, det kan jag inte garantera. Däremot kommer det finnas andra återkommande teman m.m. :confused:

Ja, var kommer det uttrycket ifrån egentligen?
antar jag :lol:

Ja, fast egentligen hittade JAG det i Henkis inlägg:

Vad folk INTE fattar är att Report inte betyder "åhhh, vad jag får sexuell njutning av att skicka rapporter" eller "rapporterar jag tillräckligt ofta får jag säkert en modplats!!". Det är ett jävla gnäll så fort man rapporterar, bara för att man råkar vara en väldigt aktiv medlem som helst rensar bort en massa skit från forumen. Nu menar jag inte dig och KalleR, utan idioter som Mordos och P-C. Admins snackar om att man får ta mycket skit för att man är admin, men jag hävdar att man får sig både en och två skopor dynga kastat mot sig när man rapporterar. DET, är otacksamhet.

I en diskussion på fyra sidor och 62 poster har jag EN ENDASTE POST, där jag över huvud taget inte nämner mig i en modposition eller framlägger hur bra jag är jämfört med andra. Nog fan väljer du att hoppa på mig av alla jävla människor som skrivit här. Varför då? Är det inte på tiden att du lägger ner allt jävla agg du hyser mot mig när jag tamigfan aldrig gjort dig nåt? Så fort du och jag deltar i en allmän diskussion om nåt helt annat så väljer du att sparka på mig när jag inte pratat om dig alls, istället för att gå på den som startade diskussionen eller den som är mest aktiv. Chill out och håll käft för helvete, det räcker nu. Skulle jag jaga modpoäng skulle jag väl knappast göra det genom att skicka rapporter och vara låtsasvuxen på ett forum som Hultan inte ens besöker - jag kan i så fall knacka på hos honom och fråga om en modplats om jag nu var intresserad, eftersom jag bor 100 meter ifrån honom. Nu är det så att jag redan har fullt upp med GTAnytt så jag tror inte jag är intresserad. Visserligen skulle det bara vinna mig tid att bli mod eftersom jag ändå rapporterar alla fel jag ser - var jag mod skulle jag slippa skriva i rapportfälten och istället bara trycka på låsknappen direkt. Kan du inte bara lämna GTAsajten och stanna kvar i Flashbacks knarkforum - det är väl där du hänger mest?!

bigfuck-you-gringo2_788505_0.jpg

Lär dig stava mitt nick, förresten. Det är också på tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som grisjäveln har plagiatat från mig. :confused:

Absolut, jag har aldrig sagt annat. Men den var på sin plats där, tyckte jag.

Förresten skulle det nog bara bli tråkigt om det var ständigt återkommande saker hos de olika personerna, det roliga skulle försvinna precis som i... vilken serie det nu var. Alla personer hade en egenhet som kom tillbaka i varje avsnitt tills det var samma skämt rätt igenom. Cartman säger "screw you guys", Kenny dör, Red Forman i That 70's Show säger "dumbass" hela tiden, et cetera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...